تيموريان:چند روز ديگرآماده دويدن ميشوم
تاريخ : شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, | 21:39 | نویسنده : babak
آندرانیک تیموریان در گفت و گویی به تشریح آخرین وضعیت خود می پردازد. او زمان خارج کردن پیم از پایش را اعلام می کند: «هفته آینده قرار است پیم درون انگشتم را خارج کنم. با تشخیص دکتر کیهانی و زمانی که وی مشخص می کند، نرم دوی را آغاز خواهم کرد. در حال حاضر اوضاع و احوالم خوب است و احساس خوبی دارم. دیگر دردی ندارم اما تا دکتر اعلام نکند نمی توانم کار را شروع کنم. در حال استراحت هستم تا به آمادگی مطلوب برسم. هفته ای یک بار پانسمان پایم را تعویض می کنم و در مجموع احساس می کنم مشکل خاصی وجود ندارد.» آندو به دقت پیگیر بازی های تیمش است: «بازی های استقلال را به دقت دنبال می کنم. مقابل الاتفاق بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین