رحمتی:محمدی فینال حذفی را در آباده برگزار کند!/به‌خاطر خویشتن‌داری این کارها را می‌کنند

مهدی رحمتی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل سایپا درباره اینکه ۲ بر صفر از این تیم عقب بودند، گفت: فوتبال همین است. نیمه اول تیم به لحاظ بازی گذشته که شکست خوردیم تحت فشار بود البته فرصت‌های خوبی داشتیم که آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم درحال حمله بودیم که روی ضد حمله گل دوم را خوردیم اما بچه‌ها همت کردند و گل های خورده را جبران کردیم.

وی که از فشردگی مسابقات ناراحت بود، ادامه داد: با این خستگی و بی‌بازیکنی، یک سرماخوردگی ساده را هم نمی‌توانیم برطرف کنیم. از سازمان لیگ خواهش می‌کنیم با توجه به اینکه حرفه‌ای هستیم چهارشنبه هم قبل از بازی روز جمعه با ذوب‌آهن برای ما بازی بگذارند. حتی می‌توانند بعد از بازی با ذوب‌آهن، یکشنبه برای استقلال بازی بگذارند.

دروازه‌بان استقلال تاکید کرد: واقعا از این شرایط خنده‌ام می‌گیرد. برای اینکه جام حذفی را قبل از لیگ تمام کنیم و مثل انگلیس زودتر از اتمام فصل جام حذفی به پایان برسد تعطیلات نیم فصل خود را از دست دادیم اما فینال مسابقات را برای اینکه زمین نامناسب حافظیه آماده شود، هر دفعه تغییر می‌دهند. در این مدت ما تیموریان را از دست دادیم.

رحمتی عنوان کرد: به خاطر زمینی که معلوم نیست چه زمانی آماده می‌شود، تاریخ دیدار را چند بار عوض کردند. برای خویشتن‌داری و اینکه بوشهری‌ها ناراحت نشوند، می‌گویند بازی باید در حافظیه باشد. اگر قرار است بر اساس اندازه شهرها مکان فینال جام حذفی مشخص شود، بهتر است در شهر آباده استادیوم می‌ساختند که دقیقاً‌ بازی وسط تهران و بوشهر برگزار شود. واقعا از این وضعیت خسته شدم.

دروازه‌بان استقلال تصریح کرد: جالب است مصاحبه سردار محمدی را خواندم که گفته بود رحمتی از ناراحتی باخت پرسپولیس انتقاد کرده است درحالی که من اصلا از باخت ناراحت نبودم. حرفم این است که باید با حقیقت کنار بیاییم چرا تاریخ جام حذفی را زودتر نگذاشتند. بازی را در جایی گذاشتند که معلوم نیست چه زمینی دارد و همه به ما بخندند.

وی در پاسخ به اینکه چرا ملی‌پوشان متحد نمی‌شوند تا به فشردگی مسابقات اعتراض کنند، گفت: بدبختی بازیکنان این است که پشت هم نیستیم. اگر ما اتحادیه بازیکنان داشتیم، این شرایط نبود. نمی‌گذارند اتحادیه داشته باشیم. اگر اتحادیه داشته باشیم کسی نمی‌توانست به ما زور بگوید.

 

رحمتی اظهار داشت: اگر من صحبت کنم یا علی کریمی‌ها صحبت کنند باید به کمیته انضباطی برویم. سپاهان چون بازیکن ملی‌پوش زیاد ندارد، فاصله بازی‌هایش ۵ روز یک بار است و فشاری هم به آنها وارد نمی‌شود و آهسته آهسته به صدر رسیدند اما استقلال تعطیلات نیم فصل را به خاطر جام حذفی از دست داد.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا منظور او از اینکه گفته به زودی پاسخ کسی که استقلال را به سخره گرفته می‌دهد، عزیز محمدی بوده یا خیر، گفت: نه، من در مورد آن بحث حرفم را می‌زنم و قصد بی‌احترامی هم به کسی را ندارم. به عزیز محمدی هم بی‌احترامی نمی‌کنم. او به من خیلی لطف کرده و کسی بود که من را به فجر سپاسی برد اما از اینکه بخاطر خویشتن‌داری می‌گویند بازی فینال جام حذفی باید در حافظیه برگزار شود، ناراحت می‌شوم.

 

وی گفت: همه چیزمان را از دست داده‌‌ایم. مصدومیت میداودی را هم تبریک می‌‌گویم فکر می‌کنم دو بازی دیگر به همین منوال پیش برود من باید از پدرم و بقیه بازیکنان از اقوام خود مثل پسردایی‌ها و پسرخاله‌های خود بخواهند در تمرین شرکت کنند تا بتوانیم ۱۱ نفر شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین