عمران زاده:برای شکست دادن تراکتورسازی هم قسم شده‌ایم.
تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:40 | نویسنده : babak

حنیف عمران‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به دو شکست برابر مس و فجرسپاسی، از نظر روحی شرایط مناسبی نداشتیم اما با برتری برابر فولاد، توانستیم به شرایط مطلوب و آرمانی بازگشته و آماده ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند مقابل تیم پرمهره و قدرتمند تراکتورسازی باشیم.

وی تراکتورسازی را تیمی قابل احترام دانست و خاطرنشان کرد: نتایج تیم تراکتورسازی تبریز در هفته‌های اخیر موید آن است که این تیم به قهرمانی فکر می‌کند و ما باید به چنین تیم‌هایی احترام بگذاریم و حواسمان باشد یک لحظه غفلت مقابل این تیم باعث از دست دادن سه امتیاز بازی می‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: قلعه‌نویی بدرستی می‌داند چگونه از بازیکنانش استفاده کند که همین مسئله باعث می‌شود بازیکنانش در هر دیداری که به میدان می‌روند، عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی با اشاره به این موضوع که فاصله اندک بین مسابقات، باعث شد تنها تمرینات سبکی را در این چند روز انجام داده تا خود را آماده دیدار با تراکتورسازی کنیم، اضافه کرد: با توجه به اینکه تنها یک امتیاز بیشتر از تراکتورسازی داریم، هم قسم شده‌ایم با پیروزی در این بازی مهم، فاصله امتیازی را با این تیم تبریزی بیشتر کرده و شانس قهرمانی خود را افزایش دهیم.

عمران‌زاده در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه این بازی می‌تواند در بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس تاثیر داشته باشد، گفت: مطمئنا پیروزی برابر تراکتورسازی می‌تواند گامی بلند برای شکست دادن پرسپولیس در شهرآورد ۷۴ باشد.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین