هـــمـــه بـــه پــیــش !
تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:35 | نویسنده : babak

دروازه بانان تیم سخت در حال تمرین کردن هستند

غیر از آندو همه هستند. مجتبی که رفیق فابش را کنار خود نمی بیند ، دوست جدیدی پیدا کرده؛ زننده پانصدمین گل استقلال در لیگ برتر. کاپیتان تازه کار استقلال با گوران یرکوویچ حسابی اخت شده و جدا از دیگران ( احتمالا به دلیل مصدومیت ) تمرینات کششی ویژه ای را انجام می دهند . جالب است که یک لحظه ساکت نمی شوند و مدام در حال سوال از هم هستند ، البته جباری بیشتر توضیح می دهد و گوران گوش می کند.
تمرین شروع شد
کمی کارهای کششی و بعد از آن آقا وسط شروع تمرین را رسما اعلام می کند. روحیه تیم بالاست و همه در حال شوخی و خنده هستند . مربیان هم حواسشان به همه چیز است . بازیکنان که امروز تعدادشان نسبت به دبروز بیشتر شده در سه گروه تقسیم شده اند و کار را دنبال می کنند. آتیلا حجازی هم که در شروع فصل مانند غریبه ای در کنار می ایستاد گویی از عضوی از بازیکنان است . او هم در بازیشان شرکت می کند . با اینکه بدنش روی فرم نیست ولی تمرین را جدی گرفته و سعی می کند کمتر پاس اشتباه بدهد.
کار سرعتی و بساط مولایی
این قسمت تمام می شود و بازیکن ها دو به دو در خط استارت کارهای سرعتی قرار می گیرند. مولایی وسایلش را روی زمین پهن کرده و بازیکنها کارهای سرعتی را با انگیزه زیادی انجام می دهند. پژمان منتظری در زدن پاهای سرعتی در موانعی که مولایی روی زمین قرار داده چند باری بی احتیاطی می کند و باعث وقفه در تمرین می شود . هر جا صحبت از بی احتیاطی شود دنبال آرش را هم باید بگیرید. شماره ۹ هم کارهای پژمان را تکمیل می کند و چند بار موانع را به هم می ریزد.
حفظ توپ با سه تیم
سبز ، نارنجی و تیمی با لباس یوونتوس ( سیاه و سفید ) سه تیم حاضر در این بخش تمرین هستند. مربعی ۳۰ در ۳۰ زمین بازی را تشکیل می دهد و دو تیم با همکاری هم تیم دیگر را به دنبال توپ می کشانند. اشتباه هر بازیکن از هر تیم ، تیم آنها را به دنبال توپ می کشاند.پژمان منتظری در تیم سبز ، ساموئل در یووه (!) و میداوودی در تیم نارنجی از خوب ها و پرتلاشهای تیمشان هستند . بدون شک حضور ساموئل در تیم انگیزه همه را بالا برده .
گلرها سخت تمرین می کنند
مهدی رحمتی ، هادی زرین ساعد ، مهرداد حسینی ، مهدی اسلامی و پرویز برومند زیر نظر حسین تراب پور تمرین می کنند ، البته هرگاه نیار به کمک باشد برومند به تراب پور ملحق می شود . با اضافه شدن مهدی اسلامی تعداد گلرها بیشتر شده و به خاطر همین کار آنها بیشتر در چشم است . گوشه ای از زمین را قرق کرده اند و سخت تمرین می کنند. جالب است که رحمتی لحظه ای کم کاری نمی کند و همین کار سایرین را سخت تر کرده.
فوتبال با دروازه های کوچک
جباری و یرکوویچ بعد از پایان تمرینات اختصاصی اشان پا به توپ نمی شوند و جباری راه رختکن را در پیش می گیرد ، اما گوران می ماند و دور زمین را می دود. بازیکنها هم در غالب همان سه تیم فوتبال را شروع می کنند. دروازه های مربع شکل و در عرض ۲ متر که سنگربانی را هم در خود ندارد . اینجاست که متوجه می شویم برای آرش ۷ متر و ۲ متر ندارد ، همه چیز به خود او بستگی دارد ! بعد از این تمرین کار روی گلهای اصلی انجام می شود و ارسال توپ از کناره ها پایان بخش تمرینان عمومی تیم است.
تمرین ادامه دارد…
گوران دور زمین همچنان نرو دوی می کند . بازیکنان با سلام و صلوات یک دور ، دور زمین می دوند تا مولایی نفرات مورد نظزش را جدا کند. عزیززاده و الونگ طول زمین را در دو نوبت با سرعت های کند و تند می دوند و این کار را چند بار تکرار می کنند. خسرو هم زیر نظر بدنساز تیم کشش های ویژه ای انجام می دهد ، هر چند که خسرو کاملا آماده به نظر می رسد و مشکلی برای بازی با مس ندارد. میلاد ، زندی و یوسفی هم آدمک های خط دفاعی را پشت هجده قدم می کارند تا ضربات کاشته را به سمت مهرداد حسنی بزنند . زندی کمی بهتر کار می کند اما گلهای قشنگ را تا بدینجا میلاد زده است.
نظم و انظباط حرف اول را می زند
تمرینی سخت و فشرده با نظم و انضباطی کاملا محسوس به پایان می رسد. از سرمربی تا تدارکات همه وظایفشان را به درستی انجام داده اند تا در پایان بتوان لبخندی از جنس رضایت را به راحتی مشاهده کرد . واقعا جای آندو در این تمرین خالی بود و شاید بیشتر از او کاپیتان مجیدی است که نبودش آزارمان می دهد. اما پسران آبی به این چیزها فکر نمی کنند ، قهرمانی دوگانه کمترین خواسته آنهاست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین