خسرو حیدری: زمین حافظیه افتضاح‌ترین زمین ایران است/ بهتر است قهرمان جام حذفی را با شیر یا خط مشخص کن

خسرو حیدری می گوید بازی فینال بهتر است برگزار نشود تا در زمین حافظیه شیراز باشد.
خسرو حیدری مدافع راست استقلال در بازی با فجرسپاسی شیراز در ترکیب ثابت آبی‌ها قرار گرفت. او از که به تازگی یک مصدومیت سخت را پشت سر گذاشته است، در زمین نامساعد ورزشگاه حافظیه به میدان رفت و همراه با هم تیمی‌هایش خوش‌شانس بود که در این استادیوم مصدوم نشد. خسرو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین به سوالات پاسخ می‌دهد.
نظرت در مورد بازی با فجرسپاسی چیست؟
ما اصلا خوب شروع نکردیم ولی بعد از اینکه گل خوردیم جبران کردیم. در نیمه دوم هم مدام حمله کردیم و مثل بازی با مس کرمان از روی یک ضدحمله گل خوردیم.
در مورد زمین مسابقه چه صحبتی داری؟
همه چیز مشخص بود و اصلا احتیاجی نیست در این مورد حرفی بزنم. واقعا جای تأسف دارد که چنین شهر بزرگی یک زمین فوتبال ندارد و جالب اینجاست که بازی جام حذفی هم قرار است در این استادیوم برگزار شود. با این شرایط بهتر است فینال را در حافظیه برگزار نکنند تا قهرمان جام حذفی با شیر یا خط مشخص شود.
مثل اینکه اوضاع رختکن هم چندان خوب نبود؟
رختکن ورزشگاه بسیار کوچک بود و حتی دوش هم نداشت. من نمی‌دانم چه اصراری وجود دارد که فینال در این ورزشگاه برگزار شود. همین کارها باعث پسرفت فوتبال ما می‌شود چون به هیچ چیز ارزش قائل نیستیم. ما نه توپ درست و حسابی داریم، نه زمین درست و حسابی داریم و با این شرایط هیچ وقت فوتبال ایران درست نمی‌شود. زمین حافظیه افتضاح‌ترین زمین فوتبال ایران است.
فکر نمی‌کنی استقلال وارد بحران شده است؟
فکر نمی‌کنم اینطور باشد و بازی کردن جلوی چنین تیم‌هایی همیشه سخت است. ما همیشه مقابل تیم‌های قوی‌تر نتایج بهتری می‌گیریم ولی برای تیم‌های پایین جدول این بازی‌ها مثل مرگ و زندگی است و کارمان خیلی سخت می‌شود. ما باید گذشته را فراموش کنیم و هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. استقلال فعلا صدرنشین است و فقط فاصله ما با تراکتور یا سپاهان کمتر شده است.
فکر نمی‌کنی امیر قلعه‌نویی یک تهدید جدی برای استقلال باشد؟
به هر حال ما چند رقیب داریم که می‌توان از تراکتور، سپاهان، نفت، صبا و … نام برد.
در بازی با فجر از عملکرد خودت راضی بودی؟
تمام تلاش خودم را انجام دادم و اصلا با احتیاط بازی نکردم. فقط در سانتر کردن با پای چپ کمی احتیاط کردم چون شرایط زمین بسیار بد بود.
در مورد انتقادهایی که از پرویز مظلومی صورت می‌گیرد نظرت چیست؟
مظلومی امسال خیلی خوب نتیجه گرفت و نباید به خاطر این دو بازی از او انتقاد کرد و بردهای قبلی را فراموش کنیم. ما باید تلاش کنیم تا در این فصل قهرمان شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین