تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:30 | نویسنده : babak

 بهتاش فریبا در خصوص قهرمانی استقلال در نیم فصل عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم با اختلاف امتیاز خوب قهرمان نیم فصل شویم. اگر بازی قبلی مقابل نفت آبادان هم امتیاز گرفته بودیم امتیازهایمان بیشتر می شد.

وی در پاسخ به این سؤال که این قهرمانی راحت به دست آمد یا خیر گفت: کار در استقلال راحت نیست. با وجودی که حاشیه خاصی نداشتیم اما مطرح کردن بحث کهکشانی روی تیم تاثیر گذاشت و دیدید که برای بازی آخر فقط ۱۵ نفر بودیم.

فریبا تصریح کرد: در نیم فصل دوم امیدوار هستیم مصدومان برسند تا بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم. در دور برگشت بازی های سختی داریم و در واقع استقلال در این نیم فصل مثل تپانچه پر است که باید حریفان سرسخت را از پیش رو بردارد.

مربی استقلال در مورد اینکه گفته می شود قصد جذب رضا عنایتی را دارند، اظهار داشت: این موضوع شب گذشته مطرح شد. هنوز صحبت خاصی نشده و قرار است مظلومی و مسئولان باشگاه در این باره تصمیم نهایی را بگیرند.

فریبا در ارتباط با اینکه با جدایی مجیدی موافق است یا خیر گفت: هیچ کس با جدایی مجیدی موافق نیست و خیلی ناراحتیم. امیدواریم این اتفاق رخ ندهد. تاکنون کادرفنی اجازه این کار را به مجیدی نداده است. به غیر از بحث فنی مجیدی در جمع و جور کردن تیم کمک مربیان بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین