تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, | 16:40 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام ، گری اسپید سرمربی ۴۲ ساله تیم ملی ولز روز گذشته خودکشی کرد. او خودش را به دار آویخت و خبر خودکشی اش بازتاب گسترده‌ای در سایت‌های خبری دنیا داشته است. نکته قابل توجه این است که اسپید در تیم فوتبال بولتون همبازی آندرانیک تیموریان بود و آنها نزدیک به دوسال با یکدیگر همبازی بودند.

آندو در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد خودکشی همبازی سابق‌اش می‌گوید:« از شنیدن این خبر شوکه شدم و هنوز هم فکر نمی‌کنم که او این کار را انجام داده باشد و به خودم می‌گویم که این یک خبر سرکاری است و اسپید خودکشی نکرده  است. من واقعا بابت این اتفاق  نمی‌دانم چه بگویم.»

آندو ادامه می‌دهد:« اسپید پسرخیلی خوبی بود و در آن یک سال‌ونیمی که در بولتون بودم خیلی به من کمک کرد. ما با یکدیگر در ارتباط بودیم و گاهی اوقات بیرون می‌رفتیم و اسپید از لحاظ اخلاقی و رفتاری هم هیچ مشکلی نداشت.»

تیموریان در قسمتی از حرف‌هایش تأکید می‌کند:« نه تنها از اسپید بلکه از خانواده‌اش نیز شناخت داشتم. اسپید به هیچ عنوان مشکل روحی و روانی نداشت و یادم می‌آید آخرین‌باری که او را دیدم در بازی شفیلدیونایتد و بارنزلی بود. این خبر واقعا برایم شوکه‌کننده بود و نمی‌دانم چرا اسپید دست به چنین کاری زده است. من به هیچ عنوان از او خاطره بدی ندارم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین