میداوودی : یک ضربه ایستگاهی برای الریان کنار گذاشته‌ام
تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | 17:21 | نویسنده : babak

 

 

مهاجم استقلال پس از رفع مصدومیت حالا خود را برای حضور قدرتمند در ترکیب آبی‌ها و عملکرد تاثیرگذار آماده می‌کند. در شرایطی که آرش برهانی برای دیدار مقابل الریان قطر محروم است، رسیدن میداوودی به این دیدار بهترین خبر برای مظلومی بود. با این بازیکن گفتگویی داشتیم که ماحصل آن در زیر پیش‌روی شماست؛

- مثل اینکه مصدومیت را پشت سر گذاشته‌ای و به دیدار مقابل الریان می‌رسی؟

همینطور است. خداراشکر وضعیت خوبی دارم و از هر نظر آماده دیدار مقابل الریان هستم.

- اردو چطور است؟

کادرفنی تصمیم گرفتند تا ۵ روز اردوی تدارکاتی داشته باشیم و بازیکنان هماهنگ‌تر شوند. اردوی خوبی است و تمرینات منظمی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. از حریف شناخت خوبی داریم و روی نقاط ضعف و قوت آنها در تمرینات حسابی کار کرده‌ایم.

- حریف چطور تیمی است؟

الریان تیم خوب و قدرتمندی است که از بازیکنان خارجی زیادی هم سود می‌برد. این تیم ۱۴ بازیکن خارجی دارد و باید بگوئیم که به نوعی منتخب جهان است. در هر صورت ما برای برد به میدان می‌رویم و از تلاش دست نمی‌کشیم.

- نظرت در مورد گروه استقلال چیست؟

به نظرم در رقابت‌های آسیایی بازی آسان نداریم و به هیچ عنوان نباید حریفی را دست کم بگیریم. ما باید تلاش کنیم در اولین بازی به پیروزی برسیم تا شروع خوبی در مرحله گروهی داشته باشیم.

- برهانی هم که در این دیدار غایب است؟

آرش در دو دیدار قبلی در مرحله پلی‌‌آف خیلی به ما کمک کرد ویکی از بهترین بازیکنان استقلال بود. دوست داشتیم برهانی در این دیدار هم به میدان می‌رفت تا برای تیم تاثیرگذار می‌شد. در هر صورت اگر خودم در ترکیب قرار گرفتم سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم.

- خیلی وقت است که هواداران منتظر ضربات ایستگاهی تو هستند…

مصدومیت باعث شد تا زیاد نتوانم در ترکیب قرار بگیرم. اما هواداران مطمئن باشند که همان میلاد مورد علاقه آنها خواهم شد و یک ضربه ایستگاهی هم برای الریان کنار گذاشته‌ام.

- فشردگی بازی ها سبب خستگی شما نشده است؟

واقعاً بازی‌ها به شکل عجیبی فشرده برگزار می‌شود. البته هرچی می گوئیم خسته شدیم تاثیری ندارد. در هر صورت باید به برنامه‌ریزی انجام شده احترام بگذاریم و مقابل حریفان قرار بگیریم.

۹۰: دلت برای اردوی تیم‌ملی تنگ نشده است؟

چرا و مطمئنم دوباره به تیم‌ملی برمی‌گردم. من مصدومیت را بطور کامل پشت سر گذاشته‌ام و می‌توانم با بازی‌های خوب دوباره ملی‌پوش شوم.

- نظرت در مورد دیدار مقابل اردن چیست؟

بازی تدارکاتی خوبی بود و قطعا به تیم‌ملی کمک می‌کند. امیدوارم مقابل قطر هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با اقتدار به مرحله بعد مقدماتی جام‌جهانی صعود کنیم.

- روز بازی با قطر به ورزشگاه نمی‌روی؟

ما روز بازی در اردوی استقلال هستیم ولی اگر مسئولان اجازه بدهند حتماً به ورزشگاه می‌روم.

- نظرت در مورد عملکرد یرکوویچ و ساموئل چیست؟

از قبل هم گفته بودم که این بازیکنان به زمان نیاز دارند که همینطور هم شد. یرکوویچ و ساموئل به خوبی با بازیکنان هماهنگ شده‌اند و به ما کمک می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین