تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:31 | نویسنده : babak
Farhad Majidi

 

ستاره دوست‌داشتنی استقلال آهنگ  جدایی سر داده است. این تصمیمی ناگهانی از فرهاد مجیدی است که به دلایلی قصد دارد برای ادامه فوتبال به کشورهای عربی برود. فرهاد بازیکنی معتصب و جذاب برای هواداران استقلال است که بهترین گلزن این تیم نیز محسوب می‌شود.

او اگر چه تنها ستاره استقلال نبود اما بلافاصله بعد از قهرمانی نیم فصل بار سفر را به سمت سواحل جنوبی خلیج فارس خواهد بست. برای آبی‌ها جدایی از این ستاره دشوار است و برای لیگ برتر ایران از دست دادن یکی از ستارگان واقعی‌اش تقریبا غیرقابل جبران. او که از امارات به استقلال آمد بعد از دو فصل حاشیه‌نشینی ناگهان عنان کار را در دست گرفت و تبدیل به همان بازیکنی شد که یک نسل قبل در استقلال دل از همه می‌برد.

مجیدی که مظلومی نیز با ناراحتی از جدایی‌اش حرف زد شاید در آخرین لحظه قید  جدایی را بزند اما چیزی که فعلا به نظر می‌رسد این است که او تصمیمش را گرفته، کاش فرصتی برای گفت‌وگو باشد تا از او سوال کنیم چرا؟ چرا در حالی که می‌تواند در تیم همیشگی و مورد علاقه‌اش از فوتبال وداع کند چنین دست به ماجراجویی می‌زند.

شما هم نظرات خود را در این‌باره بنویسید. اینکه آیا جدایی مجیدی ضربه بزرگ به استقلال خواهد بود یا این تیم مهره کافی برای جایگزینی کاپیتان دارد. راستی بازوبند کاپیتانی از بازوی این چهره دوست‌داشتنی به دست کدام بازیکن بسته خواهد شد، بازیکنی که بخشی از جذابیت‌های کهکشانی‌های فوتبال ایران بود؟

http://iipa.ir/fa/ic/19665/367181.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین