تلاش به سبک بارسلونا
تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, | 14:2 | نویسنده : babak

-نگاهی به لیگ های معتبر دنیا داستان رقابت در هفته های پایانی را به خوبی بیان می کند و این امر فقط مختص استقلال و لیگ ایران نیست.

استقلال امروز در حالی در مسیر رقابت با تیم های تراکتورسازی و سپاهان در رده دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد که در نقطه ای دیگر از دنیا در رقابتی دیدنی بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا هم همین نوع جدل در صدر جدول دیده می شود و این در حالی است که فاصله ای ۴ امتیازی بین دو تیم بارسا و رئال حاکم است و هر هفته این فاصله ی امتیازها یا دست خوش تغییر می شود و یا ثابت می ماند.
شباهت این دو رقابت فوتبالی نفس گیر از آنجایی آغازمی شود که روزگاری رئال مادرید با ۱۰ امتیاز فاصله نسبت به بارسلونا در صدر جدول یکه تازی می کرد اما حال تنها ۴ امتیاز فاصله ی این دو تیم است.
استقلال از حیث از دست دادن امتیاز به واقع همانند رئال عمل کرد و فاصله ی ۹ امتیازی خود با سپاهان را از دست داده و حتی ۱ امتیاز هم از این تیم عقب افتاده است اما از جهت تلاش همانند بارسا عمل کرده و از میدان رقابت کنار نرفته است.
همانطور که اگر رئال بعد از ال کلاسیکو و یا قبل از آن امتیاز از دست بدهد و در ال کلاسیکو مغلوب شود در نتیجه جای خود را به افسانه ی بارسلونا می دهد،استقلال هم با وجود نداشتن بازی رو در رو با تیم سپاهان باز هم می تواند امید به آینده داشته باشد و با در نظر گرفتن هدف خود و لغزش سپاهان خود را به صدر جدول برسد.

از سویی باید ویژگی همیشگی فوتبال را در نظر داشت که این ورزش غیر قابل پیش بینی است.
در حقیقت امکان دارد تیم یکدست آقای خاص با سختی و یا به راحتی جام را بالای سر ببرد و این یعنی فوتبال غیر قابل پیش بینی است و این خصلت در همه جا حتی ایران هم به دنبال فوتبال خواهد بود.
استقلال این روزها می خواهد شاخصه ی وابستگی به اتفاقات فوتبال را به سود خود رقم بزند و یک بار دیگر قهرمان لیگ برتر باشد تا همانند همیشه بتواند در زمره ی اولین ها قرار بگیرد و برای نخستین بار تنها تیمی باشد که هر دو جام این فصل از رقابت ها را تصاحب می کند.

تماشاگران با فرهنگ و راستین استقلال همانطور که این تیم را هیچگاه تنها نگذاشته اند این بار هم در بازی های خانگی که آبی پوشان در ادامه ی رقابت ها در پیش دارند آنها را یکه و تنها به میدان نخواهند فرستاد.
آنچه که باید از تیم های مدعی در لیگ های اروپایی یاد گرفت آن است که تلاش هیچ زمانی بی پاسخ نمی ماند و اگر هواداران از استقلال پشتیبانی کنند و بازیکنان و کادر فنی این تیم هم تا رسیدن به هدف از تلاش دست نکشند آن موقع است که جام رنگ آبی به خود می گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین