اتفاق مهم هفته :گل فرهاد در قطر خشکیده
تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:23 | نویسنده : babak

فرهاد مجیدی که در استقلال به گلزنی مادرزاد تبدیل شده بود این روزها در لیگ قطر گلزنی را از یاد برده تا همراه با برونو متسو روزهای کابوس واری را تجربه کند. گویی ” گل فرهاد ” که بارها در ورزشگاه آزادی هر وقت اراده کرد بیرون امد این روزها در قطر در حال خشک شدن است.
الغرافه در هفته سیزدهم لیگ قطر در خانه مغلوب الخور شد و فرهاد مجیدی در چهارمین بازی پیاپی برای الغرافه بدون اینکه گلی به ثمر برساند میدان را ترک کرد.
او که در استقلال محبوب هواداران بود با جدایی از این تیم حاشیه های زیادی پیرامون جدایی اش به وجود  آمد که البته هیچگاه دلیل اصلی این جدایی روشن نشد. این روزها استقلال و فرهاد مجیدی درد مشترکی را تجربه می کنند.به نظر می رسد روزهای آفتابی برای ان ها در حال به سرامدن باشد.
استقلال با دو شکست متوالی در لیگ دیگر از حاشیه امنیتی برخوردار نیست و فرهاد مجیدی نیز این روزها در قطر بی آزار تر از همیشه به نظر می رسد. کسی چه می داند. شاید به قول آن هوادار استقلالی آه هواداران فرهاد را گرفته. فرهاد با رفتنش از استقلال دل خیلی از هوادارانش را شکست.
تجربه نشان داده عرب ها انسان های صبوری نیستند. فرهاد اگر نتواند آن ها را به سر شوق بیاورد شاید خیلی زودتر از انچه انتظارش را داشتیم به آغوش هواداران استقلال برگردد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین