زرینچه:به تمرین استقلال می روم تا به فتح الله زاده گزارش بدهم/فرزامی خودش باید پاسخگوی اظهاراتش باشد

عضو هیات مدیره و مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:غلامحسین فرزامی خودش باید درباره اظهاراتش پاسخگو باشد.
جواد زرینچه درباره این شایعه که او گزینه سرمربیگری استقلال در صورت جدایی پرویز مظلومی است اظهار داشت:این مساله اصلا صحت ندارد و قرار نیست به عنوان سرمربی استقلال مشغول به کار شوم.کادر فنی استقلال مورد حمایت کامل اعضا هیات مدیره قرار دارند و معتقدیم آنها می توانند استقلال را به روزهای خوب برگردانند.
وی درباره دلیل حضور مداومش در تمرین استقلال طی روزهای اخیر توضیح داد:حضور من در تمرین به این دلیل است که بر اساس وظیفه ای که به عنوان مشاور فنی مدیر عامل باشگاه دارم به تمرین می روم تا چگونگی تمرین،نظم و انضباط تیمی و کلا تمام مسائلی که از آغاز تا پایان تمرین صورت می پذیرد را یادداشت کنم و گزارش خودم را به اطلاع فتح الله زاده برسانم.
زرینچه درباره اظهار نظر غلامحسین فرزامی،عضو هیات مدیره استقلال که گفته بود شرایط نامطلوب زمین حافظیه نمی تواند دلیلی بر باخت این تیم باشد و حتی از ضرب المثل عروس نمی توانست برقصد می گفت زمین کج است در این باره استفاده کرده بود گفت:من نمی توانم حرف دیگران را تفسیر کنم و نظری بدهم و قطعا خود ایشان درباره حرفی که زده اندپاسخگو هستند.
وی ادامه داد:البته به نظر من از آنجا که استقلال بیشتر فوتبال خود را روی زمین انجام می دهد و زمین حافظیه هم از شرایط مطلوبی برخوردار نبود ،بازیکنان در برابر فجر با مشکل روبرو شدند.با این حال شرایط بد زمین دلیلی نمی شود که استقلال قافیه را ببازد.
زرینچه افزود:از دید من مهم ترین دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در دو بازی گذشته غیبت آندرانیک تیموریان بوده است که به دلیل مصدومیت در این مساقات حضور نداشت.اطمینان دارم استقلال با بازگشت آندو شرایط مطلوب خود را دوباره به دست خواهد آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین