تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:27 | نویسنده : babak

آبی‌های پایتخت دیروز قهرمانی نیم فصل را در ورزشگاه آزادی جشن گرفتند اما خداحافظی فرهاد مجیدی از این تیم کادر فنی و هواداران را تا حدی نگران کرده است. درباره خداحافظی مجیدی و قهرمانی نیم فصل استقلال با منصور پورحیدری صحبت کردیم. گفت‌وگوی قانون با سرپرست تیم استقلال را می‌خوانید.
-آقای پورحیدری! استقلال به قهرمانی نیم فصل رسید. تبریک می‌گوییم.
ممنون. خوشبختانه تیم ما روند خوبی را طی کرد و به قهرمانی نیم فصل هم رسید اما تجربه نشان داده که نباید نسبت به این موضوع خیلی حساسیت نشان داد و درباره قهرمانی نیم فصل با غرور حرف زد. به نظرم قهرمانی نیم فصل روحیه بخش است اما مهم نیست و مهم‌تر از این عنوان جایگاهی است که ما باید در پایان فصل به دست آوریم. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و ما باید به قهرمانی در پایان فصل فکر کنیم.
-درباره خداحافظی فرهاد مجیدی صحبت می‌کنید؟
فرهاد مدتی است که به دلیل مشکلات خانوادگی سخت درگیر است و تمرکز کافی ندارد. خب او برای استقلال خیلی زحمت کشید و بازی‌های درخشانی داشت اما خب به خاطر دلبستگی شدید به دخترش دیگر نمی‌تواند بماند و به نظرم تصمیمش را گرفته و مصم است که از استقلال جدا شود.
-شما راضی به جدا شدن او هستید؟
بله، چون باید به تصمیم او احترام بگذاریم. باید او را درک کنیم. این درست نیست که توقع داشته باشیم فقط بازیکن باشگاه را درک کند. ما هم باید به مشکلات او فکر کنیم و به او اجازه بدهیم که به خانواده‌اش برسد. دختر فرهاد خیلی بیقراری می‌کند و نمی‌تواند از پدرش جدا باشد. به همین دلیل او می‌خواهد به امارات برود. اگر بخواهیم فرهاد را با اصرار نگه داریم دیگر بازدهی نخواهد داشت.
-به نظر شما بهترین بازیکن استقلال در نیم فصل اول چه کسی است؟
بدون تعارف می‌گویم که همه بازیکنان خوب بودند و زحمت کشیدند. همه آنها انگیزه داشتند و برای موفقیت استقلال با جان و دل تلاش کردند.
-آیا قرار است در نیم فصل بازیکن جدیدی جذب کنید؟
بله باید کادر فنی و آقای فتح‌الله‌زاده جلسه داشته باشد و درباره نیازها صحبت کند. ما یک مدافع و یک مهاجم سرزن می‌خواهیم. امیدوارم بتوانیم گزینه‌های مناسبی را جذب کنیم چون بازی‌ها از این به بعد سنگین‌تر و فشرده‌تر هم خواهد شد و ما باید در جام حذفی، لیگ برتر و آسیا البته در صورت برنده شدن در پلی‌آف بازی کنیم.
-راستی ماجرای حضور رضا قاسمی در اردوی استقلال چیست. گویا با مدیرعامل باشگاه هم درگیری‌هایی داشته است. شما در این باره صحبت می‌کنید؟
اقای قاسمی کنار ما نشسته بود. خب آقای فتح‌الله‌زاده او را دید و عصبانی شد.
-چرا عصبانی شد؟
فکر می‌کنم اصل دلخوری آقای فتح‌الله‌زاده به ماجرای حواشی آکادمی باشگاه استقلال برمی‌گشت. البته من دقیقا در جریان نیستم.
-او را بیرون کردید؟
بله، البته با احترام از او خواستم که اردوی تیم را ترک کند اما اینکه گفته می‌شود او یا اقای فتح‌الله‌زاده تهدید به شکایت کرده‌اند و گفته‌اند که به ۱۱۰ زنگ می زنند را تایید نمی‌کنم. این خبر صحت ندارد.
-روزنامه‌ها نوشته‌اند دوست قلعه‌نویی اردوی استقلال را به هم ریخت. نظر شما چیست؟
درگیری قاسمی و فتح‌الله‌زاده چه ربطی به قلعه‌نویی دارد؟ قلعه‌نویی کاری به استقلال ندارد. تمرکزش روی تیم خودش است. در ضمن تا جایی که من می‌دانم قلعه‌نویی با قاسمی مدت‌ها است که رابطه‌ای ندارد. اگر هم دوست باشند این دلیل نمی‌شود که این برخوردها و حاشیه‌ها را به قلعه‌نویی نسبت دهیم.
-آیا استقلال به عنوان قهرمانی در پایان فصل می‌رسد؟
امیدوارم. سخت است اما این بازیکنان نشان داده‌اند که می‌توانند قهرمان شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین