حمودی: دیگر نمی‌گذارم روی اسمم خط بکشند
تاريخ : جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, | 16:15 | نویسنده : babak

 

 

 

هرچه از زمان حضور علی حمودی در استقلال می‌گذرد عملکردش بهتر می‌شود. مدافع جنوبی آبی‌ها در چند هفته گذشته به قدری خوب کار کرد که نامش در فهرست اولیه تیم‌ملی برای بازی با قطر قرار گرفت اما کمتر از یک هفته کی‌‌روش نام او را خط زد. دیروز از هر دری با “چهل” آبی‌پوشان صحبت کردیم. مصاحبه‌اش را بخوانید:

- از اول فصل شروع کنیم. به نظرت انتخاب استقلال درست بود؟

بهترین انتخاب ممکن بود. ما جنوبی ها به استقلال وابسته هستیم و آرزویمان بازی در این تیم است.

- با چه دیدگاهی آبی پوش شدی؟

قبل از عقد قرارداد با استقلال، می‌دانستم کار سختی در پیش خواهم داشت.

- شرایط استقلال با سایر تیم‌ها تفاوت دارد. در این تیم حق اشتباه نداری و باید از تمام توان خود استفاده کنی تا نمایش قابل قبولی داشته باشی.به هر حال استقلال تیمی است که وقتی برایش بازی می‌کنی در روزهای اول استرس داری این موضوع شامل حال تو هم شد؟

دقیقاً، بازی‌های اول استرس داشتم اما با گذشت زمان این مشکل برطرف شد. از روز اول با خودم عهد کردم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم.

- به نظرت توانستی به این هدف دست پیدا کنی؟

باید کادرفنی و کارشناسان در این باره پاسخگو باشند. البته فکر می‌کنم بازی‌های خوبی انجام دادم. اگر اینگونه نبود کی‌روش در فهرست اولیه تیم‌ملی برای بازی با قطری من را به اردو دعوت نمی‌کرد.

- در پستی بازی می‌کنی که بازیکنی بزرگ و ملی‌پوش در آن بازی می‌کند. منظورم خسروحیدری است. در این باره چه نظری داری؟

خسرو بازیکن بزرگی است و سالها در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده. او برای هر تیمی وزنه است. از اینکه کنار او بازی می‌کنم خوشحالم.

- امسال حضور در داربی را هم تجربه کردی. شب بازی برای تو چگونه گذشت؟

استرس داشتم حساب داربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. وارد ورزشگاه می‌شوی و صد هزار هوادار سرخابی را می‌بینی. خوشحالم که این افتخار بزرگ نصیب من شد.

- به طور حتم داربی برگشت این فصل را از یاد نخواهی برد…

یک روز عجیب بود. قبل بازی اکثراً بر این باور بودند که با توجه به نبود چند بازیکن اصلی ما، پرسپولیس برنده بازی است اما تا دقیقه هشتاد برخلاف پیش‌بینی‌ها با دو گل از حریف جلو افتادیم. نفرین به آن ده دقیقه کذایی که همه چیز را خراب کرد. هنوز هم وقتی به آن بازی فکر می‌کنم علامت سئوالی بزرگ در ذهن من به وجود می‌آید.

- همانطور که خودت به آن اشاره کردی کی‌روش نام تو را در فهرست اعلامی اولیه قرار دارد اما کمتر از یک هفته بعد خط خوردی از این اتفاق ناراحت نشدی؟

جدا از عملکرد قابل قبول در استقلال حضور در تیم‌ملی هم از اهدافم بود. اهل دروغ گفتم نیستم. از اینکه اسم من خط خورد خیلی ناراحت شدم اما در نقطه مقابل انگیزه‌هایم دو چندان شد.

- چرا؟

با دعوتی که کی‌روش کرد از این نکته خبردار شدم که او بازی‌های من را زیر نظر دارد. این اتفاق همانطور که گفتم با انگیزه ترم کرد. شک نکنید به زودی به تیم‌ملی دعوت خواهم شد. فقط کافی است در اردو حاضر شوم آن وقت به راحتی اجازه نمی دهم روی اسم من خط قرمز بکشند.

- در استقلال جانشین بزرگانی مثل حسن نظری، جواد زرینچه، شاهین بیانی و محمد نوازی شدی. این اتفاق مسئولیت تو را بیشتر نکرد؟

همه آنها از بزرگان تاریخ فوتبال ایران هستند. من را با آنها مقایسه نکنید روزهای دور آرزوی دیدن بازی‌های آنها را داشتم. من علی حمودی هستم و دوست دارم با خودم مقایسه شوم امیدوارم درصدی از توانایی‌های آنها را من هم بتوانم به نمایش بگذارم.

- بازی پیش‌رو با الریان را چه طور پیش‌بینی می‌کنی؟

الریان این فصل در قطر نتایج خوبی به دست آورده است. آنها خارجی‌های زیادی دارند. بازی در قطر شرایط خاص خود را دارد. از تمام توان خود استفاده می‌کنیم تا گام اول هر مرحله گروهی لیگ قهرمانان را محکم برداریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین