زندي دوست دارم بهترين بازيكن استقلال باشم...
تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 9:21 | نویسنده : babak
علاقه نداشت مهمان ما باشد. هم طبیعی هم بود. می گفت، بعد از دو بازی خوب، جالب نیست که بیاید و مهمان ما باشد ولی از آنجا که طرفداران زندی اصرار زیادی به یک گفت وگوی متفاوت داشتند، باید می آمد. وقتی پای طرفداران را پیش کشیدیم، نتوانست به این درخواست پاسخ منفی بدهد. او نزدیک به دو ساعت حضور داشت و حرف های زیادی زد. از بازگشت دوباره اش، تولد دوباره اش، گلزنی دوباره اش و... او با کاشته هایی که در بازی با سایپا زد طرفدارانش را یاد آن بازی معروف چین در جام ملت های ۲۰۰۷ انداخت. فریدون زندی که می گفت دوست دارد طرفداران در ورزشگاه او را فری صدا بزنند، خنده کنان آمد و خنده کنان رفت. *با این عملکردی که در دو بازی قبلی استقلال داشتی، ما تصور می کنیم فریدون زندی دوباره متولد شده است. (خنده) این دلیل دارد. برایتان تعریف کنم، بعد از مصدومیت طولانی که طبیعی بود نتوانم با قدرت برگردم. من آمدم، چند بازی بودم، چند تا نبودم. می دانی می خواهم چه بگویم؟ وقتی تداوم نداشته باشی، نمی توانی خودت را خوب آماده کنی. اگر یک بازی بیرون باشی، یک بازی، بازی کنی، بدن قوی نمی شود. مدتی نمی توانستم به خاطر پایم تمرین اضافه کنم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین