تاريخ : یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, | 14:54 | نویسنده : babak

دروازه بان ملى پوش تیم استقلال گفت: استقلال براى هر ۳ جام برنامه ریزى دارد. ما هم به عنوان بازیکنان تیم استقلال تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا به نتیجه دلخواه برسیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. سید مهدى رحمتى در مورد برنامه هاى این تیم براى حضور در ۳ جام افزود: در شرایط فعلى که تیم استقلال در ۳ جام حضور دارد، امیدواریم برنامه ریزیهاى لیگ به صورتى باشد تا فشار چندانى به ما وارد نشود، مسئولان لیگ با ما مهربانتر باشند و از نظر موقعیت بازى فاصله ها طورى باشد تا ما بتوانیم خودمان را با شرایطى که داریم وقف بدهیم البته وضعیت مان در سپاهان هم در سال گذشته این گونه بوده اما ما موفق بودیم.
رحمتى در مورد وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان مناسب است، امسال تمام تلاشمان این است که جزء ۸ تیم برتر آسیا باشیم، قهرمانى بماند براى سال بعد است چون در سال گذشته با تیم سپاهان در لیگ قهرمانان موفق بودم.بازى کردن در این جام شور و نشاط دیگرى دارد. بیشتر اسم ایران مدنظر است نه استقلال، ما تمام تلاشمان را مى کنیم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم.
وى در مورد تیم ملى کشورمان و بازى برگشت با بحرین افزود: آنها قطعا براى انتقام به این بازى خواهند آمد اما تیم ما هم تیم دست و پا بسته اى نیست و تمام تلاشمان را مى کنیم تا در بازى برگشت نیز موفق شویم.رحمتى در مورد بحران مالى تیم استقلال که به گفته فتح الله زاده تنها چیزى است که در شرایط فعلى مى تواند گریبان استقلال را بگیرد، تصریح کرد: تصمیماتى که در مجلس گرفته مى شود به من مربوط نمى شود اما اگر دوستان در مجلس زحمت مى کشند فقط به خاطر این است که مردم در رفاه باشند و خوشحال باشند، استقلال و پرسپولیس زمانى که برنده مى شوند مردم به مدت یک هفته شاد مى شوند، حمایت کردن از پرسپولیس و استقلال بهترین هدیه اى است که نمایندگان مى توانند به مردم بدهند. استقلال در بازى هاى این فصلش زیر ۶۰ هزار نفر تماشاچى نداشته. با رفع مشکلات استقلال و پرسپولیس، ما مى توانیم خیلى بهتر به کارمان ادامه دهیم.
وى ادامه داد: خیلى از صحبتها حول فوتبال کشورمان است مثلا در جایى اعلام مى کنند که بازیکن بى غیرت است که این حرف اصلا درست نیست. بازیکنى که وارد زمین مى شود تمام حواسش به بازى است، قبل از بازى مشکلاتى دارد که آن مشکلات بر روى بازى وى تأثیر دارد.دروازه بان استقلال در مورد مصاحبه همسر مرحوم ناصرحجازى در مورد دیدن عکس او و به یادآورى روزهاى گذشته آن مرحوم گفت: من ناصر خان را خیلى دوست داشتم ، هیچوقت آن مرحوم از یادم نخواهد رفت و یادشان همیشه براى من زنده است و آن مرحوم بر دوش من حق داشتند. ناصر خان در قلب مردم است و نیازى نیست تا یادش را زنده نگه داریم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین