تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 10:57 | نویسنده : babak

مهدی امیر آبادی درباره کاپیتان شدن خود اظهار داشت: تمایلی به بستن بازو بند کاپیتانی استقلال نداشتم زیرا از نظر من هنوز کاپیتان واقعی استقلال فرهاد مجیدی است.
وی ادامه داد: اینکه من کاپیتان شدم نظر اعضای کادر فنی و انتخاب بازیکنان تیم بوده است بچه ها به من لطف داشته اند و از من خواسته اند کاپیتان اول تیم باشم با اینکه می دانم جای خالی مجیدی در استقلال پر نمی شود اما همه تلاشم را به کار می گیرم تا کاپیتان خوبی برای استقلال باشم و بتوانم به خوبی تیم را در زمین هدایت کنم در واقع بازیکنان استقلال به زور بازوبند را به دستان من بستند.

امیر آبادی درباره بهبود مصدومیت خود گفت: بعد از دربی جام حذفی عضله دوقلوی پایم پاره شد و ۳ هفته طول کشید تا مصدومیتم بهبود پیدا کند در دیدار مقابل سپاهان هم روی نیمکت نشستم و می توانستم بازی کنم اما ریسک نکردم و به میدان نرفتم برای بازی با داماش شرایط خوبی دارم و در صورتی که کادر فنی صلاح بداند می توانم در این بازی به میدان بروم.

کاپیتان استقلال درباره اینکه این تیم حتی برای انتخاب بایکن روی نیمکت هم با مشکل روبرو است اظهار داشت: تیمی که به آن لقب کهکشانی داده بودند الان بازیکن برای نیمکت ذخیره کم دارد متاسفانه مصدومیت های پی در پی برای ما دردسر ساز شده و امیدوارم زودتر بلاها از استقلال دور شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین