محمود فکری : استقلال از تجربه تلخ سال گذشته آسیا استفاده کند
تاريخ : جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, | 15:52 | نویسنده : babak

پیشکسوت استقلال گفت: در آسیا سال گذشته تجربه تلخی داشتیم و بازی های ساده را دقایق آخر از دست می دادیم و کادر فنی امسال باید از آن تجربیات به نحو احسن استفاده کنند.
محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا اظهار داشت: شرایط کلی استقلال خوب است و مشکل خاصی ندارند. آنها می توانند در آسیا نتایج خوبی بگیرند هرچند چند بازیکن موثر این تیم مصدوم هستند.

وی افزود: استقلال شانس قهرمانی در آسیا را دارد به شرط این که مشکلاتش برطرف شود. الان مشکلات مالی و مصدومیت ها دغدغه این تیم است و اگر بیش از این اذیت نشوند، می توانند مرحله سخت گروهی را رد کنند تا سال آینده برای قهرمانی دورخیز کرده و برنامه ریزی بهتری انجام دهند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال برای امسال مشکلی ندارد. به نظرم جایگزین های خوبی در این تیم هستند که می توانند جای مصدومان را پر کنند. این که می گویند گروه استقلال آسان است را اصلا قبول ندارم. سال قبل هم همین بحث بود که گروه استقلال آسان است ولی دیدید که تیم ها همه قدر بودند. به نظرم بازی های آسیایی آسان نیست و شرایط خودش را دارد.

فکری گفت: شاید در آسیا بهترین تیم ها حذف شوند و نتوانند توانایی خود را نشان دهند. مگر سال قبل السد نبود که از پلی آف آمد و قهرمان شد؟ استقلال البته چون چندسال از قهرمانی دور بود و در آسیا شرکت نمی کرد، تجربه نداشت ولی الان چند سال پیاپی است که حضور دارد. مخصوصا تجربه تلخی که سال قبل ما در آسیا داشتیم و مقابل تیم های ساده دقایق آخر گل خوردیم، از آن تجربه ها باید استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: همین الان استقلال پتانسیل بالایی دارد. اگر این تیم فصل آینده تغییر و تحولی نداشته باشد و بازیکنانش نروند، می تواند به مراحل بعدی صعود کند و فصل بعد با برطرف کردن نقاط ضعف شانس قهرمانی خود را در آسیا بالا ببرد.

فکری گفت: استقلال بازیکنان بزرگی دارد که توانایی زیادی هم دارند و می توانند در ۳ جام بازی کنند. این هنر مربیان را می رساند که چطور از این پتانسیل و بازیکنان استفاده کنند تا تیم خسته و مصدوم نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین