تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:, | 15:55 | نویسنده : babak

دیدار تیم های استقلال و شهرداری یاسوج از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی در حضور حدود 15 هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد


دانلود گل



تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:, | 15:55 | نویسنده : babak

مدافع استقلال گفت: علی انصاریان این قدر از لحاظ فوتبالی قوی است که هیچ کس نمی تواند راهش را برود تازه من را چه به یاغی گری.

حنیف عمران زاده مدافع استقلال بعد از 6 ماه محرومیت از سوی کمیته منشور اخلاقی در زمان حضور واعظ آشتیانی در استقلال که البته خودش آن را سوء تفاهم می داند و معتقد است بی گناهی اش را ثابت کرده، توانست روزهای خوبی را رقم بزند و خود را در فوتبال ایران ثابت کند. این مدافع حالا که جایگاه مناسبی در استقلال دارد، آرزو دارد لژیونر شدن را تجربه کند ولی اصلا دوست ندارد به حوزه خلیج فارس برود چون سطح فوتبال ایران را بالاتر می داند

مشروح این گفتگو در ادامه می آید



مدافع بلندقامت تیم فوتبال استقلال گفت: حالا که گل فینالیست شدن استقلال را من زدم، دوست دارم گل قهرمانی را هم خودم بزنم





مهدي فنوني‌زاده معرف حضور همه فوتبالدوستان هست. نه تنها استقلالي‌هاي دوآتشه بلكه پرسپوليسي‌ها هم مرد شماره 6 سابق باشگاه استقلال را دوست داشتند. بي‌مقدمه مي‌رويم سراغ سوال‌ها. 


تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:, | 15:55 | نویسنده : babak

حنيف عمران‌زاده بعد از گل بسيار زيبايي كه به شهرداري ياسوج در مرحله نيمه نهايي جام حذفي زد، آن را به علي انصاريان تقديم كرد. در اينباره با انصاريان گفت و گو كرديم



تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:, | 15:55 | نویسنده : babak

سوپر گل حنيف عمران‌زاده حكم صعود آبي‌ها به فينال جام حذفي را داشت. حالا استقلال صاحب يك ركورد متفاوت در جام حذفي است كه حنيف در اين موفقيت نقش فراواني دارد. آيا مدافع گلزن استقلال باز هم براي تيمش گل خواهد زد؟ او خيلي دوست دارد در فينال جام حذفي هم با گلش جام قهرماني را تقديم هواداران كند. شايد به واسطه انگيزه‌اي كه اين روزها در وجود حنيف شكل گرفته، رسيدن به اين مهم چندان دور از دسترس نباشد. 



تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:, | 15:55 | نویسنده : babak

مدافع آبي‌ها اين روزها بمب روحيه است. حنيف عمران‌زاده پرنشاط‌تر از هميشه با استقلال تمرين مي‌كند. پس از آن گل اعجاب‌انگيز كه مي‌تواند گل سال آسيا هم باشد روحيه‌اي دو چندان يافته. فردا استقلال با سپاهان بازي دارد؛ تيمي كه پيروزي مقابل آن براي هواداران استقلال از اهميت والايي برخوردار است. حنيف بازيكني است كه اين حساسيت‌ها را خوب درك مي‌كند. اين را از لابلاي حرف‌هايش مي‌توان احساس كرد.




تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, | 17:14 | نویسنده : babak

شهرداری یاسوج به عنوان یکی از ۴ تیم نیمه‌نهایی تیم قدرتمندی محسوب می‌شود، شاید اگر این تیم تا اینجا نرسیده بود، می‌گفتیم در بازی اول و دوم شانس آورده است، اما بازی‌های بعد را براساس توان بازیکنان و اصول فنی برنده شده‌اند.
من بارها گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم که دشمن استقلال انگیزه است، انگیزه‌ای که رقبا در مقابلش دارند و آنقدر محکم و قوی بازی می‌کنند و آنقدر می‌دوند که به اینجا رسیده‌اند.
اگر مردان استقلال شهرداری را قدرتمند بدانند (که واقعا هم قدرتمند هست که تا به اینجا رسیده) و مغرور نشوند، این بازی را با یک نتیجه خوب می‌برند و به فینال می‌رسند. از دید من از برد شهرداری یاسوج تا صعود به آسیا تنها یک قدم فاصله است.
برای از دست دادن فرهاد هم استقلال نگرانی ندارد، ما بازیکن جایگزین و همتراز فرهاد زیاد داریم، بازیکنانی مثل آرش برهانی و میلاد میداودی به راحتی می‌توانند جای او را پر کنند.
من امیدوارم استقلال برنده این بازی شود و به راحتی به آسیا صعود کند.



تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, | 17:13 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام ، تیم فوتبال استقلال درحالی در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف شهرداری یاسوج می‌رود که سه بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران میزبان شهرداری یاسوج است.

استقلال درحالی در این بازی به میدان می‌رود که سه بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. براساس اعلام سایت باشگاه استقلال میلاد میداودی، مهدی امیرآبادی و حمید عزیززاده سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در بازی برابر شهرداری یاسوج آبی پوشان را همراهی کنند.

تیم فوتبال استقلال بعد از تمرین امروز پنجشنبه برای برپایی اردوی ۲۴ ساعته قبل از بازی مقابل شهرداری یاسوج به هتل استقلال خواهد رفت. طبق اعلام کادر فنی، آخرین نوبت تمرینی تیم ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه دستگردی برپا خواهد شد و بعد از آن تیم به هتل استقلال خواهد رفت.



تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, | 17:13 | نویسنده : babak

اگر قبل از ۴ تیم نیمه‌نهایی، استقلال به شهرداری یاسوج برخورد می‌کرد، نوع گفتار و تفکرمان تغییر می‌کرد و می‌گفتیم این تیم نام و نشان ندارد، ولی حالا در نیمه‌نهایی جام‌حذفی هرکدام انگیزه دارند که به فینال برسند.
ویژگی شهرداری یاسوج در دوندگی خط هافبک و خط حمله این تیم است، استقلال باید مراقب باشد که این بازی مثل بازی با سایپامهر موجب فرصت‌سوزی نشود، زیرا در آن بازی هم سایپا علی‌رغم بازی خوبش خودزنی کرد و استقلال تمام موقعیت‌هایش را به آسانی از دست داد.از دید من نتیجه بازی در خط میانی مشخص می‌شود، جایی که استقلال باید به لحاظ قدرت بدنی با تیم یاسوج برابری کند.
اگر استقلال تفکراتش را به حریف دیکته کند و همان ایده‌های استراتژیک بازی‌های بزرگ مقابل نفت تهران یا پیروزی را داشته باشد نتیجه بازی را به دست خواهد آورد، زیرا شهرداری یاسوج توان متعجب کردن استقلالی‌ها را خواهد داشت.این بازی بهترین میانبر برای رسیدن به آسیاست، استقلال باید بداند در این بازی ممکن است اولین موقعیت، آخرین آن باشد و اگر دروازه‌‌شان باز شود، ممکن است دیگر نتوانند آن را جبران کنند.
اگر استقلال بازی با شهرداری یاسوج را ببرد،‌ از دید من قهرمان جام‌حذفی خواهد شد، چون این بازی خیلی سخت خواهد بود.



تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, | 17:12 | نویسنده : babak

سید مهدی رحمتی که هفته ها با کمر درد شدید درون دروازه استقلال قرار گرفت، می گوید آسیب دیدگی اش برطرف شده و فردا بدون هیچ مشکلی درون دروازه استقلال می ایستد. او در هفته های اخیر کمتر مصاحبه کرده و بهتر است دلیلش را از زبان خودش بخوانید:

شما در کلینیک دکتر نوروزی به مداوای کمرتان پرداختید؟

بله، هفته ها از درد شدید رنج می کشیدم و قادر به تمرین هم نبودم اما به هر ترتیبی بود بازی می کردم تا اینکه رفتم پیش دکتر نوروزی.

این کار شما خلاف قوانین باشگاه نبود؟

قوانین باشگاه شامل مسائل فنی و انضباطی است. من از سالهای قبل می رفتم پیش دکتر نوروزی. زمانی که بازیکن مس بودم آقایان کاظمی، قلعه نویی و مظلومی سرمربی تیم شدند ولی من برای مداوا می رفتم پیش ایشان. جا دارد صمیمانه از دکتر نوروزی و خانم محمدی و همکارانشان تشکر کنم.

باشگاه استقلال با دکتر نوروزی قطع همکاری کرده اما شما، امیرآبادی، میداودی، منتظری و … به کلینیک او می روید.

زمانی که دکتر نوروزی پزشک استقلال بود، بازیکنان پرسپولیس نزد او می رفتند که سرآمد آنها آقای کریم باقری بود. در کار پزشکی جای تعارف وجود ندارد. برای من سلامتی ام مهم است و کاری به حرف ها ندارم. من نقشی در حضور دکتر نوروزی و جدایی او از استقلال نداشتم ولی قبولش دارم و این یک مسئله شخصی است. مگر من نمی توانم به شما بگویم پیش فلان دکتر برو یا نرو.

پزشک استقلال به تو گلایه ای نکرد؟

من برای ایشان هم احترام قائل هستم.

الان مصدومیتت بر طرف شده؟

کمرم بدجور آسیب دیده بود ولی دکتر نوروزی تشخیص درستی داد و ظرف چند روز بهبود پیدا کردم. باور کنید برای راه رفتن هم درد داشتم. اعصابم خرد شده بود و نمی دانستم چه کار کنم. در بازی با صنعت نفت روی گل دوم که توپ را ناقص دفع کردم کمرم قفل کرد و دستانم واکنش طبیعی اش را از دست داد. فردایش دیدم کسی کاری به مصدومیت من ندارد و فقط ایراد گرفته می شود، پیش خودم گفتم در این مملکت دل کسی برای دیگری نمیسوزد و هر کسی فکر خودش است. یکی از روزنامه ها نوشته بود رحمتی با این اوضاع کمرش باید قید فوتبال را بزند، یکی دیگر نوشته بود او دروازبانی بلد نیست، یک کارشناس گفته بود شوت زدن بلد نیستم. خلاصه ایرادهایی که از من گرفتند از دروازبان تیم منتخب مدارس منطقه یک هم نمی شد گرفت.

انتقاد سازنده است؟

فرق انتقاد با غرض ورزی و تخریب مشخص است. اگر قرار بود نقطه ضعف نداشته باشم که در تیم های بزرگ اسپانیا یا انگلیس بازی می کردم نه اینجا. اما خداوکیلی بزرگ ترین دروازبانان جهان هم روز بد دارند و در طول یک فصل ۲، ۳ بازی بد انجام میدهند. من در پنج سال اخیر گل بد نخوردم اما متاسفانه برخی نشسته اند تا من مرتکب اشتباهی شوم. می توانم جواب تند بدهم اما دیدم این حرفها در خلق و خوی من نیست. می توانستم به آقای کارشناس بگویم شما با صفر بازی ملی و بردن دو سه تیم به سمت انحلال چرا در رسانه ملی مرا تخریب می کنید؟ می توانستم به آن نویسنده بگویم درباره دروازبان نوشتن، تخصص لازم دارد. اما به روی خودم نیاوردم. راهش اینست در اوقات فراغت به جای مطالعه آن رسانه ها بروند سراغ کارهای دیگر.

از عمل کرد خود در نیم فصل اول رضایت داری؟

این را مربیان و هواداران باید بگویند. اگر یک بازی خوب نداشتم بوده که در برخی بازی ها فراتر از وظایف یک دروازه بان عمل کنم. برایم جالب است برخی بزرگان مصاحبه کردند و گفتند اگر رحمتی نبود استقلال نصف امتیاز را نداشت آن وقت سر بازی صنعت نفت بدون در نظر گرفتن مصدومیتم مرا کوبیدند به هرحال این هم طبیعت مستاجر بودن در تیم های بزرگ است .

منظورت چه بود؟

آنهایی که باید بگیرند متوجه شدند من چه گفتم.

صدای خنده دیگران می آید کجایی آقا مهدی؟

داخل اتومبیل امیرآبادی! همراه با دیگر دوستان می رویم مجلس ختم یکی از بزرگان.

راستی تصور می شد بازوبند را به تو بدهند که سابقه ملی بالایی داری؟

تصمیم گیرنده من نیستم(امیرآبادی با صدای بلند می گوید آقا کاپیتان تیم ملی است و افتخار نداد بازوبند را از من بگیرد.)

به نظر می رسد با همبازیانت رابطه صمیمانه ای داری.

چرا نداشته باشم؟ من با اکثر همبازیانم در استقلال، تیم ملی و باشگاه های دیگر رابطه دوستانه ای دارم.

رفتن فرهاد مجیدی در استقلال چه تبعاتی دارد؟

فرهاد بازی کن خوب و موثری بود که رفت اما با تلاش سایر نفرات استقلال باید همین راه را ادامه دهد.

جدی ترین رقیب استقلال از نگاه مهدی رحمتی؟

من مس کرمان، مس سرچشمه، ملوان، شاهین بوشهر و … را حریفان قدرتمندی می دانم و معتقدم در هر بازی باید نهایت تلاش را به خرج داد و ۳ امتیاز را گرفت. بزرگ ترین رقیب استقلال خود استقلال است. سپاهان، نفت تهران، ذوب آهن، تراکتور، صبا باتری و … هم عملکرد خوبی در لیگ داشته اند اما در صورت عدم قهرمانی استقلال ما خودمان را نخواهیم بخشید.

اهداف تو برای فصل جاری چیست؟

قهرمانی در لیگ و جام حذفی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال و اهداف ملی ام هم که مشخص است، حضور در جام جهانی و قهرمانی آسیا.ظم تیمی بالا است و می‌خواهیم با شکست قطر مقتدرانه صعود کنیم.



تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, | 17:12 | نویسنده : babak


به گزارش آبیته دات کام ، جی لوید ساموئل مدافع اهل ترینیداد و توباگو که با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود در نهایت حاضر نشد به ایران بازگردد. وقتی ساموئل ایران را ترک کرد حرف و حدیث‌های مختلفی در مورد عدم بازگشت او به تهران مطرح شد. این مسائل در نهایت به حقیقت پیوست و حضور ساموئل در استقلال منتفی شد. او به دلیل مشکلات مالی و همچنین مسائل دیگر حاضر نشد به تهران بیاید. منصور پورحیدری سرپرست استقلال در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تأیید عدم بازگشت ساموئل به تهران می‌گوید: «او برگشت تا با خانواده‌اش مشورت کند ولی در خارج از ایران به خانواده او گفته بودند که ایران امنیت ندارد و همین موضوع باعث شد تا ساموئل به استقلال نیاید. عدم حضور او در تیم ما دلیلی جز مسائل سیاسی نداشت و حالا با این شرایط برای تقویت خط دفاع سراغ گزینه‌های دیگری می‌رویم.» پورحیدری همچنین در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: «متاسفانه مسائل سیاسی در ورزش ورود پیدا کرده و انگلیسی‌ها، انگلیسی‌بازی درآورده‌اند. این بازیکن علاقه‌مند بود در استقلال بازی کند و ما منتظر تصمیم نهایی‌اش هستیم.» در همین حال یکی از خبرگزاری‌ها نوشت همسر ساموئل اجازه نداده تا این مدافع برای بازی در استقلال به ایران سفر کند.



تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, | 17:10 | نویسنده : babak

با رفع مشکل ثبت قرارداد باشگاههای استقلال و پرسپولیس،نخستین ثبت نیم فصل لیگ برتر انجام شد.

،گوران جرکویچ با حضور در هیئت فوتبال استان تهران طی عقد قراردادی به مدت نیم فصل به تیم استقلال تهران پیوست.



تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, | 17:10 | نویسنده : babak

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:اگر به فرهاد مجیدی رضایت نمی دادیم،او فوتبال را کنار می گذاشت.

به گزارش آبیته دات کام، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با شهرداری یاسوج در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: بعد از تعطیلی که نصیب ما شد، یک هفته استراحت کردیم اما به خاطر مسابقات جام حذفی نسبت به سایر رقبا کمتر فرصت استراحت داریم.

وی در خصوص بازی فردا گفت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و همه دیدند که سایپا مهر کرج مقابل ما خوب بازی کرد و بچه‌های ما مقداری آنها را دست کم گرفته بودند و در نهایت موفق شدیم برنده از زمین خارج شویم. اعتقاد دارم شهرداری نیز مثل سایپا مهر کرج است و آنها به خاطر پخش مستقیم این بازی با انگیزه ظاهر می‌شوند ضمن آنکه این تیم موفق شده تراکتورسازی و فولاد را حذف کند و نباید آنها را دست کم بگیریم.

مظلومی در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازیکنان من با تمام وجود بازی خواهند کرد تا راه فینال را برای خود باز کنند اما در این مسابقه از حیدری،‌ میداودی، عزیززاده و امیرآبادی بی‌بهره هستیم، البته کادر پزشکی شریفات را به این بازی رساند تا در مجموع با ۱۵ نفر برای بازی فردا آماده شویم.

وی تاکید کرد: احترام خاصی برای شهرداری قائلم چون آنها حتما شخصیت پیروزی داشتند که به اینجا رسیده اند اما در ۹۰ دقیقه کار را تمام خواهیم کرد.

سرمربی استقلال در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار گفت: او دیروز با معاونین باشگاه نیز جلسه داشت و قرار شد تصمیم نهایی را شنبه بگیریم. قرار بر این شد که بحث معاوضه و انتقال او به بعداز جام حذفی موکول شود اما ولید علی با ما تسویه حساب کرد.

در ادامه نشست خبری خبرنگاری پرسید که نقاط ضعف شهرداری یاسوج را در چه می‌بینید که مظلومی پاسخ داد: آنها کار گروهی خوبی دارند و کاپیتان آنها باتجربه است اما اولین رقیب ما در بازی فردا انگیزه بالای حریف است،‌ با این حال ما تیم بزرگی هستیم و باید از بزرگی‌مان استفاده کنیم.

پرویز مظلومی که پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال هیچ صحبتی انجام نداده بود، در نشست خبری امروز سفره دلش را باز کرد و گفت: همین حالا هم که با شما صحبت می‌کنم موافق رفتن فرهاد نبودم و نیستم. امیدوارم که بتوانیم همین حالا هم او را برگردانیم چون اعتقاد دارم او از پول بی‌نیاز است و فکر نمی‌کنم مجیدی به خاطر پول استقلال را ترک کرده باشد. همین حالا هم هر روز با واکنش‌های هواداران مواجه هستم که چرا اجازه دادیم او از استقلال برود اما او از سه هفته قبل از دیدار با پرسپولس عنوان کرد که قصد ترک استقلال را دارد.

سرمربی استقلال افزود: من چند جلسه با او به صورت حضوری صحبت کردم اما حرف‌های فرهاد دست ما را بست و هنگامی که به امارات رفت با من تماس گرفت تا رضایت من را جلب کند و حالا نیز شرایطی به وجود آمده که هواداران فکر می‌کنند در نبود مجیدی تیم ما ضربه می‌خورد.

وی ادامه داد: به مجیدی این مسائل را گفتم اما او آنقدر روی حرفش ماند تا فتح‌الله‌زاده مجبور شود به خاطر مسائل خانوادگی رضایتنامه‌اش را صادر کند اما باز هم می‌گویم مجیدی من را راضی نکرد و من هم از جدایی او راضی نیستم و او آن رضایتی که باید از من می‌گرفت را نگرفت و رفت.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که عده‌ای از هواداران به این نتیجه رسیده‌اند که مجیدی به خاطر پول استقلال را ترک کرده گفت: این را باید از خود او سؤال کنیم ممکن است در قطر و امارات شرایط برای دخترش فراهم شده باشد. چندین و چند بار دختر مجیدی با من تماس گرفت و با صحبت‌هایش من را تحت تاثیر قرار داد حتی به تیام گفتم اجازه بده تا پدرت چند ماه دیگر پیش ما بماند اما حالا همه چیز تمام شده و باید به فکر آینده باشیم و جانشین خوبی برای او پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: باید به فکر پلی آف آسیا و لیگ برتر باشیم و فکرمان را به گذشته معطوف نکنیم. باز هم می‌گویم نه من راضی بودم و نه فتح‌الله‌زاده نه هواداران و نه بازیکنان. هیچ کس به جدایی مجیدی راضی نبود و ما به او اطمینان کردیم اما او به خاطر فرزندش استقلال را ترک کرد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی در مصاحبه‌اش با روزنامه قطری مدعی شده که استقلالی‌ها خیلی زود رضایتنامه او را صادر کردند اما شما در صحبت‌هایتان اشاره می‌کنید که مدت‌ها بر سر ماندن او با وی جلسه داشتید، گفت: این صحبت‌هایی که من انجام می‌دهم عین واقعیت است. مجیدی می‌گفت نمی‌خواهد تیم را تنها بگذارد اما اگر شرایط طوری شود که باشگاه به او رضایتنامه ندهد، فوتبال را کنار خواهد گذاشت و اگر به من رضایتنامه بدهید منت بر سر من گذاشته‌اید.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا حالا که مجیدی با این شرایط از استقلال جدا شده، باشگاه کارت بازی او را صادر می‌کند یا خیر،؛‌گفت: دیگر چه کارتی؟ کارت بازی او صادر شده بود و او رفت و در حال بازی کردن است.

وی در خصوص اینکه آیا مبلغی از این طریق به باشگاه استقلال تعلق می‌گیرد یا خیر، گفت: این را از مدیریت باشگاه بپرسید چون من هیچ وقت در جریان مسائل مالی بازیکنان نیستم.

مظلومی در خصوص اینکه تکلیف ساموئل با این باشگاه چه شد،‌گفت: تمام کارهای او را انجام دادیم و خودش خیلی علاقه داشت به استقلال بیاید اما روز آخر تما‌س‌هایی با او و خانواده‌اش گرفته شد که آنها را نگران کرد ولی با این حال کارهای مربوط به قرارداد او انجام شد و تلاش می‌کنیم این بازیکن را به خدمت بگیریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت ژورکویچ گفت: او بازیکن خوبی است و باید در تیم ما جا بیفتد، اما مشکلی که وجود دارد بحث بدهی و ثبت قرارداد او است که فتح‌الله زاده طی نامه‌ای تعهد داده که مشکلات را حل کند تا قرارداد او امروز ثبت شود.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه تکلیف الونگ الونگ به کجا رسید، گفت: حضور او در استقلال فعلا منتفی شده اما در حال بررسی هستیم تا اگر بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم.

به گزارش فارس در ادامه نشست خبری خبرنگار یاسوجی از مظلومی پرسید آیا در دیدار گذشته مقابل پرسپولیس بازی شما قرعه‌کشی شد که وی در پاسخ گفت: حتما این اتقاق رخ داده و اینجا همه چیز با برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد. مگر یاسوجی‌ها در بازی قبل میزبان نبودند؟ آنها تصور می‌کنند اگر در اهواز بازی می‌کردند می‌توانستند فولاد را شکست دهند؟ یا مگر در تبریز از پس تراکتورسازی برمی‌آمدند؟ حتی اگر فولاد یا تراکتورسازی بالا می‌آمدند قرعه‌کشی می‌شد تا در چه شهری بازی انجام شود.

مظلومی در خصوص روند مذاکره با خلعتبری گفت: برای جذب او اقداماتی صورت گرفته اما او در حال مذاکره با باشگاه‌های اماراتی است اما ما هم بیکار ننشسته‌ایم. هواداران بدانند ما برای جذب بازیکنان اقداات لازم را انجام داده‌ایم اما به خدمت گرفتن بازیکن آسان نیست همانطور که برای فرشید طالبی نامه زده‌ایم ولی ذوبی ها پاسخی ندادند. برای خلعتبری و پولادی نیز مذاکراتی انجام داده‌ایم و اگر این دو نفر را بگیریم و ساموئل را جذب کنیم دیگر نیاز به بازیکن نداریم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا قبول دارید این  تیم از لحاظ مهره بهترین تیم چند سال اخیر استقلال است، گفت: فعلا که چشم خورده‌ایم و دیگر خبری از کهکشانی‌ها نیست. ما با ۱۴ بازیکن تمرین می‌کنیم و کرار و ولید علی و مجیدی را هم نداریم. همه اینها را از آن کهکشانی‌ها کم کنیم، متوجه وضعیت تیم ما خواهید شد.

مظلومی در پایان بار دیگر به بازی فردا اشاره کرد و گفت: اینکه یاسوجی‌ها گفته‌اند صد در صد برنده می‌شویم درست نیست چون هیچ مربی و تیمی این صحبت‌ها را بیان نمی‌کند. نباید اجازه دهیم بازی به ۱۲۰ دقیقه بکشد و کار را در ۹۰ دقیقه تمام خواهیم کرد.



تاريخ : جمعه 1 دی 1390برچسب:, | 17:20 | نویسنده : babak

برای دانلود گل و خلاصه بازی فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:47 | نویسنده : babak

تاریخچه باشگاه


 

باشگاه دوچرخه سواران در چهارم مهر سال ۱۳۲۳ در خیابان فردوسی تهران پایه ریزی شد. بنیانگذاران این باشگاه چند جوان نظامی و دانشجوی دوچرخه سواری بودند. این باشگاه در ابتدا فقط به ورزش دوچرخه سواری اختصاص داشت، اما با گذشت زمان سایر رشته های ورزشی از جمله فوتبال در این باشگاه شروع به فعالیت کردند. دوچرخه سواران از بازیکنان معروفی چون علی دانایی فر تشکیل شد و این تیم از همان ابتدا پیراهن آبی را برای خود برگزید، این تیم به تدریج قدرت خود را به نمایش گذاشت و رقیبان اصلی آن روز دوچرخه سواران، دارایی، سرباز و شاهین بودند که پیش از تشکیل دوچرخه سواران، رقابت باشگاهی در انحصار این سه تیم بود. دوچرخه سواران در سال ۱۳۲۸ به نام( تاج) تغییر نام داد که موسس آن سپهبد پرویز خسروانی و مدیر باشگاه، سروان پرویز شیخوان و اولین مربی خارجی تیم نیز رایکوف از یوگسلاوی بود. نوع لباس تاج: پیراهن آبی با آستین سفید، شورت ورزشی سفید، جوراب سفید با برگشت آبی . تیم تاج تا بهمن ماه ۱۳۵۷ که انقلاب به پیروزی رسید ، یعنی در مدت ۳۰ سال به عنوان یکی از تیم های طراز اول ایران و آسیا شناخته شد. پس از پیروزی انقلاب، نام تیم( تاج) به ( استقلال) تغییر کرد. اولین دیدار رسمی تیم دوچرخه سواران در ۱۵ اسفند ۱۳۲۸ برابر شاهین و در حضور بیش از ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه امجدیه(شیرودی) برگزار شد که در آن تیم دوچرخه سواران اولین گل و اولین پیروزی رسمی خود را به دست آورد. گل تیم دوچرخه سواران به این شکل بود: توپی که توسط بیوک جدیکار، از روی نقطه کرنر بر روی دروازه شاهین فرستاده شد، وارد دروازه این تیم شد تا دوچرخه سواران اولین بازی رسمی خود را با پیروزی ۱-۰ پشت سر بگذارند. اولین مربی تیم دوچرخه سواران مرحوم علی دانایی فرد بود، تیم فوتبال( تور) توسط وی تشکیل شده بود و همه بازیکنان آن تیم شاگردان وی بودند. پس از اینکه این تیم، توانست تیم قدرتمند کارگران آبادان را شکست دهد ، مورد توجه باشگاه دوچرخه سواران قرار گرفت و قرار شد از آن پس تیم تور با نام دوچرخه سواران وزیر نظر باشگاه دوچرخه سواران در مسابقات شرکت کند. اولین سفر خارجی تیم تاج در سال ۱۳۲۹ به کشور افغانستان بود که این تیم توانست در یک بازی دوستانه تیم ملی افغانستان را ۳-۲ شکست دهد. از نکات بسیار جالب در این سفر، خوابیدن نوبتی بازیکنان بر روی سقف اتوبوس بود، که ( هشیار نژاد) بازیکن تاج از روی سقف اتوبوس به زمین افتاد ، اما بعد از ۲۰ کیلومتر که نوبت به تغییر خواب بازیکنان بر روی سقف اتوبوس شد، بازیکنان و راننده متوجه این اتفاق شدند. آنها در بازگشت این بازیکن را سالم در کنار جاده در حالی که به خواب رفته بود، دیدند. خاطره دیگر در این مسافرت، خرابی اتوبوس تیم تاج در دشت( دل آرام) افغانستان وگرسنگی بازیکنان این تیم در اولین سفر خارجیشان بود.

زمان شکوفایی

همین طور که در بالا نیز گفته شد اولین سفر خارجی باشگاه تاج به افغانستان بود  که سمره آن پیروزی ۳ بر ۲ تیم تاج شد. دهه ۴۰ زمان شکوفایی باشگاه تاج بود. این تیم با تیم هی خارجی چون: راپیدوین اتریش،تورپیدوی موسکو،اسپارتا پراک چک، دوسلدورف آلمان،کریستان پرو و تیم های دیگری از کشورهای برزیل،سوئیس،ترکیه،سوئد و آذربایجان بازی های دوستانه برگزار کرد که موجب شهرت بیشتر این باشگاه شد.در این دهه ، باشگاه تاج با به خدمت گرفتن رایکوف یوگوسلاو تحولی شگرف در فوتبال استقلال و حتی ایران به وجود آورد.نسل ماندگار فوتبال ایران به خصوص استقلال، در این دهه شکل گرفت.افرادی چون ناصر حجازی، منصور پورحیدری،نصر ا.. عبدالهی،پرویز قلیچ خانی،علی جباری،فرامرز ظلی،جلال طالبی،جواد قراب،غلامحسین مظلومی،عزت جانملکی، ایرج دانائی فرد، منصور رشیدی، حسن روشن و … از جمله آنان بودند.

اولین قهرمانی در آسیا

در فروردین سال ۱۳۴۹ و در باشگاه لبریز از تماشاگر امجدیه( شهید شیرودی)، تیم های تاج از ایران هاپوئل رژیم صهیونیستی فینال جام باشگاهای آسیا را برگزار کردند. در این دیدار تیم تاج تا دقیقه ۸۳ یک بر صفر عقب بود که در این دقیقه غلام وفا خواه که به مرد جامها معروف بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و کار به وقت اضافه کشیدکه تیم تاج با گل مسعود معینی مدافع پیش تاخته خود در وقت اضافه قهرمان آسیا شد.

ترکیب تیم تاج که قهرمان آن دوره شد عبارت بود از : ناصر حجازی، علی جباری ،مهدی لواسانی ،جواد ا.. وردی ،کاروحق وردیان ،مسعود معینی ،غلامحسین مظلومی ،عزت جانملکی ،جواد قراب ،اکبر کارگرجم ،علیرضا حاج قاسم ،نصر ا…عبداللهی ،مهدی حاج محمد ،عباس مژدهی ،منصور پورحیدری و مسعود مژدهی یاران کمکی این تیم: غلام وفاخواه از عقاب و محمود خوردبین از پرسپولیس بودند. سرمربی تیم رایکوف از یوگسلاوی بود.

تغییر نام تاج به استقلال و دومین قهرمانی در آسیا

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ باشگاه تاج به استقلال تغئیر نام پیدا کرد. استقلال در سال ۱۳۷۰ برای دومین بار قهرمان آسیا شد. استقلال در فینال باشگاه های آسیا توانست تیم لیائولینگ چین را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد و جام را برای دومین بار به خانه بیاورد.در این دوره عبدالصمد مرفاوی آقای گل شد، مجید نامجو مطلق تکنیکی ترین بازیکن، عباس سرخاب بهترین بازیکن و احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه بان جام شدند. بازیکنان استقلال در این دوره عبارت بودند از : احمدرضا عابدزاده ،حمیدرضا بابازاده ، شاهرخ بیانی ،شاهین بیانی ،فرشاد فلاحت زاده ،رضا حسن زاده ،مهدی فنونی زاده ،امیر موسوی نیا ،صادق ورمزیار ،رضا نعلچگر ، جعفر مختاری فر ،امیر قلعه نویی ،رضا احدی ،میرشاد ماجدی ،ایمان عالمی ،عبدالصمد مرفاوی ،عباس سرخاب ،عبدالعلی چنگیز ، مسعود غفوریهای اصل ،ناصر عباسی ،مرحوم امیر دولت آبادی ،خسرو پارسا و مجید نامجو مطلق. یاران کمکی این تیم نیز سید غلی افتخاری سید مهدی ابطهی بودند. سرمربی: منصور پورحیدری.

مربیان خارجی از بدو تاسیس

زدراکو رایکوف، ولادمیر جکیج، بونژاک، یوگنی سوکومور خوف،جکیچ دلیچ، لئونید بیلفسکی و رولند کوخ از جمله مربیان خارجی بودند که با استقلال کار کردند. در این میان رایکوف بیشترین سابقه حضوررا دارد که به مدت هشت سال مربی استقلال بود و طی این دوره با استقلال قهرمان ایران در سال ۴۹،قهرمان جام میلزهند، دو دوره قهرمانی باشگاهای آسیا و قهرمانی جام اتحاد را در کارنامه خود دارد.

مربیان استقلال از آغاز تا کنون

مرحوم علی دانائی فرد،محمود بیاتی،مرحوم رسول مدد نوعی،محمد رنجبر،حشمت مهاجرهنی،پرویز ابو طالب،مجتبی کرد نوری،کمائی،مرحوم جاهد،مصطفی شرکا،حسن حبیبی،حسن عضدی ،رضوی،اصغر شرفی،کامبیز جمالی،محمد صلاحی،منصور پورحیدری،غلامحسین مظلومی،بیژن ذوالفقارنسب،ناصر حجازی،رضانعلچگر،عبداللهی،بهتاش فریبا،اصغرحاجیلو،پرویزمظلومی،حمید ملک احمدی ،منصور رشیدی،جواد زرینچه و امیر قلعه نویی مربیانی بودند که که از بدو تاسیس تا کنون به عنوان سرمربی رهبری تیم را برعهده داشتند.

شایسته ترین ها و اولین های تاریخ ۶۰ ساله باشگاه استقلال

گلزنان جام جهانی ۱۹۷۸ آرزانتین:ایرج دانائی فرد و حسین روشن هر دو در تیم استقلال بودند.
اولین گلزن ایرانی در جام جهانی: ایرج دانائی فرد.
اولین لژیونر:بیوک جدی کار (۱۳۳۶ به تیم ویکتوریا برلین)
اولین مربی:مرحوم علی دانائی فرد از سال ۱۳۲۵ تا سال ۱۳۴۸ به مدت ۲۳ سال
اولین آقای گل آبی پوشان در لیگ: غلامحسین مظلومی در اولین دوره تخت جمشید با ۱۵ گل زده.
اولین کاپیتان: کامبیز جمالی
بازیکن تیم منتخب جهان:ایرج دانایی فرد.
پرافتخارترین مربی:منصور پورحیدری با بیش از ۳۰۰ مسابقه و افتخار قهرمانی سال ۹۰ باشگاه های آسیا.
بیشترین تعداد حضور: جواد زرینچه با ۳۳۶ بازی طی ۱۲ سال
کوتاه ترین گل در داربی: علی سامره در ثانیه ۳۷ بازی مقابل پرسپولیس
پرجمعیت ترین بازی آسیا:   استقلال ایران-جوبیلوایواتا ژاپن  (با حضور ۱۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی فینال جام باشگاه های آسیا در سال ۷۸ )
بهترین بازیکن سال کشور بعد از انقلاب: علیرضا منصوریان۱۳۷۴ (گزینش بهترین بازیکن برای اولین بار مرسوم شد)
جوان ترین مربی: امیر قلعه نویی



تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:46 | نویسنده : babak

 

افتخارات باشگاه استقلال تهران


الف ) افتخارات باشگاه با نام «دوچرخه سواران»
۱- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۲۵)
۲- نایب قهرمان جام حذفی تهران(۱۳۲۵)
۳- نایب قرمان باشگاههای تهران (۱۳۲۶)
۴- مقام سوم باشگاههای تهران (۱۳۲۶)
۵- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۲۹)
ب) : افتخارات باشگاه با نام «تاج»
۱- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۳۰)
۲- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۳۵)
۳- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۳۷-۱۳۳۶)
۴- قهرمان جام حذفی تهران (۳۸-۱۳۳۷)
۵- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۳۸)
۶- قهرمان باشگاههای تهران (۴۰-۱۳۳۹)
۷- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۴۸)
۸- نایب قهرمان مسابقات پنج جانبه تهران (۱۳۴۷)
۹- قهرمان باشگاههای تهران (۴۸-۱۳۴۷)
۱۰- قهرمان جام میلز هندوستان (۱۳۴۸)
۱۱- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۴۹-۱۳۴۸
۱۲- نایب قهرمان جام حذفی تهران (۱۳۴۹)
۱۳- قهرمان باشگاههای ایران(۱۳۴۹)
۱۴- قهرمان جام باشگاههای آسیا (۱۳۴۹)
۱۵- قهرمان جام میلز هندوسیتان (۱۳۴۹)
۱۶- مقام سوم جام باشگاههای آسیا (۱۳۵۰)
۱۷- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۵۰)
۱۸- قهرمان جام دوستی (۱۳۵۱)
۱۹- قهرمان جام باشگاههای تهران (۱۳۵۱)
۲۰- مقام سوم جام باشگاههای ایران (۱۳۵۱)
۲۱- نایب قهرمان جام میلز هندوستان (۱۳۵۱)
۲۲- قهرمان جام اتحاد (۱۳۵۲)
۲۳- نایب قهرمان جام تخت جمشید
۲۴- نایب قهرمان تورنمنت تاج آبادان (۱۳۵۲)
۲۵- قهرمان جام تخت جمشدی (۵۴-۱۳۵۳)
۲۶- مقام چهارم جام تخت جمشید (۵۵-۱۳۵۴)
۲۷- مقام چهارم جام تخت جمشید (۱۳۵۵)
۲۸- مقام چهارم جام تخت جمشید (۱۳۵۶)
۲۹- قهرمان جام حذفی ایران (۵۷-۱۳۵۶)
۳۰- مقام سوم جام تحت جمشید (۱۳۵۷)
ج): افتخارات باشگاه با نام «استقلال»
۱- مقام چهارم تورنمنت موستار یوگوسلاوی (۱۳۵۷)
۲- مقام دهم جام اسپندی تهران (۱۳۵۸)
۳- مقام چهارم باشگاههای تهران (۱۳۶۰)
۴- نایب قهرمان جام فولادی نوشهر (۱۳۶۰)
۵- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۱)
۶- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۲)
۷- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۴)
۸- مقام سوم باشگاههای تهران (۱۳۶۵)
۹- مقام سوم باشگاههای تهران (۱۳۶۶)
۱۰- مقام سوم باشگاههای تهران (۱۳۶۷)
۱۱- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۸)
۱۲- قهرمان جام میلز هندوستان (۱۳۶۸)
۱۳- قهرمان جام بوردولو هندوستان (۱۳۶۸)
۱۴- قهرمان لیگ قدس باشگاههای ایران (۶۹-۱۳۶۸)
۱۵- نایب قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۶۹)
۱۶- نایب قهرمان جام حذفی ایران (۷۰-۱۳۶۹)
۱۷- قهرمان جام باشگاههای آسیا (۷۰-۱۳۶۹)
۱۸- قهرمان باشگاههای تهران (۱۳۷۰)
۱۹- قهرمان جام استقلال قطر (۱۳۷۰)
۲۰- نایب قهرمان لیگ آزادگان (۷۱-۱۳۷۰)
۲۱- نایب قهرمان جام باشگاههای آسیا (۷۱-۷۰)
۲۲- مقام هفتم جام برتر باشگاههای تهران (۱۳۷۱)
۲۳- مقام پنجم لیگ آزادگان (۱۳۷۱)
۲۴- مقام سوم تورنمنت نقش جهان اصفهان (۱۳۷۲)
۲۵- قهرمان لیگ دسته سوم ایران (۱۳۷۲)
۲۶- نایب قهرمان لیگ آزادگان (۱۳۷۳)
۲۷- قهرمان جام برتر باشگاههای ایران (۱۳۷۳)
۲۸- مقام چهارم تورنمنت جام وحدت امارات (۱۳۷۳)
۲۹- مقام سوم لیگ آزادگان (۱۳۷۴)
۳۰- قهرمان جام حذفی ایران (۷۵-۱۳۷۴)
۳۱- مقام چهارم تورنمنت نقش جهان اصفهان(۱۳۷۵)
۳۲- مقام چهارم جام در جام باشگاههای آسیا (۷۶-۱۳۷۵)
۳۳- مقام ششم لیگ آزادگان (۷۶-۱۳۷۵)
۳۴- نایب قهرمان جام دوستی امارات (۱۳۷۶)
۳۵- قهرمان جام خزر رشت (۱۳۷۶)
۳۶- قهرمان جام پرچم ترکمنستان (۱۳۷۶)
۳۷- قهرمان لیگ آزادگان (۷۸-۱۳۷۷)
۳۸- نایب قهرمان جام حذفی ایران(۷۸-۱۳۷۷)
۳۹- نایب قهرمان لیگ آزادگان (۷۸-۱۳۷۷)
۴۰- مقام سوم تورنمنت جام دوستی لورکوزن آلمان (۱۳۷۸)
۴۱- مقام سوم تورنمنت کیش (۱۳۷۸)
۴۲- قهرمان جام حذفی ایران (۷۹-۱۳۷۸)
۴۳- نایب هقرمان جام باشگاههای آسیا(۷۹-۱۳۷۸)
۴۴- نایب قهرمان لیگ آزادگان (۷۹-۱۳۷۸)
۴۵- قهرمان لیگ آزادگان (۸۰-۱۳۷۹)
۴۶- مقام چهارم جام در جام باشگاههای آسیا (۸۰-۱۳۷۹)
۴۷- قهرمان تورنمنت کیش (۱۳۸۰)
۴۸- مقام سوم تورنمنت لوله آک مشهد (۱۳۸۰)
۴۹- مقام سوم جام باشگاههای اسیا (۸۱-۱۳۸۰)
۵۰- نایب قهرمان لیگ برتر ایران (۸۰-۱۳۸۰)
۵۱- قهرمان جام حذفی ایران (۸۱-۱۳۸۰)
۵۲- قهرمان تورنمنت گلدستون کاپ اتحادیه باشگاههای ایران (۱۳۸۱)
۵۳- مقام نهم لیگ برتر ایران (۸۲-۱۳۸۱)
۵۴- نایب قهرمان لیگ برتر ایران (۸۳-۱۳۸۲)
۵۵- نایب قهرمان جام حذفی ایران (۸۳-۱۳۸۲)
۵۶- نایب قهرمان تورنمنت صلح و دوستی تهران ۰۱۳۸۳)
۵۷- مقام سوم لیگ برتر باشگاههای ایران (۸۴-۱۳۸۳)
۵۸- قهرمان تورنمنت جام صلح و دوستی تهران (۱۳۸۴)
۵۹- قهرمان لیگ برتر باشگاههای ایران (۸۵-۱۳۸۴)
۶۰- قهرمان جام حذفی ایران ( ۸۷-۱۳۸۶)
۶۱-قهرمان لیگ برتر باشگاههای ایران  (۸۸-۱۳۸۷ )
*توضیح: از تعداد ۹۶ عنوان کسب شده در تالار عناوین و افتخارات باشگاه استقلال۷۷مقام مربوط به مسابقات داخلی و ۱۹ مقام مربوط به مسابقات آسیایی و تورنمنتهای بین المللی می باشد



تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:41 | نویسنده : babak

  مهدی امیرآبادی مدافع راست استقلال در دربی تهران از ناحیه عضلات ساق آسیب دید و حالا باید مدتی به دور از میادین فوتبال باشد. او در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد وضعیتش می‌گوید:«مدتی است که مراحل درمانی را پشت سر می گذارم و تا دو هفته دیگر به میادین فوتبال برمی‌گردم. خدا را شکر می‌کنم که خوب موقعی مصدوم شدم و تعطیلات نیم فصل از راه رسیده است. من زیاد نگران نیستم و خیلی زود برمی‌گردم.»

امیرآبادی در مورد بازی استقلال و نفت تهران ادامه می‌دهد:« خوشحالم که این بازی را بردیم. به هر حال نفت تهران یکی از تیم‌های بالانشین جدول است و ما یک حریف مستقیم را بردیم. گرفتن سه امتیاز این بازی به ما کمک کرد تا شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.»

از امیرآبادی می‌پرسیم که آیا اختلاف شش امتیازی با سپاهان می‌تواند حاشیه امنیت مناسبی برای استقلال باشد که او تأکید می‌کند:« این اختلاف به هیچ عنوان حاشیه امنیت خوبی نیست. ما باید تمام بازی‌ها را ببریم و توجهی نتایج به دیگر تیم‌ها نداشته باشیم. امیدوارم در نیم فصل دوم هم طوری امتیاز بگیریم تا در نهایت قهرمان شویم.»



تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:38 | نویسنده : babak
Ali Fathollahzadeh

بعد از بازی استقلال و نفت شایعه شده بود که رضا قاسمی یکی از یاران همیشگی امیر قلعه نویی در اردوی استقلال و قبل از بازی با نفت حاضر بوده و با فتح الله زاده ، درگیر شده است. حتی شایعات غیر رسمی خبر از درگیری فیزیکی می داد. شایعه ای که  مدیر استقلال در مصاحبه با خبرآنلاین می گوید صحت نداشته.

به گزارش آبیته دات کام ، مدیر استقلال در این باره به خبرآنلاین می گوید:« راستش من وقتی به اردو رفتم دیدیم اطراف تیم خیلی شلوغ است و از مسئولان خواستم که کمی اطراف تیم را خلوت کنند.» او در پاسخ به این سئوال که آیا خودش دست به کار شده و با قاسمی برخورد فیزیکی داشته؟ با خنده پاسخ داد:« من و مشت؟ نه بابا ، سری که از من مشت بخورد روی گردن نمی ماند! کل ماجرا همانی بود که گفتم. به هرحال این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و بچه ها آرامش می خواستند. بردن برابر نفت و قهرمانی نیم فصل اهمیتی ویژه برای مان داشت که باید حتما پیروزش می شدیم و قهرمانی مطلق نیم فصل را کسب می کردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. »

او ادامه می دهد:« واقعا از بچه ها برای اینکه در نیم فصل به رغم همه مشکلات از دل و جان مایه گذاشتند تشکر می کنم و امیدوارم با همین اقتدار تا پایان فصل ادامه بدهیم و بتوانیم باعث خوشحالی هواداران خوب مان با موفقیت های متوالی در هر ۳ جام پیش رو ، باشیم. »

مدیر استقلال درباره خبر جدایی فرهاد مجیدی می گوید:« او با من حرف زد و گفت دوری از دخترش « تیام» برایش سخت شده و نمی تواند او را تنها بگذارد. فرهاد خودش عاشق استقلال است و برای موفقیت تیم ، همه جور فداکاری را انجام می دهد. او از ما خواست تا اگر امکان داشته باشد برود و در کنار فرزندش باشد. او به خاطر مسائل مالی نمی خواهد برود و تنها دلیلش بودن در کنار فرزندش است. البته قرار شده تا امروز جلسه ای با هم داشته باشیم . تمام تلاشم این است که بتوانم قانعش کنم که از جمع ما جدا نشود اما به هر حال وقتی پای فرزندش در میان باشد ، خیلی سخت است که بخواهیم وادارش کنیم بماند.با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا برای دل هواداران ، بتوانم فرهاد را راضی کنم در کنار ما بماند.»



تاريخ : یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, | 14:36 | نویسنده : babak
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین