ميداودي:به بازي بعد از ذوب آهن مي رسم
تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 11:33 | نویسنده : babak
مهاجم استقلال در بازی با سایپا مصدوم شد و به ناچار نتوانست نیمه دوم در ترکیب استقلال بازی کند. آسیب دیدگی میداودی موجی از نگرانی میان استقلالی ها به وجود آورده است. آیا میلاد هم هفته ها از میادین دور خواهد شد؟ پاسخ میداودی به این سوال امیدوار کننده است البته برای آبی ها و آبی دوستان! نتیجه آزمایش هایی که از پای آسیب دیده ات به عمل آمد چه شد؟ خدا را شکر مشکل خاصی نیست. در عکس ها مشخص شد مینیسک پایم مشکل ندارد و فقط اندکی کشاله پایم کشیده شد. پس به بازی با ذوب آهن می رسی؟ (قدری مکث می کند) نه! متاسفانه مصدومیتم به شکلی است که نمی توانم در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بازی کنم اما پس از بازی با ذوب آهن در خدمت استقلال هستم. فکر نمی کنی مشکلی برای مظلومی در این بازی مهم به وجود آید؟ استقلال که به من متکی نیست. خیلی ها آمده اند و رفته اند. خدا را شکر آرش، جرکوویچ، شریفات و خیلی های دیگر هم هستند که می توانند به استقلال کمک کنند. بعد از بازی با ذوب آهن قطعا در خدمت استقلال هستی؟ بله، تا آن روز فیزیوتراپی می کنم. ان شاء ا... برمی گردم و با قدرت در خدمت استقلال هستم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین