حمودی : صحبت‌های سپاهانی‌ها تعجب‌آور است
تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 10:59 | نویسنده : babak

علی حمودی درمورد عملکرد استقلال برابر سپاهان ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار استقلال و سپاهان همانند همیشه از حساسیت بسیار بالای برخوردار بود و همانطور که دیدید در طول ۹۰ دقیقه هر دو تیم موقعیت‌های زیادی خلق کردند تا بتوانند با کسب سه امتیاز موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

وی ادامه داد: سپاهانی‌ها به دنبال این بودند تا با گرفتن این سه امتیاز فاصله خود را با استقلال کم کنند و ما هم می‌خواستیم با رسیدن به پیروزی اختلاف امتیاز خود را با سایر تیم‌ها بیشتر کرده و با خاطری آسوده‌تر چشم به قهرمانی در پایان فصل داشته باشیم. البته ما بسیار عالی بازی کرده و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه با بدشناسی آنها را از دست دادیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد گل نشدن پنالتی کاپیتان این تیم در دیدار با سپاهان تاکید کرد: جباری بسیار بدشانس بود و رحمان احمدی بسیار خوش شناس، چرا که توپ پس از برخورد با دست‌هایش به داخل دروازه نرفت و توانست آن را مهار کند، شاید اگر مجتبی کمی خوش شانس بود توپ به درون دروازه سپاهان می‌رفت.

حمودی در پاسخ به این سئوال که “آیا نبود چند بازیکن تاثیری بر نتیجه این دیدار داشت؟”، خاطر نشان کرد: مطمئنا بی‌تاثیر نبوده و حضور بازیکنانی چون میداوودی و تیموریان می‌توانست زمینه‌ساز یک پیروزی ارزشمندی برای ما باشد، البته سایر بازیکنان تلاش بسیار زیادی کردند تا استقلال در این بازی پیروز شود ولی فکر می‌کنم بدشانسی عامل اصل تساوی ما در این دیدار بود.

وی در مورد صحبت‌های بازیکنان سپاهان که تیم خود را شایسته پیروزی می‌دانستند، خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم سپاهانی‌ها چنین صحبتی را عنوان می‌کنند، اگر پنالتی مجتبی جباری تبدیل به گل می‌شد آیا باز هم آنها حرفی برای گفتن داشتند؟

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که “آیا مقابل داماش به پیروزی خواهید رسید؟”، گفت: داماش تیم بسیار خوبی است و اگرچه در مقابل نفت آبادان شکست خورد اما مطمئن باشید با توجه به اینکه در شهر خودشان بازی می‌کنند و میزبان ما هستند تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند پیروزی را از آن خود کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین