حيدري:نگران جاي خاليم در دربي نيستم..
تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, | 15:59 | نویسنده : babak
خسرو حیدری در گفتگو با خبرنگاران ورزشی در این باره گفت: حساسیت بازی با تراکتورسازی باعث شد برای دقایقی فراموش کنم ۲ اخطاره هستم و اگر یک کارت زرد دیگر بگیرم دربی را از دست میدهم. وی ادامه داد: بازیکنان تراکتور سازی خیلی خشن بازی می کردند و من تعجب کردم که چرا داور به خاطر خطاهای خشنی که آنها مرتکب می شدند کارت زردهای بیشتری نشان نمی داد. من اصلا فکر نمی کردم به خاطر خطایی که روی اکرامی مرتکب شدم داور کارت زرد نشان بدهد. خیلی دوست داشتم برای استقلال در دربی بازی کنم اما متاسفانه محروم شدم. حیدری در پایان گفت: من نگران جای خالی ام در دربی نیستم. وقتی مصدوم بودم بقیه بازیکنان به خوبی جای من را پر کردند. استقلال بدون من هم می تواند دربی را ببرد زیرا در بازی جام حذفی مه مصدوم بودم بچه ها در جناح راست خیلی خوب کار کردند. خودم دوست داشتم در این بازی حاضر باشم اما با بدشانسی محروم شدم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین