برهانی:فشار از روی خط حمله برداشته شد/۶ امتیاز از دو بازی آینده می خواهیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:به فکر کسب ۶ امتیاز از بازی مقابل تراکتور و پرسپولیس هستیم.

به گزارش اوج نیوز،آرش برهانی که زننده هر دو گل استقلال به فولاد بود اظهار داشت:اینکه می گویند من یک نیم فصل گل نزده بودم ،واقعیت ندارد.من امروز پس از سه هفته گل زدم.خدا را شکر برای استقلال مثمر ثمر بودم.

وی درباره گل دوم خود گفت:از غفلت مدافعان فولاد استفاده کردم و با بدنی که آمدم گلر را دریبل کردم ولی نمی دانستم دفاع پشت سرم است.بنابراین خودم را جلوی توپ انداختم تا مدافع حریف نتواند تکل بزند.تمام سعی من این است که استقلال موفق شود.با ریکاوری که انجام می دهیم تلاش می کنیم ۶ امتیاز را از تراکتور و پرسپولیس بگیریم.

برهانی افزود:از وقتی فرهاد مجیدی رفت،فشار روی خط حمله زیاد بود که خوشبختانه با عملکرد خوبی که مهاجمان داشتند این فشار برداشته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین