دوست دارم دربازي فردا گل بزنم...
تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, | 15:59 | نویسنده : babak
گوران یرکوویچ مهاجم استقلال خیلی دوست دارد که بازی در دربی تهران را تجربه کند و خودش می گوید که بی صبرانه منتظر شروع این بازی است. یرکوویچ در گفت وگو با خبرنگار سایت گل حرف هایش را در مورد دربی روز پنجشنبه اینگونه آغاز می کند:«من می دانم که دربی چقدر برای هواداران ما مهم است و وقتی حرف های بازیکنان استقلال را می شنوم به خوبی متوجه اهمیت این دیدار می شوم. پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین تیم های ایران هستند و من خیلی دوست دارم هر چه زودتر بازی کردن در چنین مسابقه ای را تجربه کنم.» یرکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنی در بازی فردا در ترکیب ثابت قرار بگیری خاطرنشان می کند:«در این مورد باید از کادرفنی سوال کنید ولی من آماده بازی هستم. البته فکر می کنم موضوع مهم این باشد که هر وقت وارد زمین شدم کیفیت خوبی داشته باشم، حالا چه در اول مسابقه باشد یا در نیمه دوم. من کاملا آماده هستم و خیلی دوست دارم بازی کردن در چنین مسابقه ای را تجربه کنم.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین