مهدی امیرآبادی : پرسپولیسی‌ها حرفهایشان را در زمین بزنند نه در رسانه ها!

 

 

 

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران ادعای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلالی ها در دربی ۷۳ دوپینگی بوده اند را ادعایی پوچ می داند که فقط به خاطر ناراحتی از باختهای پی در پی مطرح شده است.

مهدی امیرآبادی اظهار داشت: من کنار استقلال در اردو هستم و روزنامه ها را نخوانده ام اما شنیده ام که رویانیان گفته با آن ۳ گل جواب دوپینگی ها را دادیم. نمی دانم وی بر چه اساس چنین اتهامی را به استقلال نسبت داده است. بالاتر از کمیته ضد دوپینگ که مرجعی برای رسیدگی به این موضوع وجود ندارد و حالا که ما بی گناه شناخته شدیم این آقا چطور به خودش اجازه می دهد چنین حرفی را بزند.

وی ادامه داد: البته من تا حدودی به رویانیان حق می دهم که این حرفها را بزند. بالاخره آنها ۴ بار در دربی باخته اند و باید هر طور که شده این موضوع را تلافی کنند. من به دوستان پرسپولیسی پیشنهاد می دهم بیایند مثل ما حرفهایشان را در زمین فوتبال بزنند نه در رسانه ها. ما ۴ بار برده ایم و آنها یک بار و این آمار اصلا قابل مقایسه نیست. آقایان دارند شلوغش می کنند که دیگر کسی نگوید پرسپولیس ۴ بار دربی را باخت.

امیرآبادی در پایان گفت: خدا را شکر می کنم که پاک بودم و مشخص شد که هیچ مشکلی نداشته ام. این اتهامات هم بی پایه و اساس است و در کمیته ضد دوپینگ معلوم شد که همه چیز سوءتفاهم بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین