تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:1 | نویسنده : babak

آندرانیک تیموریان همبازی سابق جی لوید ساموئل در بولتون امیدوار است بیش از ۴ هفته از میادین دور نباشد: «هنوز نمی‌توانم قاطعانه بگویم چقدر مصدومیتم طول می‌کشد من شنبه هفته قبل پایم را آتل گرفتم اما امیدوارم ۴ هفته دور نباشم، استقلال بازی‌های حساسی پیش رو دارد و باید به تیم کمک کنم متاسفانه در آستانه بازی‌ها حساس مصدوم شدم. هدف بزرگ همه اعضای مجموعه استقلال قهرمانی لیگ است. من برای قهرمان شدن به استقلال آمده‌ام، جای این عنوان در مجموعه افتخاراتم خالی است. می‌خواهم در کنار بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال به این موفقیت بزرگ دست یابیم. استقلال بازیکنان بزرگی دارد و در صورتی که تیم ما به خوبی حمایت شود و مشکل مالی نداشته باشد حتما قهرمان می‌شود.» آندو لقب کهکشانی را مناسب وضع کنونی استقلال نمی‌داند: «من با لقب کهکشانی که از ابتدای فصل به تیم مان داده شده اصلا موافق نیستم. ما بازیکنان بزرگی داریم اما این لقب تناسبی با وضعیت استقلال ندارد، الان هم که مصدومان زیادی داریم و مجیدی هم از تیم جدا شده. چطور ممکن است تیمی کهکشانی باشد و روی نیمکت ذخیره‌های آن فقط پنج بازیکن بنشینند! فکر می‌کنم آنقدر به استقلال کهکشانی گفتند که تیممان را چشم زدند.»


آندو درباره اینکه برخی از کارشناسان آمادگی بالای جباری و بازی‌های خوب او را به خاطر حضور آندرانیک می‌دانند گفت: «این هم یکی دیگر از خصوصیات پستی من است که بازی‌ام زیاد به چشم نمی‌آید البته از این موضوع ناراحت نیستم زیرا سبک بازی فوتبالیست‌ها با هم فرق دارد، مجتبی جباری خلاقیت‌هایی دارد که من ندارم و من هم از ویژگی‌هایی برخوردارم که او فاقد آنهاست. در دنیا هیچ بازیکنی کامل نیست و هر فردی به یک مکمل نیاز دارد، فکر می‌کنم من و مجتبی هم بهترین مکمل برای یکدیگر هستیم، ما هماهنگی زیادی با هم داریم و دو قلوهای خوبی برای استقلال هستیم واقعا این موضوع برایم اهمیت ندارد که من بیشتر دیده شوم یا او. خوشحالم که هماهنگی ما به نفع استقلال است.»


اما نظر آندو درباره جی لوید ساموئل: «او بازیکن بسیار خوبی است و در چند پست به درد استقلال می‌خورد. امیدوارم جی لوید در استقلال موفق باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین