تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:33 | نویسنده : babak

 ، کیانوش رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، درباره قهرمانی استقلال در نیم فصل، شرایط این تیم برای نیم فصل دوم و برخی مسائل دیگر صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

از قهرمانی در نیم فصل شروع کنیم…
خدا را شکر که توانستیم به قهرمانی برسیم. اکنون هدف اول و اصلی ما قهرمانی در جام حذفی است. می‌توانیم امسال ۲ جام کسب کنیم.

یعنی استقلال این شرایط را دارد؟
چرا که نه. اول می‌خواهیم خیالمان از بابت جام حذفی راحت شود و سپس با فکر باز به لیگ برتر برسیم.

کم و کسری در استقلال نمی‌بینی؟
فقط از مسئولان وزارت ورزش می‌خواهیم از استقلال حمایت کنند. مدیر عامل تلاش می‌کند تا مسائل مالی حل شود اما هر چه باشد این تیم زیر نظر وزارت ورزش است.

همه از این می‌گویند که استقلال مهره‌های خوبی دارد و طبیعی است که قهرمان شود؟
امسال گروه خوبی هستیم و این لیاقت را داریم که دو جام بگیریم.

قبول داری که در برخی از مواقع نقطه ضعف هایی هم دارید؟
صد در صد همینطور است. مثلا اگر بازی نفت آبادان را برده بودیم می‌توانستیم اکنون با ۹ امتیاز اختلاف در صدر باشیم اما اینها اتفاقات فوتبال است و همین‌ها است که فوتبال را زیبا می‌کند. هنوز هم فکر می‌کنیم بازی نفت آبادان انجام نشده و تازه می‌خواهیم این مسابقه را انجام دهیم. به دلیل فشاری که در دربی تحمل کردیم و انتظارات بالایی که از تیم می‌رفت مقابل نفت آبادان عملکرد خوبی نداشتیم.

برنامه ریزی لیگ و فشردگی مسابقات بیشتر از همه تیم استقلال را اذیت کرده است؟
دقیقا همین طور است. استقلال در ۸ روز ۳ مسابقه برگزار کرده در لیگ‌های اروپایی چنین شرایطی نیست. ما نمی‌توانیم حرفی بزنیم اما واقعا از این بابت آسیب دیده هستیم. واقعا ارزش دارد که به خاطر زودتر تمام شدن لیگ تیم‌ها این همه بازیکن مصدوم بدهند. خسرو حیدری و مجتبی جباری که با مصدومیت برای استقلال بازی می‌کنند ۲۰ درصد تیم ملی هستند. کاش بازی‌‌های ما ۵ روز یکبار برگزار می‌شد.

فعلا که تعطیل شدید…
تعطیلات نیم فصل برای این است که بدن‌ها شارژ شود و استراحت کنیم تا بتوانیم مسابقات پر فشار نیم فصل دوم را به خوبی برگزار کنیم. کجای دنیا را سراغ دارید در تعطیلات نیم فصل بازی‌های جام حذفی را بگذارند. اکنون باید پس از ۴ روز استراحت تمرین کنیم تا در جام حذفی بازی کنیم. تیم های دیگر که در جام حذفی نیستند بدنسازی می‌کنند اما ما باید تمرین برای بازی کنیم. نیم فصل یعنی استراحت و تمرین بدنسازی. بیشتر از این نمی‌توان حرفی زد و مجبور هستیم که تابع باشیم. چون هدفمان قهرمانی است باید این مسائل را تحمل کنیم. در این ۳ سالی که در استقلال بودم تاکنون تیم را این چنین پر روحیه ندیده بودم. سال گذشته هم مظلومی سرمربی ما بود ولی امسال چیز دیگری است. واقعا تیم برای قهرمانی بسته شده است. هر چند که نیم فصل دوم به مراتب کار سخت‌تری دارد.

از عملکرد خودت راضی هستی؟
تقریبا می‌توانم بگویم بله. فکر می‌کنم در یکی دو بازی خوب نبودم اما در اکثر بازی‌ها تلاشم را انجام دادم.

معمولا بازی‌ات به چشم نمی‌آید؟
با این قضیه کنار آمده‌ام و مشکلی ندارم. آنهایی که فوتبال را فنی تر نگاه می‌کنند، می‌توانند در این خصوص ارزش گذاری کنند.

فکر می‌کنی شانس حضور در تیم ملی را داشته باشی؟
با توجه به شرایط سنی که دارم خودم دوست ندارم به تیم ملی دعوت شوم و ترجیح می‌دهم جوان‌تر‌ها در تیم ملی باشند اما با توجه به عملکردی که در استقلال داشتم فکر می‌کنم می‌توانستم یک بار به تیم ملی دعوت شوم و حداقل دیده شوم. خیلی ها در پست من دعوت شدند و خط خوردند. در هر صورت تمرکز من فقط قهرمانی استقلال است و اگر با این تیم به قهرمانی برسم دیگر چیزی از فوتبال نمی‌خواهم.

از سوی باشگاه استقلال به عنوان مرد اخلاق انتخاب شدی؟
نظر لطف باشگاه بوده است. همیشه سعی کرده‌ام نظم و انضباط را رعایت کنم البته من یک اخلاق بدی که دارم در برخی‌ صحنه‌ها زود عصبانی می‌شوم و از همین جا از کسانی که در چنین مواردی باعث رنجش‌شان شدم عذر خواهی می‌کنم. در دلم چیزی نیست.
فرهاد مجیدی هم که در حال جدا شدن از جمع‌تان است؟
متاسفانه همین طور است. یک هفته‌ای است که این خبر را شنیده‌ایم همه ما امیدواریم که فرهاد مجیدی بماند. او به تیم ما شخصیت می‌دهد و قدرت رهبری خوبی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین