خبر
تاريخ : یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, | 14:34 | نویسنده : babak

، پرویز مظلومی درنشست خبری پیش از دیدار فردای تیم‌های استقلال و مس سرچشمه درباره شرایط آرش برهانی گفت: برهانی بازیکن خوبی است. در یک بازی برحسب برنامه‌ریزی که داشتیم بین ۱۸ بازیکن ما نبود و کلی حواشی ایجاد شد. ما خیلی‌ها را بین ۱۸ بازیکن قرار نمی‌دهیم اما اینگونه حاشیه ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به برهانی نیاز داریم، گفت: با او صحبت کرده‌ایم و قصد نداریم برهانی را به تیم دیگری بدهیم. ما در ۳ جام بازی داریم. درصدد تقویت تیم هستیم و در این راه باید نفرات بیشتری داشته باشیم.

مظلومی تصریح کرد: شب گذشته از تیم نفت با من تماس گرفتند و گفتند اگر اجازه بدهید برهانی را جذب کنیم که من مخالفت کردم. تیم‌ها فکر می‌کنند ما با این مهاجم مشکل داریم و می‌خواهیم او را بفروشیم اما این بازیکن با تمام توان در خدمت استقلال است.

سرمربی استقلال در مورد شرایط بازی فردا گفت: از اینکه باران، رحمت الهی می‌آید خدا را شکر و دعا می‌کنیم همیشه آسمان اینگونه باشد. هرچند که از نظر فوتبالی نتوانستیم خوب تمرین نکنیم و این شرایط باعث شد نتوانیم تاکتیک‌هایمان را در زمین تمرین پیاده کنیم. ما در سالن بودیم و امروز هم به نظر می‌آید که نتوانیم از نظر تاکتیکی کار خاصی را انجام دهیم هرچند که باید با این وضعیت کنار بیاییم.

مظلومی ادامه داد: باید تیم را برای این بازی حساس آماده کنیم تا با نتیجه‌ای که به دست می‌آید همچنان صدرنشینی‌مان را تداوم بخشیم. استقلال فردا با تیمی جوان و با انگیزه بازی دارد که از مربی با دانشی سود می‌برد. شرفی استاد من بوده و احترام خاصی برای او قائلم.

وی با اشاره به اینکه در این بازی محکوم به برد هستیم تأکید کرد: باران باعث نشود تا هواداران در خانه بنشینند و به ورزشگاه نیایند. برنامه‌های ما برای پیروزی است و با توجه به اینکه در انزلی هم در این شرایط بازی کردیم به آن عادت داریم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم، تصریح کرد: از پزشکان تیم تشکر می‌کنم که با تلاش شبانه‌روزی مصدومان تیم را خیلی سریع به بازی‌ها می‌رسانند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با اوج‌گیری دوباره استقلال و آغاز تمرینات تیم ملی آبی‌پوشان دچار مشکل نمی‌شوند گفت:‌ از اینکه بازیکنان زیادی در تیم ملی داریم استقبال می‌کنیم و افتخار است که آنها در تیم ملی فیکس هستند اما بعد از بازی جام حذفی گفتم سازمان لیگ به ما کمک کند. تیم ملی ۲۰ و ۲۴ آبان بازی دارد و استقلال ۲۸ آبان با صبای قم بازی می‌کند. به این ترتیب ملی‌پوشان‌مان باید در ۸ روز ۳ بازی سنگین انجام دهند و ما در ریکاوری به مشکل می‌خوریم. امیدواریم سازمان لیگ مساعدت کند و بازی ما را عقب بیندازد تا بازیکنان‌مان را کامل داشته باشیم. در این مورد تقاضا کردیم و امیدواریم به ما پاسخ مثبت بدهند.

وی افزود: از اندونزی تا ایران ۱۰ تا ۱۵ ساعت راه است و تا ملی‌پوشان‌مان را دوباره داشته باشیم شرایط سخت می‌شود. در هر حال باید با شرایط تیم ملی که می‌خواهد به جام جهانی صعود کند کنار بیاییم.

در این زمان یکی از خبرنگاران گفت که عزیز محمدی اعلام کرد به هیچ وجه بازی‌های استقلال عقب نمی‌افتد که مظلومی در پاسخ به وی گفت: برای تیم‌های دیگر عقب می‌اندازند و امیدوارم این مساعدت شامل حال استقلال هم شود چرا که در این صورت ملی‌پوشان ضرر می‌کنند و خود بازیکن آسیب می‌بیند. ما هم نمی‌توانیم از آنها بگذریم و در مجموع با این شرایط تیم ملی ضربه می‌خورد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه استقلال در جام ولایت شرکت می‌کند یا خیر، گفت: این جام نام بزرگی دارد و سال گذشته هم با تمام قوا در آن شرکت کردیم اما شرایط برگزاری امسال صحیح نیست. باید برای آن زمان بهتری انتخاب می‌کردند. به هر حال مجبوریم تیم امیدمان همراه با ۴ تا ۵ بازیکن‌مان که کمتر در لیگ بازی کرده‌اند را به میدان بفرستیم. به احترام نام این جام شرکت می‌کنیم اما با ما نفرات اصلی نمی‌آییم.

مظلومی در مورد اینکه اگر پرسپولیس با تمام قوا در این جام شرکت کند در آن زمان استقلال باز هم با نفرات اصلی‌اش نمی‌آید، یادآور شد: آنها هم شرایط‌شان مشابه ماست و چند بازیکن در تیم ملی دارند.

وی افزود: برای برگزاری این رقابت‌ها با ما هماهنگ کرده بودند اما باید شرایطی باشد تا تیم‌ها با قدرت در آن شرکت کنند و زنگ تفریح نباشیم چرا که در مواقع استراحت، بازیکن انگیزه ندارد. ما هم بعد از بازی فردا به بازیکنان‌مان تا شنبه استراحت می‌دهیم و در صورتی که برای مسابقات جام ولایت به آنها نیاز داشته باشیم از چند بازیکن خود می‌خواهیم ما را همراهی کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین