مظلومی تمرین داد، هنکه تماشاگر بود / گزارش تمرین دیروز عصر
تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | 17:18 | نویسنده : babak

استقلال که سومین روز از اردوی آماده‌سازی خود را در هتل استقلال برگزار می‌کند ساعت ۱۷ روز در ورزشگاه دستگردی تمریناتش را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

 

در تمرین امروز هنکه مربی آلمانی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد اما نکته قابل توجه عدم مشارکت هنکه در برنامه‌های تاکتیکی بود و همانند چند روز گذشته پرویز مظلومی تیم را تمرین داد.

*‌ جی لوید ساموئل تا شب گذشته در مرخصی حضور داشت امروز به سایر آبی‌پوشان ملحق شد. وی در این خصوص گفت: به این خاطر از مسئولان استقلال بیشتر مرخصی گرفته‌ام تا به امارات بروم و از آنجا ویزای کارم را دریافت کنم. تا روز یکشنبه مرخصی داشتم و امروز در تمرینات شرکت کردم.

* یک گروه فیلمبرداری از باشگاه استقلال برای تهیه گزارش به ورزشگاه دستگردی آمده بود.

 

* حدود ۱۵ نفر از هواداران تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشتند.

* مظلومی برنامه‌های متفاوتی را نسبت به روزهای قبل برای بازیکنان استقلال در نظر گرفته بود.

در ابتدا بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در گروه‌های دو نفره با ضربات سر با یکدیگر کار می‌کردند. در بخش دیگری از تمرین مظلومی فوتبالی را برای بازیکنان در نظر گرفت که در آن هافبک‌‌ها به صورت جداگانه و مدافعان و مهاجمان به همین صورت وظایف خود را انجام می‌دادند.

 

* در اواسط فوتبال درون تیمی میلاد میداودی از فاصله دور با ضربه زیبا دروازه را باز کرد که این مسئله با تشویق مظلومی و سایر بازیکنان همراه شد. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به همراه فریدون زندی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال در تمرینات به حساب می‌آیند.

* نقدی‌زاده رئیس کانون هواداران و ارژنگی‌نیا آنالیزور تیم در تمرین حضور داشتند.

* بازیکنان استقلال پس از پایان تمرین امروز به هتل استقلال محل برپایی اردوی خود بازمی‌گردند. این تیم فردا صبح به استراحت می‌پردازد و تنها در یک نوبت بعد از ظهر برنامه‌های آماده‌سازی خود را پشت سر خواهد گذاشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین