مبعلی: آن‌ها می‌خواستند با کمر مصدوم بازی کنم/ معرفی تیم جدید تا دو هفته آینده

ایمان مبعلی هافبک تیم الشارجه امارات با مصدومیتی که دو هفته پیش از ناحیه کمر دچار آن شد عملا تا ۲ ماه دیگر نمی‌تواند در میادین فوتبال حاضر شود.

این بازیکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه ۲ هفته پیش از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم و نتوانستم برای الشارجه به میدان بروم.

وی افزود: در همین شرایط به مداوای کمر آسیب دیده‌ام زیر نظر پزشک تیم پرداختم ولی متاسفانه شرایطم بهتر نشد تا این که تصمیم گرفتم زودتر به ایران برگردم تا مداوایم را زیر نظر پزشکان ایرانی انجام دهم.
متاسفانه مسوولان الشارجه از من خواستند با توجه به شرایط نامساعد تیم با همین مصدومیت برای آن‌ها بازی کنم اما من با این موضوع مخالفت کردم.

مبعلی در ادامه گفت و گو با فارس گفت: به مسوولان الشارجه گفتم که با این آسیب‌دیدگی نمی‌توانم تا یکی دو ماه دیگر بازی کنم و اگر شما چنین درخواستی از من دارید با جدایی من موافقت کنید. به نظر می‌رسد که آن‌ها با توجه به شرایطم مشکلی با این قضیه نداشته باشند و رضایت‌نامه‌ام را صادر کنند.

وی در خصوص اینکه چه تصمیمی برای ادامه فوتبال خود گرفته و آیا در لیگ ایران بازی خواهد کرد گفت: فعلا که قصد دارم به ایران بیایم و به مداوای خود بپردازم ولی به احتمال فراوان تا دو هفته دیگر برای انتخاب تیم جدیدم تصمیم‌گیری خواهم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین