تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 11:30 | نویسنده : babak
قرار بود تیم فوتبال استقلال که خود را برای بازی حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن آماده می کند، امروز در ورزشگاه دستگردی تمریناتش را ادامه بدهد. با این حال بارش برف به حدی بود که زمین چمن این ورزشگاه شرایط خوبی برای تمرین نداشت و مربیان استقلال ترجیح دادند مکان تمرینات را عوض کنند. بازیکنان استقلال با نظر پرویز مظلومی به کمپ تیم های ملی رفتند تا از ساعت ۱۳ روی چمن مصنوعی کمپ تمرینات خود را انجام بدهند. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ذوب آهن هم باید تمریناتش را در ورزشگاه دستگردی برگزار کند. آنها بعدازظهر امروز می بایست در این ورزشگاه حاضر شوند، اما هنوز مشخص نیست وضعیت چمن دستگردی به ذوبی ها اجازه تمرین می دهد یا نه. تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن روز جمعه و در چارچوب مسابقات حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. برنده این دو تیم در خانه خود از الاتفاق عربستان پذیرایی می کند.

تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:43 | نویسنده : babak

اکبر رضایى پزشک باشگاه استقلال در این باره اظهار داشت: احتمال خیلى کمى وجود دارد که مجتبى جبارى به عمل جراحى نیاز پیدا کند. تلاش ما این است که او بدون نیاز به عمل جراحى بهبود پیدا کند. به همین دلیل برنامه درمانى به او داده ایم تا با فیزیوتراپى بتواند مصدومیتش را درمان کند.وى درباره اینکه آیا جبارى به فینال جام حذفى مى رسد یا نه گفت: تا فینال جام حذفى ۴۵ روز باقى مانده است و احتمال بسیار کمى وجود دارد او به این بازى نرسد. اگر مجتبى با احتیاط پیش برود و به توصیه پزشکان عمل کند به فینال جام حذفى مى رسد و نیازى به عمل جراحى نخواهد داشت. جبارى پارگى مختصرى در مینیسک داخلى خود دارد که تلاش مى کنیم با فیزیوتراپى برطرف شود.پزشک استقلال درباره مصدومیت کمر مهدى رحمتى هم تصریح کرد: مصدومیت او کاملا برطرف شده و مشکلى براى بازى کردن ندارد.



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:39 | نویسنده : babak

برای دانلود گلها و خلاصه بازی استقلال تهران و پرسپولیس تهران روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:32 | نویسنده : babak

 

برای دانلود گلها و خلاصه بازی سایپا کرج و استقلال تهران روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:31 | نویسنده : babak

پرویز مظلومى، سرمربى استقلال که در ۱۰ دقیقه پایانى داربى ۷۴ نتیجه ۲ بر صفر برده را با ۳ بر ۲ باخته عوض کرد، اعتقاد دارد که هنوز هم تلخى ۱۰ دقیقه پایانى داربى زیر زبانش است. مظلومى در خصوص داربى ۷۴ گفت: ۱۰ دقیقه تلخى را در پایان داربى ۷۴ تجربه کردیم و هنوز هم تلخى این شکست زیر زبانم است زیرا بازیکنان با غرور بازى کردند و نتیجه را واگذار کردیم.وى ادامه داد: خیلى زود جشن پیروزى را گرفتیم و این بازى براى ما یک درس بزرگ بود. درآن دقایق اصلا به تعویض کردن فکر نمى کردم زیرا شوک بزرگى به من وارد شد و در ۲ دقیقه نتیجه بازى مساوى شد. سرمربى استقلال همچنین خاطرنشان کرد: فقط شرمنده هواداران شدیم و تا زمانى که یک جام به آنها تقدیم نکنم، خودم را شرمنده شان مى دانم. معتقدم این هواداران زمانى از من راضى هستند که بتوانم یک جام براى استقلال بدست آورم و خیلى زود شکست در داربى را فراموش مى کنند. مظلومى با اشاره به اینکه داربى ۷۴ نیز به تاریخ پیوست، گفت: بازیکنان باید این بازى را فراموش کنند زیرا حریفان سرسختى در صدر جدول هستند که باید براى قهرمانى آنها را کنار بزنیم و به همین دلیل به بازیکنانم روحیه داده ام. وى در پایان در خصوص بازى با سایپا اضافه کرد: سایپا تیم جوان و با پتانسیلى است که در دور رفت نیز ما را اذیت کرد. آنها در هفته هاى اخیر نتایج خوبى گرفتند و فقط هفته گذشته بود که به مس باختند. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم و به صدر جدول بازگردیم.

 



مهدی رحمتی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل سایپا درباره اینکه ۲ بر صفر از این تیم عقب بودند، گفت: فوتبال همین است. نیمه اول تیم به لحاظ بازی گذشته که شکست خوردیم تحت فشار بود البته فرصت‌های خوبی داشتیم که آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم درحال حمله بودیم که روی ضد حمله گل دوم را خوردیم اما بچه‌ها همت کردند و گل های خورده را جبران کردیم.

وی که از فشردگی مسابقات ناراحت بود، ادامه داد: با این خستگی و بی‌بازیکنی، یک سرماخوردگی ساده را هم نمی‌توانیم برطرف کنیم. از سازمان لیگ خواهش می‌کنیم با توجه به اینکه حرفه‌ای هستیم چهارشنبه هم قبل از بازی روز جمعه با ذوب‌آهن برای ما بازی بگذارند. حتی می‌توانند بعد از بازی با ذوب‌آهن، یکشنبه برای استقلال بازی بگذارند.

دروازه‌بان استقلال تاکید کرد: واقعا از این شرایط خنده‌ام می‌گیرد. برای اینکه جام حذفی را قبل از لیگ تمام کنیم و مثل انگلیس زودتر از اتمام فصل جام حذفی به پایان برسد تعطیلات نیم فصل خود را از دست دادیم اما فینال مسابقات را برای اینکه زمین نامناسب حافظیه آماده شود، هر دفعه تغییر می‌دهند. در این مدت ما تیموریان را از دست دادیم.

رحمتی عنوان کرد: به خاطر زمینی که معلوم نیست چه زمانی آماده می‌شود، تاریخ دیدار را چند بار عوض کردند. برای خویشتن‌داری و اینکه بوشهری‌ها ناراحت نشوند، می‌گویند بازی باید در حافظیه باشد. اگر قرار است بر اساس اندازه شهرها مکان فینال جام حذفی مشخص شود، بهتر است در شهر آباده استادیوم می‌ساختند که دقیقاً‌ بازی وسط تهران و بوشهر برگزار شود. واقعا از این وضعیت خسته شدم.

دروازه‌بان استقلال تصریح کرد: جالب است مصاحبه سردار محمدی را خواندم که گفته بود رحمتی از ناراحتی باخت پرسپولیس انتقاد کرده است درحالی که من اصلا از باخت ناراحت نبودم. حرفم این است که باید با حقیقت کنار بیاییم چرا تاریخ جام حذفی را زودتر نگذاشتند. بازی را در جایی گذاشتند که معلوم نیست چه زمینی دارد و همه به ما بخندند.

وی در پاسخ به اینکه چرا ملی‌پوشان متحد نمی‌شوند تا به فشردگی مسابقات اعتراض کنند، گفت: بدبختی بازیکنان این است که پشت هم نیستیم. اگر ما اتحادیه بازیکنان داشتیم، این شرایط نبود. نمی‌گذارند اتحادیه داشته باشیم. اگر اتحادیه داشته باشیم کسی نمی‌توانست به ما زور بگوید.

 

رحمتی اظهار داشت: اگر من صحبت کنم یا علی کریمی‌ها صحبت کنند باید به کمیته انضباطی برویم. سپاهان چون بازیکن ملی‌پوش زیاد ندارد، فاصله بازی‌هایش ۵ روز یک بار است و فشاری هم به آنها وارد نمی‌شود و آهسته آهسته به صدر رسیدند اما استقلال تعطیلات نیم فصل را به خاطر جام حذفی از دست داد.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا منظور او از اینکه گفته به زودی پاسخ کسی که استقلال را به سخره گرفته می‌دهد، عزیز محمدی بوده یا خیر، گفت: نه، من در مورد آن بحث حرفم را می‌زنم و قصد بی‌احترامی هم به کسی را ندارم. به عزیز محمدی هم بی‌احترامی نمی‌کنم. او به من خیلی لطف کرده و کسی بود که من را به فجر سپاسی برد اما از اینکه بخاطر خویشتن‌داری می‌گویند بازی فینال جام حذفی باید در حافظیه برگزار شود، ناراحت می‌شوم.

 

وی گفت: همه چیزمان را از دست داده‌‌ایم. مصدومیت میداودی را هم تبریک می‌‌گویم فکر می‌کنم دو بازی دیگر به همین منوال پیش برود من باید از پدرم و بقیه بازیکنان از اقوام خود مثل پسردایی‌ها و پسرخاله‌های خود بخواهند در تمرین شرکت کنند تا بتوانیم ۱۱ نفر شویم.



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:29 | نویسنده : babak

فریدون زندی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل سایپا گفت: در حالی که می‌توانستیم برنده شویم به تساوی رضایت دادیم. گل دقایق پایانی ما هم  مردود اعلام شد.

وی در خصوص درخشش در یکی دو مسابقه اخیر استقلال اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم بعد از مصدومیت طولانی مدت می‌خواهم چند بازی پشت سر هم خوب بازی کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. از مظلومی هم تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیارم قرار داد.

زندی در خصوص اینکه آیا با این روند به تیم ملی فکر می‌کند یا خیر گفت: فعلا تمام تمرکزم روی استقلال است چون تفکراتی بزرگ دارم می‌خواهم با این تیم ۳ جام بگیرم.

یکی از خبرنگاران پرسید آیا با این روند استقلال می‌تواند یک جام بگیرد که زندی گفت: تیم ما چند هفته است خوب نتیجه نمی‌گیرد اما مطمئن باشید در آینده روندمان تغییر خواهد کرد.

هافبک استقلال در خصوص اینکه رفتن مجیدی تاثیری در این نتایج دارد یا خیر گفت: مجیدی بازیکن بزرگی است اما مطمئن باشید بدون مجیدی هم می‌توانیم هر ۳ جام را بگیریم.



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:26 | نویسنده : babak

پرویز مظلومی پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر سایپا به همراه بهتاش فریبا به سالن آمد و مقابل خبرنگاران نشست اما به دلیل آنچه سرما خوردگی عنوان شد صحبتی در مورد بازی نکرد و اعلام شد وی به احترام اصحاب رسانه در نشست حاضر شده است.

بهتاش فریبا دستیار مظلومی در مورد این مسابقه گفت: در نیمه اول خوب نبودیم و بازیکنان ما از شوک بازی با پرسپولیس بیرون نیامده بودند اما در ادامه خوب شدند. فاصله بازی‌ها کم است و در نیمه اول از هم گسیخته بودیم و خوب بازی نکردیم. بازیکنان ۱۰ درصد حرف‌های مظلومی را هم انجام ندادند و ظاهرا هنوز از شوک بیرون نیامده‌ بودند.

وی ادامه داد: گل سوم ما به سایپا درست بود. امیدواریم داور اشتباه نکرده باشد ولی آنچه ما از اسکوربورد دیدیم صحت گل را تاکید می‌کرد.

فریبا در مورد وضعیت خط دفاع سایپا گفت: ۲ دفاع وسط ما بیشترین بازی را انجام دادند. در تمام پست‌ها توانسته‌ایم تغییرات بدهیم اما در دفاع وسط این کار را نکردیم. حنیف عمران زاده با مشکل بازی کرد. غیبت تیموریان روی خط دفاع ما تاثیر می‌گذارد او به خط دفاعی ما خیلی کمک می‌کرد.البته کیانوش رحمتی زیاد زحمت کشیده اما فشار روی دو مدافع وسط ما زیاد است و خدا خدا می‌کنیم آنها مصدوم نشوند.

مربی استقلال تاکید کرد: اصل فوتبال این را می‌گوید تیمی که از حریف عقب است حمله کند و تیم دیگر به ضد حمله روی بیاورد. ما بی‌محابا حمله کردیم و توقع خوردن ۲ گل از سایپا را نداشتیم. در تبریز وقتی تراکتورسازی ۱۰ نفره شد از ما ایراد گرفتند که چرا استقلال حمله نکرد اما در دیدار با پرسپولیس که ما حمله کردیم چه نتیجه‌ای به دست آمد و چه اتفاقی افتاد.

وی افزود: مدیریت در زمان بازی مهم است. در بازی با تراکتور سازی بازی را مدیریت کردیم و بردیم و در مسابقه با پرسپولیس نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم و شکست خوردیم.



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:24 | نویسنده : babak

فریدون زندی که زننده هر دو گل استقلال در مصاف مقابل سایپا بود، در مورد تساوی استقلال در پایان این بازی گفت: به کسب تساوی بسنده کردیم، اما من معتقدم ما امروز حتی شانس برد هم داشتیم.
وی در مورد گلزنی‌اش در این بازی گفت: دو گل زدم، البته یک شوت دیگر هم به سمت دروازه حریف زدم که می‌شد به گل تبدیل شود. جا دارد از آقای مظلومی هم تشکر کنم که فرصتی را در اختیارم قرار دادند تا در پست تخصصی‌ام بازی کنم. حالا هم دوست دارم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد و برای استقلال مثمرثمر واقع شوم.
وی در پایان تصریح کرد: درست است که چند هفته‌ای است خوب نتیجه نمی‌گیریم، اما مطمئن باشید به زودی روندمان تغییر خواهد کرد.



تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, | 21:29 | نویسنده : babak
باید دلیل باخت را سر فرصت پیدا کرد... باید ضعف ها را شناخت. باید انصاف را مدنظر داشت. در نیمه دوم و قبل از دریافت گل های ناگهانی، حداقل ۵ بار می توانستیم گل های بیشتری را بزنیم و نزدیم. مسئله برتری حریف نیست. ما به توپ و میدان احاطه داشتیم و از موقعیت های بی پایانی که در اختیارمان بود بهره نبردیم اما حریف این کار را کرد. استقلال برتر بود و می توانست نتیجه ای تاریخی را خلق کند ما به قول آرش برهانی «دست کم گرفتن حریف»، به قول امیرآبادی «بازی را تمام شده دانستن» به قول کیانوش «گل خوردن پس از گل نزدن» و هر دلیل دیگری که می توان متصور شد، نتیجه را به حریف تقدیم کرد. سرت را بالا بگیر هوادار... تیمی که دوستش داری، به حادثه ای باخت که در تاریخ رقم نخورده بود. ایرادی ندارد. ما همچنان در صدریم. ما همچنان منتظر بازی های بعدی هستیم. این بازی تمام شد. حالا باید به فکر بازی های حساس آینده باشیم.

تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, | 21:29 | نویسنده : babak
بازیکنان استقلال قبل از آغاز تمرین در خصوص دیدار روز گذشته و فرصت های که از دست دادند صحبت می کردند. هنگامی که قرار بود سوت آغاز امروز آبی پوشان زده شود پرویز مظلومی از بازیکنان خواست در رختکن جمع شوند و با آنها صحبت کند. مظلومی که از شکست مقابل پرسپولیس ناراحت است دلایل دریافت ۳ گل را در ۱۰ دقیقه از بازیکنان جویا شد و از آنها خواست در این مورد توضیح دهند. جواد زرینچه که به عنوان مشاور فنی فتح الله زاده فعالیت می کند به تمرین امروز آمده ولی به خواست خودش در این جلسه شرکت نکرد. هواداران استقلال به محض مشاهده زرینچه و شاهرخ بیانی اعتراض خود را نشان داده و این دو نفر را مورد سؤال قرار می دهند. بیانی خطاب به هواداران استقلال گفت ما باید گل های سوم و چهارم و پنجم را هم به پرسپولیس می زدیم اما متاسفانه غرور بازیکنان را برداشت. ما بازیکنی که تجربه داشته باشد و وسط زمین جمع کند نداشتیم و بازیکنان تصور کردند چون پرسپولیس ۱۰ نفره است می توانیم گل های بیشتری بزنیم.

تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, | 21:29 | نویسنده : babak


تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, | 21:23 | نویسنده : babak


تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 20:9 | نویسنده : babak
در نيمه دوم بازيكنان دوتيم به ميدان رفتند كه محسن يوسفي به جاي الونگ به ميدان آمد.وبا پاس او وشوت فريدون زندي استقلال 2برصفرپيش افتاد.چند لحظه بعدتكل بد مهرداد اولادي روي اسمائيل شريفات موجب شد فغاني كارت قرمزمستقيم به او بدهد واولادي از زمين اخراج شد.تعويض طلايي دنيزلي ادمون زايد بود كه چند لحظه بعد ازآمدن به زمين طوفاني به پاكرد و براي 3بار دروازه سيدمهدي رحمتي را بازكرد و پس ازچند بازي پرسپوليس طعم برد داربي راچشيد...

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 19:0 | نویسنده : babak
داربي 74 استقلال و پرسپوليس در ساعت 18پنجشنبه باسوت عليرضافغاني آغازشد.پرسپوليس از همان ابتدا حملات خود را آغاز كرد وصاحب چند موقعيت هم شد اما دستان سيدمهدي رحمتي هر بار مانع از باز شدن دروازه ميشد.اما اين استقلالي ها بودند كه توپ وميدان را در دست گرفتند تا در دقيقه 32پاس زيباي فريدون زندي به ميلاد ميداودي رسيد و او بايك ضربه چيپ دروازه پرسپوليس راگشود وبازي با تك گل او در نيمه اول به پايان رسيده است

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 18:58 | نویسنده : babak
مطالب مرتبط با این دیدار: استقلال و پرسپولیس تا کنون ۷۳ بار با هم روبرو شده اند که سهم استقلال ۲۴بردو سهم پرسپولیس ۱۸ برد بوده است و ۳۱ دیدار نیز به تساوی انجامیده است. آخرین دیدار استقلال تهران و پرسپولیس در تهـران بوده است که با برتری ۳-۰ استقلال همراه بوده است.در این دیدار : مجتبی جباری(۲گل) و اسماعیل شریفات برای استقلال گلزنی کردند و هواداران این دو تیم منتـظر بازی فـردا هستند که برنده دربی ۷۴ مشخص شـود. پرویز مظلومی در دوران بازی خود در دربی ۲۶ موفق شده است ۱ بار در دربی گلـزنی کند و باعت پیروزی استقلال در سال ۱۳۶۲ شده است. استقلال نیز در پنج دیدار اخیر خود که با هدایت پرویز مظلومی برگزار شد به رکورد چهار پیروزی و یک تساوی دست یافتند تا نام خود را در تاریخ ثبت کنند. اسامی بازیکنان استقلال در لیگ امسال سابقه گلزنی برابر پـرسپولیس را دارند: فـرهاد مجـیدی مجـتبی جــباری آرش بــرهانـی حـنیف عمـران زاده اسـماعیل شـریفـات استقلال تهران در صورت کسب ۳ امتیاز این دیدار به صدرنشینی خود ادامه خواهد داد و در صورت شکست در این مسابقه امکان دارد که جای خود را به سپاهان اصفـهان دهد.

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 17:38 | نویسنده : babak
هواداران استقلال با سر دادن شعار" هم استیلی، هم دایی، دنیزلی هم می بازی" برای سرمربی پرسپولیس خط و نشان کشیدند. * حدود ۵۰ دقیقه طول کشید تا کاورهای روی چمن برداشته شود. بعد از برداشتن کاور خط کشی زمین انجام شد. * مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته فرهنگی فدراسیون اجرا شد. در این مراسم ۱۰۰ نفر با در دست داشتن پرچم ایران دور زمین ایستاده بودند. * تمام عکاسان کاوری به رنگ پرچم ایران بر تن داشتند. * تا ساعت ۱۶ که دو ساعت مانده به بازی بود، ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند. نکته اینجاست که به دلیل استقبال کم هواداران از این مسابقه بازار سیاهی وجود ندارد و ماموران به شدت مواظب هستند تا بازار سیاه به وجود نیاید.

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 17:38 | نویسنده : babak
مهدی رحمتی، هادی زرین ساعد و حسین تراب پور دروازه بان ها و مربی گلرهای استقلال اولین نفراتی بودند که وارد زمین شدند. هواداران استقلال به شدت این نفرات را تشویق کردند. * دوربین عنکبوتی از ساعت ۱۶:۳۰ شروع به کار کرد. * تیم استقلال در ساعت ۱۷:۱۵ برای گرم کردن وارد زمین شد. آتیلا حجازی، فریبا و هنکه برای گرم کردن نفرات به زمین آمدند. * استقلالی ها از اینکه پرسپولیس با سیستم ۴-۳-۳ می خواهند بازی کنند تعجب کرده و از نیمکت نشینی مهدوی کیا متعجب شدند. * عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ ساعت ۱۶:۳۰ وارد ورزشگاه شد. حسن زاده رئیس کمیته انضباطی هم در ورزشگاه حضور دارد. * مجتبی جباری که مصدومیت دارد همراه استقلال وارد ورزشگاه شد اما لباس شخصی به تن دارد. وی در لیست ۱۸ نفره هم نیست. * در فاصله کمتر از ۴۰ دقیقه مانده به شروع مسابقه بیش از ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند. * بازیکنان پرسپولیس دقایقی بعد از بازیکنان استقلال از طرف جایگاه استقلالی ها وارد زمین شدند و همین مسئله باعث شد هواداران استقلال آنها را هو کنند. هواداران پرسپولیس هم برای روحیه دادن به بازیکنان تیم خود به شدت آنها و علی کریمی را تشویق کردند.

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 17:34 | نویسنده : babak
پرسپولیس برای این بازی نفرات زیر را به میدان فرستاده است: حسین هوشیار، مجتبی شیری، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگر، ابراهیم شکوری، محمد نوری، مازیار زارع، علی کریمی، غلامرضا رضایی، مهرداد اولادی و هادی نوروزی. روزنامه پرسپولیس امروز اعلام کرده بود علی عسگر ، رضایی از مصدومین این دیدار هستند ، که به احتمال زیاد تنها خود اعضای تحریریه این روزنامه دروغهای خود را باور می کنند. استقلال نیز با ترکیب زیر گام به میدان می گذارد: مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، الونگ الونگ، کیانوش رحمتی، فریدون زندی، میلاد میداودی، اسماعیل شریفات، آرش برهانی. از نکات مهم عدم حضور مجتبی جباری در ترکیب اصلی استقلال است، البته وی در لیست ۱۸ نفره این تیم و روی نیمکت حضور دارد. حسین هوشیار دروازه بان پرسپولیس نیز اولین دربی اش را تجربه می کند. دربی ۷۴ از ساعت ۱۸ و با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 17:21 | نویسنده : babak
در شرایطی که 2 ساعت و نیم به بازی استقلال و پرسپولیس باقی مانده حدود ۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و همچنان هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند. بیرون ورزشگاه خلوت است و جمعیت زیادی برای ورود به ورزشگاه بیرون نیستند. * مسئولان ورزشگاه آزادی برای اینکه زمین خیس نشود کل چمن را کاور پوشانده اند. شب گذشته و صبح امروز تهران شاهد بارندگی بود اما هم اکنون خبری از باران نیست. * کری هواداران پرسپولیس و استقلال از همان ابتدای ورود به ورزشگاه آغاز شده و آنها علیه هم شعار می دهند. * شب گذشته امیدوار رضایی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به همراه علی امیری و علی نظری جویباری معاونان باشگاه در اردوی استقلال حاضر شد. امیدوار رضایی از مظلومی پیگیر وضعیت مجتبی جباری بود. * بازار فروش پرچم، چای، تخمه و ساندویچ داغ است. * از هم اکنون بین هواداران دو تیم در جایگاه روبرو فاصله ایجاد شده تا مشکلی در جریان مسابقه پیش نیاید. * نیروی انتظامی برای کنترل مسیرهای ورودی به ورزشگاه تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین