جاسم کرار: دوست نداشتم از استقلال جدا شوم/ برای باز کردن در فینال جام حذفی تابع تصمیم باشگاه هستم

جاسم کرار بازیکن عراقی تیم شاهین بوشهر که در هفته‌‌های اخیر مصدوم بود، چند روزه پیش ایران را ترک کرد تا به اردوی تیم ملی عراق بپیوندد.
کرار که در حال حاضر همراه با تیم ملی عراق در کشور قطر به سر می‌برد در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرآنلاین در مورد ترک تمرینات شاهین بوشهر می‌گوید:« من از زمانی که حمید درخشان هدایت تیم فوتبال شاهین را برعهده گرفت، یک بار با ایشان جلسه داشتم. من از او خواستم که اجازه بدهد تا به اردوی تیم ملی عراق بروم و سرمربی تیم هم موافقت کرد. مصدومیت من هنوز به طور کامل برطرف نشده ولی به درخشان قول دادم که در قطر با امکانات خوبی که وجود دارد مصدومیتم را برطرف کنم و برای بازی‌های شاهین در لیگ برتر و فینال جام حذفی آماده شوم.»
کرار در این پاسخ به این سوال که آیا قرار است شاهین را در فینال جام حذفی همراهی کنی خاطرنشان می‌کند:« من در این مورد تابع تصمیم باشگاه شاهین بوشهر هستم. من نمی‌دانم مسوولان شاهین و همچنین حمید درخشان چه نظری دارند ولی تا آن زمان همه چیز مشخص خواهد شد. با این حال من خیلی دوست دارم که در فینال جام حذفی به میدان بروم.»
کرار در پاسخ به این سوال که آیا در فینال به دنبال انتقام گرفتن از استقلال هستی خاطرنشان می‌کند:«‌ من به هیچ عنوان به این مسائل فکر نمی‌کنم. من اصلا دوست نداشتم از استقلال بروم و این تیم را خیلی دوست داشتم ولی همه می‌دانند چه مشکلاتی برای من به وجود آمد. من هنوز هم استقلال و هواداران این تیم را دوست دارم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین