گروه آنالیز: ۹۳ % پاس سالم برای کیانوش!
تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:35 | نویسنده : babak

 

کیانوش در این بازی ۹۳ % پاسهایش سالم بود

ــ مطمئنا اگر استقلال بازیش را مقابل مس با برد پشت سر می گذاشت ، بازیکنان تیم هم آماربهتری از خود به جای می گذاشتند . شاید در بردها پی گیری آنالیز بازی تیم و بازیکنان برای هواداران جذاب تر باشد ، اما به این نکته باید توجه داشت که آنالیز تیم و بازیکن امروز نه به معنی بالا بردن آنهاست نه برای تخریبشان صورت می گیرد .

متاسفانه در باخت ها همیشه نگاهمان به بازیکنی است که بیشترین اشتباه را دارد یا اگر بازیکن مورد علاقه امان خوب هم بازی نکرده باشد ، در تلاشیم تا او را زیر سبیلی تبرئه کنیم و اینجاست که برای پیدا کردن یک متهم به سراغ بازیکنی می رویم که شاید مقبولیت همگانی کمتری داشته باشد.

مثالی از بازی دیروز: حمودی در طول ۹۰ دقیه بارها و بارها نفوذ کرد و حتی در لحظات پایانی بازی پنالتی مسلمی برای تیم گرفت که فقط داور به آن اعتقاد نداشت ، اما در کنار او خسرو حیدری که به عنوان بازیکن تازه نصف و تعویضی به میدان آمده بود نتوانست در چندین باری که صاحب توپ شده کار خاصی انجام دهد؛ که بارها با ضربات کم جان به توپ و یا پاسهای اشتباه فرصت های خوبی را از تیم می گرفت.

این در حالی بود که در همان نیمه اول حمودی با یک اشتباه صدای تشویق حیدری را از روی سکوها شنید! خوشبختانه آنالیز سند پر اعتباریست که می تواند کمی از ناداوریهایمان بکاهد. ناداوری هایی که معمولا از روی احساستمان بوجود می آید.

برای این بازی کیانوش رحمتی را مورد آنالیز قرار دادیم که در ردیف بازیکنهایی با مقبولیت همگانی کمتر در بین هواداران است. بازیکنی که هر چقدر هم خوب باشد اعتقاد بر آن است که در سطح تیمی مانند استقلال نیست . اما باید به این نکته توجه داشت که سطح فنی یک بازیکن در طول ۹۰ دقیقه مشخص می شود !

۱٫
در بازی دیروز مرد شماره شش استقلالیها یک آمار خوب را از خود به جای گذاشت. او در طول نود دقیقه مجموعا ۴۴ پاس داد که ۴۱ پاس آن سالم به بازیکن هم دسته رسید.

۲٫
در طول بازی ۲ شوت زد که یک ضربه در داخل چهارچوب بود.

۳٫
ارسال بلند و قطری که دو تای آن پشت مدافعان حریف در اختیار بازیکن هم دسته قرار گرفت که منتهی به موقعیت های خطرناکی شد.

۴٫
و ۷ بار توپ ربایی یا خراب کردن بازی حریف در روزی برای این بازیکن اتفاق افتاد که هیچ اشتباه مهلکی از او سر نزد. در ۲ مورد از این توپ ربایی ها ، تیم حریف موقعیت های خوبی را در پشت هجده قدم استقلال بدست آورده بود که با تلاش رحمتی این موقیت ها برای مس از دست رفت.

کیانوش در این بازی ۹۳ % پاسهایش سالم بود که برای یک هافبک دفاعی و در گیر شونده آمار بسیار خوبی محسوب می شود. او در این بازی تنها ۳ پاس اشتباه داد!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین