حنیف : الریان را با سیتی‌زن‌هایش شکست میدهیم
تاريخ : چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, | 14:10 | نویسنده : babak

 

 

در دو بازی پلی‌آف استقلال که جواز صعود آنها را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صادر کرد،حنیف عمران‌زاده با عملکرد قابل قبول خود در خط دفاعی تیمش اجازه هنرنمایی به مهاجمان حریف نداد. شماره پنج آبی‌ها در تلاش است در فاصله باقیمانده تا بازی با الریان خود را به آمادگی لازم برساند تا در این بازی هم عملکرد مطلوبی داشته باشد. مصاحبه‌اش را بخوانید:

- حنیف! چه خبر؟

خبر خاصی نیست. در اردو هستیم و خودمان را برای بازی با الریان آماده می‌کنیم. با تصمیم کادرفنی‌ روزی دو نوبت تمرین می‌کنیم تا در بهترین شرایط ممکن قرار بگیریم.

- بازی که به طور حتم سخت هم خواهد بود. نه؟

بله. مقابل الریان آن هم در قطر کار سختی در پیش داریم. حریف از تیم‌های خوب فوتبال قطر است و در جایگاه سوم لیگ این کشور قرار دارد. آنها بازیکنان خارجی زیادی دارند که برخی از آنها تبعه قطر هم شده‌اند. البته این نکته برای ما مهم نیست. الریان را با «سیتی‌زن»‌هایش شکست می‌دهیم.

- در دو بازی پلی‌آف از بهترین‌ها بودی. به نظرت مقابل الریان هم عملکردت این گونه خواهد بود؟

قبل از بازی‌های پلی‌آف عده‌ای شروع به انتقاد از خط دفاعی ما کردند همین موضوع باعث شد من و پژمان هم قسم شویم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به مهاجمان الریان هم اجازه نفس کشیدن ندهیم.

- چه شناختی از حریف قطری دارید؟

کادرفنی و گروه آنالیز باشگاه در تلاش هستند با دیدن فیلم بازی‌های الریان به بهترین شکل این تیم را آنالیز کنند. قرار است در روزهای آینده بازیکنان هم گلچینی از این فیلم‌ها را ببینند.

-آنها از مهاجمان خطرناکی هم سود می‌برند و برزیلی هستند…

بله. چیزهایی در این باره شنیده‌ام اما همان طور که گفتم برای ما هیچ فرق ندارد که ملیت مهاجمی که روبه‌روی او بازی می‌کنیم برای کدام کشور است. هدف استقلال این است گام اول در آسیا را محکم بردارد.

- برخی اعتقاد دارند گروه استقلال نسبت به دو نماینده دیگر ایران آسان است. این گفته را قبول داری؟

فوتبال حالا دیگر قابل پیش‌بینی نیست. نمی‌توان عنوان کرد کدام تیم قدرتمند است و کدام بازی آسان به شمار می‌رود. جدا از این مگر در گروههای دیگر نماینده برزیل یا آرژانتین حضور دارند؟!

- از چه زمان گل زدن در آسیا را شروع می‌کنی؟

در بازی‌های آسیایی مسئولیت بازیکن بیشتر می‌شود. در وهله اول باید افکارم را متمرکز کنم تا بهترین عملکرد را در خط دفاعی از خود به جای گذارم. جدا از این اگر فرصتی روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی به دست آورم شانس خود را هم برای گل زدن آغازخواهم کرد.

- در فاصله چهار روز باید با راه‌آهن بازی کنید. خسته نمی‌شوید؟

صحبت در این باره دیگر تکراری است. برنامه‌ریزی را نمی‌شود تغییر داد و باید با آن کنار بیاییم. در حال حاضر به راه‌آهن فکر نمی‌کنیم و افکارمان متمرکز بازی با الریان است.

- در این بازی برهانی محروم است. این موضوع برای شما مشکل‌ساز نخواهد شد؟

آرش در صعود ما به مرحله گروهی لیگ قهرمانان نقش بسزایی داشت. ای کاش در این بازی هم کنار ما بود. باید تلاش کنیم تا جای او پر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین