تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, | 16:38 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام ، آرش برهانی  مهاجم استقلال  می گوید از شرایطش در جمع آبی ها راضی است.


برهانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط در تیم ایده ال است و از وضعیت بوجود آمده ناراضی نیستم تنها احساس کردم که زحماتم به حساب نمی آید و این مسئله مرا دچار مشکل کرد اما در حقیقت من در استقلال شرایط بسیار ایده الی دارم و سعی می کنم هر زمانی که در ترکیب تیم قرار می گیرم به وظایفم عمل کنم.


مهاجم تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مربیان از من راضی هستند و دیگر نمی خواهم به شایعات ایجاد شده توجه کنم زیرا آن چیزی که برایم مهم است عمکرد ایده ال و حضور مثمر ثمر در ترکیب تیم است.


وی اظهار داشت: بر اساس شرایط تاکتیکی و ویژه تیم، در زمین مسابقه تعویض می شوم به همین دلیل دوست ندارم که در مورد تعویض و عدم حضور تا پایان بازی در ترکیب استقلال صحبتی را انجام بدهم زیرا می خواهم با آرامش و بدون حرف و حدیث به کارم در تیم برسم و بازیکن موثر استقلال باشم. مهاجم استقلال در پایان گفت: بازی جام حذفی برای استقلال پر اهمیت است ما این دیدار را جدی می گیریم و فقط برای گلزنی به میدان می رویم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین