تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:38 | نویسنده : babak
Ali Fathollahzadeh

بعد از بازی استقلال و نفت شایعه شده بود که رضا قاسمی یکی از یاران همیشگی امیر قلعه نویی در اردوی استقلال و قبل از بازی با نفت حاضر بوده و با فتح الله زاده ، درگیر شده است. حتی شایعات غیر رسمی خبر از درگیری فیزیکی می داد. شایعه ای که  مدیر استقلال در مصاحبه با خبرآنلاین می گوید صحت نداشته.

به گزارش آبیته دات کام ، مدیر استقلال در این باره به خبرآنلاین می گوید:« راستش من وقتی به اردو رفتم دیدیم اطراف تیم خیلی شلوغ است و از مسئولان خواستم که کمی اطراف تیم را خلوت کنند.» او در پاسخ به این سئوال که آیا خودش دست به کار شده و با قاسمی برخورد فیزیکی داشته؟ با خنده پاسخ داد:« من و مشت؟ نه بابا ، سری که از من مشت بخورد روی گردن نمی ماند! کل ماجرا همانی بود که گفتم. به هرحال این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و بچه ها آرامش می خواستند. بردن برابر نفت و قهرمانی نیم فصل اهمیتی ویژه برای مان داشت که باید حتما پیروزش می شدیم و قهرمانی مطلق نیم فصل را کسب می کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. »

او ادامه می دهد:« واقعا از بچه ها برای اینکه در نیم فصل به رغم همه مشکلات از دل و جان مایه گذاشتند تشکر می کنم و امیدوارم با همین اقتدار تا پایان فصل ادامه بدهیم و بتوانیم باعث خوشحالی هواداران خوب مان با موفقیت های متوالی در هر ۳ جام پیش رو ، باشیم. »

مدیر استقلال درباره خبر جدایی فرهاد مجیدی می گوید:« او با من حرف زد و گفت دوری از دخترش « تیام» برایش سخت شده و نمی تواند او را تنها بگذارد. فرهاد خودش عاشق استقلال است و برای موفقیت تیم ، همه جور فداکاری را انجام می دهد. او از ما خواست تا اگر امکان داشته باشد برود و در کنار فرزندش باشد. او به خاطر مسائل مالی نمی خواهد برود و تنها دلیلش بودن در کنار فرزندش است. البته قرار شده تا امروز جلسه ای با هم داشته باشیم . تمام تلاشم این است که بتوانم قانعش کنم که از جمع ما جدا نشود اما به هر حال وقتی پای فرزندش در میان باشد ، خیلی سخت است که بخواهیم وادارش کنیم بماند.با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا برای دل هواداران ، بتوانم فرهاد را راضی کنم در کنار ما بماند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین