کیانوش رحمتی: هواداران استقلال دنبال قاتل بروسلی نباشند! / چمن حافظیه افتضاح بود

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از شرایط زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز به شدت ناراضی هستند و معتقدند که این زمین یکی از دلایل اصلی شکست آنها مقابل فجر بوده است.
  کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «واقعا نمی‌دانم در مورد کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه چه چیزی بگویم و متأسفم که فینال جام حذفی باید در این استادیوم برگزار شود. من فکر می‌کنم حتی ۵/۲ سهمیه هم برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا زیاد است و وقتی ورزشگاه یک تیم لیگ برتری اینگونه باشد دیگر نمی‌توان هیچ انتظاری از انجام یک فوتبال تاکتیکی داشت. ما نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم ولی کیفیت زمین چمن افتضاح بود.»
استقلال حالا با دو شکست پیاپی در بحران به سر می‌برد و کیانوش در توصیف شرایط فعلی آبی‌ها تأکید می‌کند:«با این دو باخت کار خودمان را سخت کردیم ولی باید همچنان بجنگیم. ما باید همگی دست به دست هم بدهیم تا استقلال از این بحران خارج شود. در ضمن امیدوارم استقلالی‌های واقعی و هواداران واقعی ما دنبال تضعیف روحیه یا قاتل بروسلی نباشند و به ما کمک کنند تا هر چه زودتر از این وضعیت بیرون بیایم. ما باید مشکلات را ریشه‌یابی کنیم و در بازی‌های آینده این نتایج را جبران کنیم. مطمئن هستم که اگر فولاد را ببریم دوباره شرایط ایده‌آل را پیدا خواهیم کرد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین