حاشیه دیدار تراکتورسازی و استقلال
تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:37 | نویسنده : babak

درحالی که نزدیک به یک ساعت دیگر دیدار تیمهای تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار میشود هوای شهر تبریز همچنان سرد است و برف زیادی باریده اما تماشاگران طرفدار تراکتورسازی با در دست داشتن پرچمهای قرمز و ووووزلا به سمت ورزشگاه حرکت میکنند تا به تشویق تیم محبوب خود بپردازند. هر چه به زمان آغاز دیدار دو تیم نزدیک میشویم شهر تبریز خلوتتر و تردد خودروها در خیابانها کمتر میشود.

رانندگان وسایل نقلیه عمومی و تاکسی‌ها به صورت متحدالشکل قصد دارند کار را تعطیل کرده و برای تماشای بازی دو تیم راهی ورزشگاه شوند.

بیشتر پروازهای تهران به تبریز به دلیل بارش سنگین برف از شب گذشته لغو شد ولی صبح امروز با فراهم شدن شرایط دو پرواز از تهران به این شهر صورت گرفت که هر دو پرواز با تأخیری ۴ ساعته تؤام بود. به دلیل تأخیر در پروازها ۶ نفر از لیدرهای استقلال که قصد حضور در تبریز را داشتند پس از نامشخص بودن وضعیت پرواز به منازل خود برگشته و عازم تبریز نشدند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیر باشگاه استقلال که شایعاتی مبنی بر حضورش در تبریز شنیده می‌شد در تهران باقی ماند. او قصد دارد برای انجام امور شخصی راهی باکو شود.

با هماهنگی هلال احمر و اورژانس تبریز یکی از هواداران قدیمی تراکتورسازی که دچار سکته قلبی شده بود امروز تحت مراقبت‌های ویژه توسط آمبولانس‌ها وارد ورزشگاه خواهد شد و دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال را تماشا خواهد کرد.

در اتوبان منتهی به ورزشگاه یادگار امام هجوم طرفداران تراکتورسازی کاملا مشخص است و هواداران این تیم با پرچم‌های قرمز و بوق‌های ممتد حمایت خود را از تیم خود نشان می‌دهند.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز آغاز می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین