شريفات:درس خواندن را دوست دارم.
تاريخ : شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, | 21:46 | نویسنده : babak
در فوتبال ما کمتر شاهد بوده ایم بازیکنی از تحصیلات عالیه برخوردار باشد اما اسماعیل شریفات علاقه زیادی به درس خواندن دارد و در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی است. او اعتقاد دارد این موضوع کمک خواهد کرد تا از مسایل مختلف درک بالاتری داشته باشد. مصاحبه مهاجم ریزنقش استقلال را بخوانید. - در تمرینات غایب هستی. دلیل این موضوع چیست؟ در حال رسیدگی به امور دانشگاهی خود هستم و در این باره با پورحیدری و اعضای کادرفنی هماهنگی لازم را انجام داده ام. آنها در جریان این موضوع هستند و بدون هماهنگی غیبت نکرده ام. - دانشجوی چه رشته ای هستی؟ دانشجوی رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی - ترم چند هستی؟ در حال حاضر ترم ششم را پشت سر می گذارم. - خداوکیلی درس خوانی یا ناپلئونی قبول می شوی؟ تا زمانیکه در دبیرستان درس می خواندم معدل من کمتر از هفده نبود اما در حال حاضر با توجه به شرایط، فرصت کمتری برای درس خواندن پیدا می کنم و معدلم حدوداً چهارده است. - در کنار فوتبال درس هم می خوانی این موضوع سخت نیست؟ به درس خواندن هم مثل فوتبال بازی کردن علاقه زیادی دارم. به همین دلیل با علاقه هر دوی آنها را انجام می دهم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین