فتح‌ا…‌زاده به دنبال شایعه جذب دژاگه / اشکان را برای سال‌های آینده می‌خواهیم

 

 

شایعه جذب اشکان دژاگه پس از بازی تیم ملی مقابل قطر توسط استقلالی‌ها چندان هم بی‌پایه و اساس نیست. علی فتح‌ا…‌زاده که استاد جذب بازیکنان بزرگ است از طریق مدیر برنامه‌های این بازیکن وارد عمل شده و مذاکراتی غیرمستقیم هم با ستاره جدید تیم ملی کشورمان داشته است.
پس از انتشار این خبر خیلی‌ها گمان کردند آبی‌ها دژاگه را برای سال آینده می‌خواهند اما روشن است بازیکنی مثل دژاگه هنوز می‌تواند در فوتبال اروپا بازی کند و به دستمزدهای چشمگیری هم دست یابد.
استقلالی‌ها هم برای جذب دژاگه روی آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند. فتح‌ا…‌زاده درباره اینکه اساسا چرا با دژاگه وارد مذاکره شده، می‌گوید: «همیشه معتقدم بهترین بازیکنان باید به استقلال بیایند. دژاگه هم در اولین بازی تیم ملی کشورمان خوش درخشید و ما خیلی دوست داریم او در سال‌های آینده اگر خواست به فوتبال ایران بیاید برای استقلال بازی کند. قول‌هایی هم از اشکان گرفته‌ایم و به احتمال فراوان دژاگه هرگاه از فوتبال اروپا فارغ شد و خواست در ایران به شغل خود ادامه دهد پیراهن استقلال را تنش خواهیم کرد.»
در همین راستا شنیده می‌شود علی فتح‌ا…‌زاده مذاکرات خود را برای جذب جواد نکونام نهایی کرده و این بازیکن فصل آینده اگر از فوتبال اسپانیا خارج شود به ایران خواهد آمد و پیراهن آبی استقلال را تن می‌کند!
به هرحال باید منتظر ماند و دید پروژه ستاره‌گیری فتح‌ا…‌زاده به کجا خواهد رسید…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین