آرش ۶ گل تا ۱۰۰ گل در لیگ برتر
تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:38 | نویسنده : babak

بازگشت آرش برهانی در شرایطی که فرهاد مجیدی به دلایل نامعلوم استقلال را تنها گذاشت و به لیگ قطر رفت بهترین خبر ممکن برای پرویز مظلومی و همکارانش بود. برهانی که هفته‌ها گل نزده بود و انتقادهای فراوانی را هم طی هفته‌های گذشته تحمل می‌کرد با ۲ گل ارزشمندی که وارد دروازه فولاد کرد بازگشتی باشکوه داشت.
عملکرد آرش در هفته‌های اخیر طوری بود که بسیاری گمان می‌کردند او در سن ۲۸ سالگی اشباع شده است اما برهانی در هفته بیست و دوم نشان داد انگیزه‌های فراوانی دارد و همچنان می‌توان به عنوان یک گلزن سیری‌ناپذیر روی او حساب کرد. اظهارات برهانی پس از بازی با فولاد نشان می‌داد خودش هم از گلزنی‌اش شوکه شده است، آنجا که آرش گفت: «احساس می‌کردم نیم‌فصل است گل نزدم!»
مشخص شد آرش هم آخرین گل خود را از یاد برده است! شاید بخشی از این عملکرد حاصل حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال بود. مجیدی به خاطر برخورداری از آمادگی بیشتر همواره از سوی مظلومی به عنوان مهاجم اول راهی میدان می‌شد که این سیاست منجر به نیمکت‌نشینی بازیکنی مثل آرش شده بود. حال با رفتن فرهاد از استقلال جا برای عرض‌اندام برهانی باز شده و او نیز در بازی با فولاد به خوبی توانست از این موقعیت استفاده کند. ۲ گلی که آرش برابر فولاد زد از جهاتی بسیار پراهمیت بود. اول اینکه او توانست رکورد گلزنی‌های فرهاد مجیدی برای استقلال را بکشند. فرهاد تا قبل از ترک استقلال ۵۴ گل برای استقلال زده بود که ۲ گل برهانی باعث شد او با ۵۵ گل در صدر گلزنان همه ادوار استقلال قرار بگیرد. برهانی اما در آستانه یک رکورد ماندگار هم قرار دارد. او تاکنون در لیگ برتر ۹۴ گل زده که این تعداد گل با احتساب گل‌هایی که در پاس می‌زد به ثبت رسیده است. چنانچه آرش موفق شود ۶ گل دیگر برای استقلال بزند احتمالا پس از رضا عنایتی اولین ۱۰۰ گله لیگ برتر لقب خواهد گرفت. اکنون عنایتی با ۹۸ گل زده در لیگ برتر با پیراهن تیم‌های گوناگون در صدر جدول گلزنان همه ادوار لیگ برتر قرار دارد و به احتمال فراوان زودتر از آرش به ۱۰۰ گل زده در لیگ خواهد رسید اما این عدد می‌تواند برای برهانی هم انگیزه خاصی را ایجاد کند. آرش ۹۴ گله تنها ۶ گل تا ۱۰۰ گل در لیگ برتر فاصله دارد که این عدد چندان دست نیافتنی و بزرگی نیست. اگر آرش این ۶ گل را بزند در جدول گلزنان لیگ برتر فصل یازدهم در موقعیت خوبی قرار خواهد گرفت. البته استقلال بازی‌های دشواری پیش‌رو دارد؛ هفته بیست و سوم در تبریز مقابل تراکتورسازی و هفته بیست و چهارم مقابل پرسپولیس. چنانچه آرش در این بازی‌ها موفق به گلزنی بشود از محبوبیت بیشتری هم میان هواداران تیمش برخوردار خواهد شد چرا که آنگاه تماشاگران آبی او را با فرهاد مجیدی که وسط فصل استقلال را تنها گذاشت قیاس خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین