فریدون زندى: در وضعیت مناسبى به سرمى برم
تاريخ : چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, | 14:9 | نویسنده : babak

فریدون زندى هافبک استقلال که در جریان بازى با ذوب آهن دچار کشیدگى همسترینگ شد در بازى مقابل الاتفاق نتوانست تیمش را همراهى کند، اکنون شرایطش مساعد شده و مى تواند در کنار تیم باشد و تاثیر خود را اعمال کند،

زندی گفت: پس از مصدومیتى که داشتم اکنون در وضعیت مناسبى به سرمى برم و در تمرینات ۲ نوبت استقلال شرکت مى کنم. از پزشکان استقلال ممنونم که مرا به شرایط ایده آلم بازگرداندند. به خصوص الان که تیم جبارى را نیزدراختیار ندارد به وجود من احتیاج است. زندى با اشاره به اینکه نزدکوئیروش رفته بود اضافه کرد: به خاطر شرایطى که برایم پیش آمد توان این را نداشتم که در تمرینات ملى شرکت کنم به همین دلیل نزد کوئیروش رفتم و از ایشان درخواست کردم که در اردو شرکت نکنم ضمن اینکه این اردو نیز اهمیت چندانى نداشت . کوئیروش مربى با دانشى است و خوب مى داند چه کسانى را باید به تیمش دعوت کند تمامى بازیکنانى که به تیم ملى دعوت مى شوند حاصل آمادگى آنها است. وى درآخر افزود: براى بازى با الریان آمادگى کامل دارم و مطمئن باشید پایم به گلزنى نیز بازخواهد شد تا نبودم را در بازى با الاتفاق جبران کنم. اخیرا چیزهایى مى شنوم درباره اینکه در گروه آسانى قرار گرفته ایم فراموش نکنید که سال پیش هم در خصوص استقلال همین مسائل به گوش مى خورد که السد از همان گروه قهرمان آسیا شد. پس هیچ پیش بینى نمى توان در این مورد کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین