تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:39 | نویسنده : babak

داماش گیلان ۰ – استقلال تهران ۱

محل برگزاری: رشت | ورزشگاه عضدی
داور : علیرضا فغانی
کمک داوران:رضا سخندان – حسین خانبان – پیروز سیف اله پور

گل :گوران یرکویچ (دقیقه ۳۴)

 

بازیکنان داماش گیلان:
میلاد فراهانی، ابوذر رحیمی، محمدرضا مهدوی( از دقیقه ۶۲افشین چاووشی)حسین ابراهیمی( از دقیقه ۷۹ مصطفی حاجتی)، میلاد زنیدپور( از دقیقه ۴۶ جهانگیر عسگری، محمد آبشک، باتیستا، محمد مختاری و علیرضا نظیف کار، حسین کوشکی، محمد غلامی
سرمربی: مهدی تارتار
بازیکنان استقلال:
مهدی رحمتی، حنیف عمرانزاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، ساموئل، مجتبی جباری، محسن یوسفی( از دقیقه ۸۷ فریدون زندی)، اسماعیل شریفات( از دقیقه ۹۰ مهدی امیرآبادی) و جورکوویچ
سرمربی: پرویز مظلومی

شرح گل:
دقیقه ۳۴ : سانتر زیبای مجتبی جباری روی دروازه داماش ! ضربه هوشیارانه یرکویچ و گلللل گل ! ۵۰۰ گل استقلال را در تاریخ لیگ برتر یرکویچ به ثمر میرسانه.

لحظات بازی:

دقیقه ۵ : محمد غلامی درون محوطه جریمه صاحب توپ میشه ! یه چرخش و شوت ! اما توسط بازیکنان استقلال دفع میشه
دقیقه ۶ : پاس بلند جباری برای اسمائیل شریفات روی درواره با هوشیاری بازیکن داماش توپ به کرنر میره
دقیقه ۷ : پاس بلند آبشک برای محمد غلامی با هوشیاری پزمان منتظری توپ دفع و به کرنر میره
دقیقه ۸ : پاس کاری بازکنان داماش درون محوطه جریمه استقلال توپ باز هم دفع میشه
دقیقه ۱۰ : پاس زیبا به ابوذر رحیمی ! بازیکنان داماش پی در پی به توپ ضربه میزنن ! و ضربه آکروباتیک محمد غلامی رو مهدی رحمتی به کرنر میفرسته
دقیقه ۱۱ : کرنر رو درازه ارسال میشه محمد غلامی ضربه رو میزنه و مهدی رحمتی توپ رو دفع میکنه ! ضربات پی در پی بازکنان داماش توسط مهدی رحمتی دفع میشه و سرانجام توپ از منطقه خطر دور میشه
دقیقه ۱۶ : ارسال بلند ساموئل برای شریفات ! دروازه بان داماش جلو میاد و توپ رو در آغوش میگیره
دقیقه ۲۰ : نفوذ شریفات به درون محوطه جریمه مدافعان داماش توپ رو در صحنه مشکوک به پنالتی میگرند و دور میکنند
دقیقه ۲۵ : نفوذ ساموئل از سمت چپ سانتر او از بالای سر بازیکنان رو میشه و از دست میره !
دقیقه ۲۷ : شوت ساموئل از پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعان داماش دفع میشه !
دقیقه ۲۸ : شوت مجتبی جباری از پشت محوطه جریمه با برخورد به پای بازیکن داماش به کرنر میره
دقیقه ۳۱ : نفوذ حسین ابراهیمی از سمت راست ! سانترش رو دروازه از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون میره
دقیقه ۳۲ : سانتر از سمت راست روی دروازه برای شریفات ، ضربه سر شریفات با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون میره
دقیقه ۴۳ : سانتر محسن یوسفی از سمت چپ روی دروازه داماش ! محسن نظیف کار توپ رو از جلو بازکنان استقلال دور میکنه
دقیقه ۴۴ : نفوذ اسمائیل شریفات به محوطه جریمه ! تعادلش به هم میخوره و به زمین میوفته ! محسن فغانی برای دایوینگ به او یک کارت زرد نشون میشه !
دقیقه ۵۰ : نفوذ کوشکی از سمت راست ، سانتر او روی دروازه برای غلامی ! ضربه سرش از کنار دروازه رحمتی به بیرون میره
دقیقه ۵۱ : نفوذ حسین ابراحیمی از سمت راست به محوطه جریمه ! پاس میده توپ رو به مهدوی ولی با هوشیاری مدافع استقلال توپ دفع میشه
دقیقه ۵۴ : پاس کاری جباری و شریفات پشت محوطه جریمه ! شتوت بد جباری از بالای دروازه به بیرون میره
دقیقه ۵۷ : سانتر جهان گیر عسگری از سمت راست روی سر غلامی ! ضربه سرش از کنار دروازه رحمتی به بیرون میره
دقیقه ۶۳ : ضربه محسن یوسفی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه با برخورد به بازیکنان داماش به کرنر میره
دقیقه ۶۷ : ضربه کرنر رو محسن یوسفی رو دروازه داماش ارسال میکنه … ضربه سر حنیف از بالای دروازه به بیرون میره
دقیقه ۶۹ : سانتر بازیکن داماش روی دروازه استقلال ! از بالای سر همه رد میشه و به بیرون میره
دقیقه ۷۱ : پاس کاری بازیکنان استقلال در محوطه جریمه مدافع تیم داماش توپ رو از منطقه خطر دور میکنه
دقیقه ۷۲ : سانتر زیبای جباری روی دروازه ! از روی سر مهاجمان رد میشه و جرکویچ هم نمیتونه ضربه رو به توپ بزنه و توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون میره !
دقیقه ۷۶ : ضربه خطا رو مجتبی جباری روی دروازه ارسال میکنه ! دروازه بان داماش توپ رو به کرنر میفرسته
دقیقه ۸۱ : ضربه حاجتی به سمت دروازه توسط حنیف دفع میشه توپ برمیگردخ و به عسگری میرسه ضربه عسگری به یوسفی برخورد کرده و به اوت میره
دقیقه ۸۵ : سانتر رو سر حاجتی از سمت راست … ضربه سرش به سادگی در دستان رحمتی قرار میگیره.
دقیقه ۸۸ : ضربه سنگین آبشک از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال … توپ از بالای دروازه رحمتی به بیرون میره



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:38 | نویسنده : babak

آسال ۱۳۸۸ پس از اینکه در لیگ سوم شدیم ، صمد مرفاوی سرمربی وقت استقلال از سمت خود استعفا کرد ! پس از آن بود که واعظ آشتیانی به بهانه پول ندادن از سوی تربیت بدنی به یکباره از استقلال کنار کشید و باعث از دست رفتن خیلی از ستاره های تیم آبی پوش از جمله جانواریو ، حیدری ، قربانی و … شد !

آنروزها ، روزهای کابوس باری برای هواداران استقلال بود ، تیم محبوبشان بدون سرمربی و مدیر عامل و بازیکنان کلیدی اش سرنوشت جالبی را پیش روی خود نمی دید .

خیلی ها می گفتند مرد می خواهد که به استقلال بیاید . پرویز مظلومی و علی فتح الله زاده مسئولیت استقلال را با آن وضعیت به عهده گرفتند ! فتح الله زاده می کوشید تا استقلال را از آن بحران نجات دهد !

مدیرعامل استقلال که هنرش ترکاندن بمب های نقل و انتقالات هست ، در آن زمان نیز با آوردن بازیکنهایی نظیر : میداودی ، مبعلی ، آشوبی و … تا حد زیادی موفق و فراتر از انتظار عمل کرد و هنگامی این شاهکار تکمیل شد که پرویز مظلومی با همین مهره ها نایب قهرمانی لیگ را با یک امتیاز اختلاف به دست آورد.


البته بحث ما در این متن ، بررسی عملکرد استقلال و مظلومی نیست ! بلکه بررسی بازیکنان خارجی استقلال در این دو سال است .

دوس سانتوس ، دسوزا و آندره لوئیز برزیلی و هوار ملا محمد عراقی بازیکنان خارجی سال گذشته استقلال را تشکیل می دادند ، که هیچ کدام نتوانستند چندان نظر هواداران استقلال را جلب کنند و به نوعی وداع زود هنگامی را با تیم پرطرفدار پایتخت داشتند.

امسال نیز کرار جاسم و ولید علی دو بازیکن خارجی دیگری بودند که به جمع استقلالی ها پیوستند و باز هم همان داستان تکراری عدم موفقیت بازیکنان خارجی !

اگر کمی فنی تر به موضوع نگاه کنیم می توان به بازیکنان خارجی که در این مدت فتح الله زاده برای پوشش ضعف های جناح چپ استقلال به خدمت گرفته است نیز اشاره کرد ، از جمله هوار محمد ، ولید علی ، کرار جاسم که آنها هم نتوانستند در تیم آبی پوش بدرخشند !

هیچ کس نمی تواند منکر هنر فتح الله زاده در نقل وانتقالات شود ، او در این دو سال در جذب بهترین های ایران بسیار خوب عمل کرده است ، اما استقلال در دو فصل اخیر به هر دلیل در استفاده از بازیکنان خارجی ناکام مانده است.

به راستی دلیل اینهمه تفاوت در کارنامه ی خارجی ها و داخلی های جذب شده توسط فتح الله زاده چیست ؟ عده ای بر این باورند که فتح الله زاده و مظلومی در خرید های خارجی خود دقت لازم را به خرج نمی دهند و با خرید از روی سی دی ها و ویدئو کلیپ ها این سرنوشت را برای خارجی های استقلال رفم می زنند ، گروهی نیز ، بازیکنان استقلال را متهم به باند بازی بر ضد خارجی ها می کنند و برخی کم صبری هواداران و مسئولین تیم را از عوامل ناکامی استقلال در این باب می دانند. گاهی گزارشگر بازی است که منتظر فرصتیست تا به خارجی های تیمت متلک بگوید ، از گزارشگر انتظار نمی رود که به امید بهتر شدن عملکرد یک بازیکن خارجی منتظر بنشیند و او گاهی بی فکرانه یا با هدف از پیش تعیین شده از راس تا خدمات تیم را زیر سوال می برد تا بگوید این بازیکن کیست که برایش از بیت المال خرج کرده اید! اما این ما هواداران هستیم که نباید به شنیده ها اکتفا کرده و صبر را از قلم بیندازیم. گلزنی یرکویچ در آخرین بازی تیم استقلال نتیجه ی عدم اعتراض شدید هواداران در بازی مقابل سپاهان درقبال از دست دادن آن تک تک بود. هواداری که حتی در موقع باخت تیمش را تشویق می کند پس حتما می تواند برای قضاوت درباره ی بازیکنان خارجی صبر به خرج دهد.

همانطور که در بالا ذکر کردیم ، امروز استقلال موفق شد با تک گل بازیکن خارجی جدید خود از سد تیم داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت بگذرد و عملکرد خوب دو بازیکن خارجی تازه جذب شده ، هواداران را تا حد زیادی به این دو امیدوار کرده است .

شاید اینبار ساموئل و یرکویچ در نیم فصل پیش رو تمامی معادلات را به هم بزنند ! آیا فتح الله زاده اینبار در جذب بازیکنان خارجی سنت شکنی کرده و این دو بازیکن همان نفراتی هستند که استقلال نیاز دارد ؟



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:36 | نویسنده : babak

دو روز از برد مقابل داماش گذشته و حالا مس کرمان حریف بعدی آبی پوشان تهرانیست . بازیکن هایی که مقابل داماش بازی کردند راه سونا و استخر را در پیش گرفتند و بعضی هایشان هم طبق برنامه به سالن وزنه رفتند.

ستاره های ذخیره چشمک نمی زنند

میلاد و خسرو از بند مصدومیت رها شده اند و میتوانند دربازیهای آینده برای تیمشان به میدان بروند

اما همینهایی هم که بازی نکردند برای خودشان اسم و رسمی دارند .. میلاد ، آرش ، خسرو ، زندی ، امیرآبادی ، الونگ ، عزیززاده ، شیرزاد و چند بازیکن جوان دیگر تمرین امروز را با آقا وسط شروع کرده اند.

خسرو حیدری هیچ نشانه ای از مصدومیت ندارد و پرجنب و جوش ترین بازیکن تمرین است . میلاد و امیرآبادی هم در تمرین های گروهی حاضر شده اند ، هرچند که عزیز زاده هنوز کمی با ترس به توپ ضربه می زند.

آتیلا حجازی هم در آقا وسط حضور دارد و بارها به خاطر کم تحرکی اش کاور نفر وسط را در گردنش می اندازد ، اما این فریدون زندی است که از همه بهتر به توپ ضربه می زند و کم پیش می آید که وسط برود . الونگ هم چند بار پشت سر هم اشتباه می کند تا کلافه گی اش را با تکلی روی پای مربی اش نشان دهد… آتیلا خنده ای می کند و از او میخواهد کمی آرام تر کار را دنبال کند

هنکه ، فریبا و طالبی در کنار هم کار بازیکنان را زیر نظر دارند . در بعضی لحظات آن قدر تعداد پاسها زیاد می شود که نفرات وسط با ناامیدی توپ را دنبال می کنند ، با سوت هنکه این قسمت از تمرین تمام می شود.

تمرین بعدی بازی فوتبال بدون دروازه است که فقط در آن حفظ توپ مهم است .. کمی شبیه به تمرین اول با این تفاوت که بازی در زمینی بزرگ تر انجام می شود و تعداد نفرات دو تیم با هم برابر است . میداوودی کم پاس اشتباه نمی دهد ولی دست از تلاش بر نمی دارد ، هرچند که با آن میلاد آماده فصل پیش فاصله زیادی دارد.

پرویز مظلومی هم گوشه ای تنها ایستاده و کار بازیکنان را زیر نظر دارد . این تمرین هم تمام می شود تا بازی فوتبال در دو دروازه نزدیک به هم شروع شود. اسلامی و زرین ساعد در گل ایستاده اند تا پرویز برومند و مهرداد محمد حسینی هم فوتبال را خارج از محوطه جریمه تجربه کنند. اسلامی ، شیرزاد ، عزیززاده ، خسرو ، آرش ،علوی( بازکن تازه وارد) و مهرداد حسینی در یک تیم قرار دارند و زرین ساعد ، میلاد ، امیرآبادی ، زندی ، برومند و الونگ در تیم دیگر .

آنچه که بیشتر از هر چیز به چشم می آید خراب کردن موقعیت های گل توسط میلاد و برومند است . پرویز که با چهره ای جدید خودش را شبیه به آندو کرده نشان می دهد استعدادخوبی برای گلزنی ندارد ، البته در سوی دیگر برهانی امیدوارکننده تر ظاهر شده و هر از گاه دروازه ۷ متری را باز می کند. اسلامی هم به میلاد نه نمی گوید و چندین بار او را ناکام می گذارد . خسرو هم همه کار کرده تا آمادگی اش را به رخ سرمربی تیم و دیگر بازیکنها بکشد ، هر چند که در تیم مقابل هم زندی از سایرین پرتلاش تر بوده.

۹۰ دقیقه ای از تمرین گذشته و رفته رفته هوا سردتر می شود . سوت پایان تمرین به صدا در می آید تا بازیکنان زیر نظر مولایی چند حرکت کششی انجام دهند و بدنهایشان را سرد کنند. تمرین بدون اصلی ها برای آنهایی که فکر می کنند ستاره اند خوشحال کننده نیست. هرچند که جمع ستاره های خارج مانده از ترکیب اصلی جمع است.



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:35 | نویسنده : babak

دروازه بانان تیم سخت در حال تمرین کردن هستند

غیر از آندو همه هستند. مجتبی که رفیق فابش را کنار خود نمی بیند ، دوست جدیدی پیدا کرده؛ زننده پانصدمین گل استقلال در لیگ برتر. کاپیتان تازه کار استقلال با گوران یرکوویچ حسابی اخت شده و جدا از دیگران ( احتمالا به دلیل مصدومیت ) تمرینات کششی ویژه ای را انجام می دهند . جالب است که یک لحظه ساکت نمی شوند و مدام در حال سوال از هم هستند ، البته جباری بیشتر توضیح می دهد و گوران گوش می کند.
تمرین شروع شد
کمی کارهای کششی و بعد از آن آقا وسط شروع تمرین را رسما اعلام می کند. روحیه تیم بالاست و همه در حال شوخی و خنده هستند . مربیان هم حواسشان به همه چیز است . بازیکنان که امروز تعدادشان نسبت به دبروز بیشتر شده در سه گروه تقسیم شده اند و کار را دنبال می کنند. آتیلا حجازی هم که در شروع فصل مانند غریبه ای در کنار می ایستاد گویی از عضوی از بازیکنان است . او هم در بازیشان شرکت می کند . با اینکه بدنش روی فرم نیست ولی تمرین را جدی گرفته و سعی می کند کمتر پاس اشتباه بدهد.
کار سرعتی و بساط مولایی
این قسمت تمام می شود و بازیکن ها دو به دو در خط استارت کارهای سرعتی قرار می گیرند. مولایی وسایلش را روی زمین پهن کرده و بازیکنها کارهای سرعتی را با انگیزه زیادی انجام می دهند. پژمان منتظری در زدن پاهای سرعتی در موانعی که مولایی روی زمین قرار داده چند باری بی احتیاطی می کند و باعث وقفه در تمرین می شود . هر جا صحبت از بی احتیاطی شود دنبال آرش را هم باید بگیرید. شماره ۹ هم کارهای پژمان را تکمیل می کند و چند بار موانع را به هم می ریزد.
حفظ توپ با سه تیم
سبز ، نارنجی و تیمی با لباس یوونتوس ( سیاه و سفید ) سه تیم حاضر در این بخش تمرین هستند. مربعی ۳۰ در ۳۰ زمین بازی را تشکیل می دهد و دو تیم با همکاری هم تیم دیگر را به دنبال توپ می کشانند. اشتباه هر بازیکن از هر تیم ، تیم آنها را به دنبال توپ می کشاند.پژمان منتظری در تیم سبز ، ساموئل در یووه (!) و میداوودی در تیم نارنجی از خوب ها و پرتلاشهای تیمشان هستند . بدون شک حضور ساموئل در تیم انگیزه همه را بالا برده .
گلرها سخت تمرین می کنند
مهدی رحمتی ، هادی زرین ساعد ، مهرداد حسینی ، مهدی اسلامی و پرویز برومند زیر نظر حسین تراب پور تمرین می کنند ، البته هرگاه نیار به کمک باشد برومند به تراب پور ملحق می شود . با اضافه شدن مهدی اسلامی تعداد گلرها بیشتر شده و به خاطر همین کار آنها بیشتر در چشم است . گوشه ای از زمین را قرق کرده اند و سخت تمرین می کنند. جالب است که رحمتی لحظه ای کم کاری نمی کند و همین کار سایرین را سخت تر کرده.
فوتبال با دروازه های کوچک
جباری و یرکوویچ بعد از پایان تمرینات اختصاصی اشان پا به توپ نمی شوند و جباری راه رختکن را در پیش می گیرد ، اما گوران می ماند و دور زمین را می دود. بازیکنها هم در غالب همان سه تیم فوتبال را شروع می کنند. دروازه های مربع شکل و در عرض ۲ متر که سنگربانی را هم در خود ندارد . اینجاست که متوجه می شویم برای آرش ۷ متر و ۲ متر ندارد ، همه چیز به خود او بستگی دارد ! بعد از این تمرین کار روی گلهای اصلی انجام می شود و ارسال توپ از کناره ها پایان بخش تمرینان عمومی تیم است.
تمرین ادامه دارد…
گوران دور زمین همچنان نرو دوی می کند . بازیکنان با سلام و صلوات یک دور ، دور زمین می دوند تا مولایی نفرات مورد نظزش را جدا کند. عزیززاده و الونگ طول زمین را در دو نوبت با سرعت های کند و تند می دوند و این کار را چند بار تکرار می کنند. خسرو هم زیر نظر بدنساز تیم کشش های ویژه ای انجام می دهد ، هر چند که خسرو کاملا آماده به نظر می رسد و مشکلی برای بازی با مس ندارد. میلاد ، زندی و یوسفی هم آدمک های خط دفاعی را پشت هجده قدم می کارند تا ضربات کاشته را به سمت مهرداد حسنی بزنند . زندی کمی بهتر کار می کند اما گلهای قشنگ را تا بدینجا میلاد زده است.
نظم و انظباط حرف اول را می زند
تمرینی سخت و فشرده با نظم و انضباطی کاملا محسوس به پایان می رسد. از سرمربی تا تدارکات همه وظایفشان را به درستی انجام داده اند تا در پایان بتوان لبخندی از جنس رضایت را به راحتی مشاهده کرد . واقعا جای آندو در این تمرین خالی بود و شاید بیشتر از او کاپیتان مجیدی است که نبودش آزارمان می دهد. اما پسران آبی به این چیزها فکر نمی کنند ، قهرمانی دوگانه کمترین خواسته آنهاست



تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:9 | نویسنده : babak

علی فتح‌اله‌زاده برای هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت، نامی آشنا محسوب می‌شود که همیشه یادآور موفقیت‌های این تیم و جذب بازیکنان تراز اول فوتبال ایران به باشگاه استقلال است؛ عملی که فتح‌اله‌زاده



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:8 | نویسنده : babak

مجیدی به همراه مربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با السد گفت:برای کمک به پشت سرگذاشتن وضعیت تیم الغرافه در لیگ تلاش مضاعفی خواهم کرد.

مجیدی درخصوص بازی امشب تیمش با السد درهفته یازدهم لیگ قطر اظهار داشت: تیم السد که چندی پیش قهرمان باشگاه های آسیا شد و در جام باشگاه های جهان به مقام سوم رسید یک تیم آماده و قدرتمند است اما بازیکنان الغرافه سعی دارند باکسب یک نتیجه خوب طلسم ناکامی های این تیم را بشکنند.

برونو میتسو مربی فرانسوی تیم الغرافه نیز گفت: بازی سختی مقابل تیم آماده السد داریم اما چاره ای جز ارایه یک بازی هجومی برای کسب امتیاز بازی و کاستن از بار روحی روانی تیم نداریم.

وی پیرامون شایعه برکناری اش در صورت ادامه این نتایج گفت: من به این مسایل فکر نمی کنم و تاکنون هیچ یک از دست اندرکاران باشگاه در این خصوص بامن صحبت نکرده اند البته اگر چنین تصمیمی بگیرند این مسایل درفوتبال طبیعی است من هم ناراحت نمی شوم.

تیم الغرافه برغم برخورداری از چند مهره خارجی درپایان هفته دهم لیگ برتر قطر با ۱۱ امتیاز وتنها ۷ گل زده در رده هشتم لیگ ۱۲ تیمی باشگاه های قطر قرار دارد.



حافظیه شیراز. اولین تصویری که از آن به یاد داریم، به دیدار جنجالی استقلال و سپاسی در آبان ماه ۱۳۷۸ باز می گردد. روزی که جلال مرادی با اخراج فرهاد مجیدی، جوان آن روزها، به آتش زیر خاکستر سکوها فوت کرد و هجوم تماشاگران به داخل زمین بازی را نیمه کار گذاشت. بازی در شرایطی متوقف شد که سپاسی ۲-۱ از حریف پیش بود و کمیته انضباطی در نهایت رای به برتر ۳-۰ شیرازی ها داد.

ورزشگاه کوچک شیراز در قیاس با سایر ورزشگاه های ایران از بسیاری جهات متمایز است. موقعیت مکانی نه چندان مهندسی شده استادیوم در مرکز شهر و به فاصله یک عرض خیابان از مقبره حافظ، شرایط نه چندان جالبی را قبل و بعد از هر دیدار حساسی رقم می زند. به خصوص دیدارهایی که یک طرف شان یکی از دو تیم سرخابی است. تجمع هزاران هوادار در خیابان های اطراف، گیشه های بد ساخت بلیت فروشی، دست فروش هایی که همه جا بساط کرده اند، نرده هایی نه چندان مستحکم برای سازمان دهی صف ها و تراکم غیر قابل وصف دهها هزار هوادار برای عبور از تنها درب ورودی استادیوم. دربی که پهنای آن تفاوتی با ورودی اتاق های منازل ندارد و در نهایت هجوم سیل عظیم هواداران به سکوهای کم ظرفیت ورزشگاه.

سکوهایی که تا همین چند ماه قبل سیمانی بودند و در ابتدای فصل صندلی کاری شده اند. گذشته از رنگ و روی تازه ای که صندلی های جدید النصب (!) به ورزشگاه بخشیده اند، باید این نکته را هم مدنظر داشت که در گذر از سکوی سیمانی به صندلی، ظرفیت ورزشگاه به طرز چشم گیری کاهش یافته و دیگر مسئله مهربان تر نشستن تماشاگران برای افزایش ظرفیت از پایه منتفی است. دیدار رفت دو تیم فجر سپاسی و پرسپولیس در لیگ یازدهم در واقع اولین رونمایی از حافظیه نوین بود که حاشیه های جالبی را هم در بر داشت. حضور یک تیم شیرازی در لیگ برتر بعد از یکی دو فصل غیبت، شور و حال تازه ای را به میان شیرازی ها و بعضا اطراف شیرازی ها آورده بود و عدم توازن میان تقاضای سیل هواداران قرمز و زرد و عرضه جایگاههای حافظیه سرانجام به شکسته شدن درب اصلی ورزشگاه انجامید و صدها هواداران حبس شده پشت این درب، با ذوق و شوقی وصف ناپذیر از این موفقیت ارزشمندشان، به میان جمعیت تزریق شدند.

درب های خروجی استادیوم، به جز درب ورودی، که در پایان بازی به روی هواداران باز می شوند هیچ یک مسیر هموار و حساب شده ای به خیابان اصلی ندارند و جهت یابی برای یافتن سر منزل مقصود در میان کوچه و پس کوچه های تنگ و تاریک پشت ورزشگاه تنها با سپردن خود به سیل جمعیت میسر خواهد شد! وضعیت بوفه و آب سرد کن های ورزشگاه نیز تفاوت شایانی با سایر نمونه های مشابه در دیگر نقاط کشور ندارد و تراکم هواداران پشت گیشه تنها بوفه استادیوم، بعضا آن ها را تا مرز از حال رفتن هم پیش می برد. درب ورودی بازیکنان، خبرنگاران، VIP و جایگاه ویژه قدری پایین تر از درب اصلی قرار دارد و اتوبوس حامل بازیکنان دو تیم دقایقی بعد از سوت پایان دقیقا از مجرای انفجار جمعیت عبور می کند و یک مسیر بودن این درب گاها راننده نگون بخت را با بحران احتمالی عبور از میان سنگ پرانی های تماشاگرنماهای کمین گرفته مواجه می کند. ورزشگاه به باغ ملی هم نزدیک است و آنجا پر از درختان نارنج. نارنج یکی از چگال ترین مرکبات است و برخورد آن (به ویژه نمونه نارسش) به شیشه اتوبوس، تفاوتی با یک سنگ ندارد.

جایگاه خبرنگاران تازه تاسیس حافظیه به شکل جالبی طراحی شده و خبرنگار با با زاویه دیدی که دارد در هر بازی ناگزیر به حدس زدن تعدادی از صحنه ها و موقعیت های گل خواهد بود. وضعیت چمن ورزشگاه هم با شروع فصل سرد همچون بسیاری دیگر از چمن های ورزشگاه لیگ برتر با بحران «پوکی» مواجه است و این مسئله بی شک بر کیفیت بازی طرفین تاثیرگذار خواهد بود. کما اینکه شهرستانی بودن شاهین می تواند به برگ برنده فیروز کریمی در این فینال بدل شود و سازمان لیگ از این حیث جانب انصاف را انصافا رعایت نکرده!

وضعیت اسکوربرد ورزشگاه کماکان مبهم است و تنها پایه های بدون نمایشگر آن در میان تماشاگران نصب شده است. به علاوه بحران نور ورزشگاه هم که در سالیان قبل همین فیروز کریمی یکی از منتقدین به طنز آن قلمداد می شد ممکن است دوباره مشکل ساز شود. در مجموع علی رغم اطمینان های تورج موید، مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان فارس، مبنی بر استاندارد بودن شرایط و آمادگی هیئت فوتبال استان برای پذیرایی از فینالیست های جام حذفی به نظر می آید یکشنبه ۹ بهمن، روز یا شب پر تنشی در ورزشگاه کوچک حافظیه در راه باشد و چه بسا عزیز محمدی و همکارانش در سازمان لیگ بعدها به واسطه این انتخابشان پشیمان شوند.



تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:6 | نویسنده : babak

 






تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:5 | نویسنده : babak

نمودار جام حذفی

  یک هشتم نهایی   یک چهارم نهایی   نیمه نهایی   فینال
                             
                     
 
  فولاد خوزستان  ۲
   
  صنعت نفت آبادان ۰  
   فولاد خوزستان  
   
     شهرداری یاسوج    
  سیاه جامگان  ۱
     
  شهرداری یاسوج  ۲  
   استقلال تهران  
   
    شهرداری یاسوج    
  پرسپولیس ۳
     
  ذوب آهن ۲  
   پرسپولیس ۰
   
     استقلال تهران ۳  
  سایپامهر کرج  ۰
     
  استقلال تهران  ۱  
     
   
       
  داماش گیلان ۲
     
  ماشین سازی تبریز ۱  
   داماش گیلان  
   
     شاهین بوشهر    
  ابومسلم ۰
     
  شاهین بوشهر ۱  
  شاهین بوشهر  
   
     مس کرمان    
  فجر سپاسی ۰
       
  مس کرمان ۳  
   مس کرمان  
   
     صبای قم    
  صبای قم  ۵
     


تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:4 | نویسنده : babak

::. سپاهان اصفهان ۱- ۱ استقلال تهران ::. هفته اول لیگ برتر ایران .::

::.  استقلال تهران ۱- ۰داماش گیلان  ::. هفته دوم لیگ برتر ایران .::

::. مس کرمان ۱- ۲استقلال تهران ::. هفته سوم لیگ برتر ایران .::

::. استقلال تهران  ۲-۰ فجرسپاسی ::. هفته چهارم لیگ برتر ایران .::

::. فولاد خوزستان ۱-۴ استقلال تهران   ::. هفته پنجم لیگ برتر ایران .::

::.  استقلال تهران ۲-۳ تراکتورسازی تبریز  ::. هفته ششم لیگ برتر ایران .::

::.  پرسپولیس تهران ۰-۲ استقلال تهران  ::. هفته هفتم لیگ برتر ایران .::

::.  استقلال ۱-۰ سایپا کرج  ::. هفته هشتم لیگ برتر ایران .::

::. ملوان بندر انزلی ۴-۲ استقلال تهران ::. هفته نهم لیگ برتر ایران .::

::.  استقلال تهران ۱-۱ راه آهن ::. هفته دهم لیگ برتر ایران .::

::. ذوب آهن اصفهان ۰-۲ استقلال تهران  ::. هفته یازدهم لیگ برتر ایران .::

::. استقلال تهران ۱ -۰ مس سرچشمه  ::. هفته دوازدهم لیگ برتر ایران .::

::. صبای قم ۱-۱ استقلال تهران ::. هفته سیزدهم لیگ برتر ایران .::

::. استقلال تهران ۳-۲ شاهین بوشهر ::. هفته چهاردهم لیگ برتر ایران .::

::. شهرداری تبریز ۱-۲ استقلال تهران ::. هفته پانزدهم لیگ برتر ایران .::



تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:2 | نویسنده : babak

برنامه تمرینی آبی‌پوشان تا ۳۰ دی به شرح زیر است.

دوشنبه (فردا) ۱۹ دی ماه ساعت ۱۵ ورزشگاه دستگردی

چهارشنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۱۳ ورزشگاه دستگردی

پنجشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۳ ورزشگاه دستگردی

جمعه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۳ ورزشگاه دستگردی

شنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۱۲ ورزشگاه دستگردی

دوشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۳ ورزشگاه دستگردی آبی‌پوشان پس از تمرین راهی استخر و سونا می‌شوند.

سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۳ ورزشگاه دستگردی

چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۳ ورزشگاه دستگردی سات ۱۶:۱۵ حرکت به سوی شیراز

جمعه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۳ ورزشگاه دستگردی آبی‌پوشان بعد از این تمرین راهی استخر و سونا




تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:1 | نویسنده : babak

آندرانیک تیموریان همبازی سابق جی لوید ساموئل در بولتون امیدوار است بیش از ۴ هفته از میادین دور نباشد: «هنوز نمی‌توانم قاطعانه بگویم چقدر مصدومیتم طول می‌کشد من شنبه هفته قبل پایم را آتل گرفتم اما امیدوارم ۴ هفته دور نباشم، استقلال بازی‌های حساسی پیش رو دارد و باید به تیم کمک کنم متاسفانه در آستانه بازی‌ها حساس مصدوم شدم. هدف بزرگ همه اعضای مجموعه استقلال قهرمانی لیگ است. من برای قهرمان شدن به استقلال آمده‌ام، جای این عنوان در مجموعه افتخاراتم خالی است. می‌خواهم در کنار بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال به این موفقیت بزرگ دست یابیم. استقلال بازیکنان بزرگی دارد و در صورتی که تیم ما به خوبی حمایت شود و مشکل مالی نداشته باشد حتما قهرمان می‌شود.» آندو لقب کهکشانی را مناسب وضع کنونی استقلال نمی‌داند: «من با لقب کهکشانی که از ابتدای فصل به تیم مان داده شده اصلا موافق نیستم. ما بازیکنان بزرگی داریم اما این لقب تناسبی با وضعیت استقلال ندارد، الان هم که مصدومان زیادی داریم و مجیدی هم از تیم جدا شده. چطور ممکن است تیمی کهکشانی باشد و روی نیمکت ذخیره‌های آن فقط پنج بازیکن بنشینند! فکر می‌کنم آنقدر به استقلال کهکشانی گفتند که تیممان را چشم زدند.»


آندو درباره اینکه برخی از کارشناسان آمادگی بالای جباری و بازی‌های خوب او را به خاطر حضور آندرانیک می‌دانند گفت: «این هم یکی دیگر از خصوصیات پستی من است که بازی‌ام زیاد به چشم نمی‌آید البته از این موضوع ناراحت نیستم زیرا سبک بازی فوتبالیست‌ها با هم فرق دارد، مجتبی جباری خلاقیت‌هایی دارد که من ندارم و من هم از ویژگی‌هایی برخوردارم که او فاقد آنهاست. در دنیا هیچ بازیکنی کامل نیست و هر فردی به یک مکمل نیاز دارد، فکر می‌کنم من و مجتبی هم بهترین مکمل برای یکدیگر هستیم، ما هماهنگی زیادی با هم داریم و دو قلوهای خوبی برای استقلال هستیم واقعا این موضوع برایم اهمیت ندارد که من بیشتر دیده شوم یا او. خوشحالم که هماهنگی ما به نفع استقلال است.»


اما نظر آندو درباره جی لوید ساموئل: «او بازیکن بسیار خوبی است و در چند پست به درد استقلال می‌خورد. امیدوارم جی لوید در استقلال موفق باشد.



تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 11:0 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام به نقل از سایت باشگاه استقلال، جی‌لویید ساموئل، بازیکن سابق تیم بولتون انگلستان و مدافع اهل “ترینیداد و توباگو” استقلال به دلیل آماده نشدن ITC، روز جمعه با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال مقابل سپاهان را از نزدیک نظاره‌گر بود. وی در مصاحبه‌هایی صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

*شما از لیگ انگلیس به لیگ ایران و تیم استقلال آمدید، در این خصوص صحبت کنید؟
استقلال را می‌شناختم و می‌دانستم تیم بزرگی است، نام این تیم را از روی دربی معروف ایران می‌شناختم. می‌دانستم که دربی ایران یکی از بزرگترین دربی‌های دنیاست. این برایم جذاب بود و وقتی با پیشنهاد استقلال مواجه شدم به خودم گفتم شاید این شانس نصیبت شده که در دربی ایران هم بازی کنی. با این شناخت بود که به ایران آمدم.

*از لیگ ایران چه اطلاعاتی دارید؟
لیگ ایران خیلی پرتماشاگر است و به نظرم استعدادهای زیادی هم در آن حضور دارند. من برای نقش‌آفرینی در این لیگ آماده‌ام، اما باید یک‌سری چیزهای جدید یاد بگیرم تا بتوانم خودم را جا بیندازم. سبک‌ بازی در اینجا متفاوت است، در فوتبال انگلیس بیشتر بازی فیزیکی جریان دارد، اما اینجا تکنیک بیشتر به چشم می‌آید و به خاطر همین زمان لازم دارم تا با این شرایط خودم را وفق بدهم و بتوانم برای استقلال به نحو مطلوب بازی کنم.

*چطور شد که به لیگ ایران آمدید؟
آخرین تیمی که من در آن بازی می‌کردم تیم کاردیف بود. وقتی شرکت فرانسوی نقل و انتقالات چنین فرصتی را به من پیشنهاد داد، آن را پذیرفتم چون به دنبال تجربه‌ای متفاوت بودم و دیدم چه انتخابی بهتر از یک قاره جدید، کشور جدید و تیم جدید. حالا هم از اینکه استقلال را انتخاب کرده‌ام، راضی‌ام و نکته مهم‌تر اینکه اصلا احساس غربت نمی‌کنم.

*شما بازی استقلال و سپاهان را از نزدیک دیدید، حالا ارزیابی‌تان از این لیگ چیست؟
با مشاهده یک بازی نمی‌توانم در مورد لیگ قضاوت کنم و باید بازی‌های بیشتری را ببینم، اما این را باید اضافه کنم که من آمده‌ام تا در خدمت تیم باشم. می‌خواهم چیزهایی را که می‌دانم به تیمم هم انتقال دهم، چون وقتی به این تیم آمدم اهداف بزرگی برایم ترسیم شد و به خاطر همین به تیمی آمدم که در خدمتش باشم و به موفقیتش کمک کنم.

*بازی استقلال مقابل سپاهان را چطور دیدید؟
یک بازی درگیرانه و پیچیده که به نظرم سنگین و فیزیکی هم بود. از حضور تماشاچیان و سنگینی بازی متوجه شدم که این بازی خیلی حساس است. پنالتی را هم با بدشانسی از دست دادیم و اگر بدشانس نبودیم، قطعا می‌بردیم.

*جو استادیوم را چطور دیدی؟ هوادارانی که البته شما را با وجود حضور در جایگاه ویژه به شدت تشویق کردند؟
برایم خیلی هیجان‌انگیز بود. من تازه ‌وارد بودم اما آنها به من خوشامد می‌گفتند و برایم دست تکان می‌دادند، انگار که مدت‌هاست من را می‌شناسند. این باعث شد با دید جدیدی به استقلال نگاه کنم، چون آن‌ها بین من و قدیمی‌های تیم فرقی قائل نبودند و این برایم ارزش زیادی دارد.



تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 10:59 | نویسنده : babak

علی حمودی درمورد عملکرد استقلال برابر سپاهان ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار استقلال و سپاهان همانند همیشه از حساسیت بسیار بالای برخوردار بود و همانطور که دیدید در طول ۹۰ دقیقه هر دو تیم موقعیت‌های زیادی خلق کردند تا بتوانند با کسب سه امتیاز موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

وی ادامه داد: سپاهانی‌ها به دنبال این بودند تا با گرفتن این سه امتیاز فاصله خود را با استقلال کم کنند و ما هم می‌خواستیم با رسیدن به پیروزی اختلاف امتیاز خود را با سایر تیم‌ها بیشتر کرده و با خاطری آسوده‌تر چشم به قهرمانی در پایان فصل داشته باشیم. البته ما بسیار عالی بازی کرده و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه با بدشناسی آنها را از دست دادیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد گل نشدن پنالتی کاپیتان این تیم در دیدار با سپاهان تاکید کرد: جباری بسیار بدشانس بود و رحمان احمدی بسیار خوش شناس، چرا که توپ پس از برخورد با دست‌هایش به داخل دروازه نرفت و توانست آن را مهار کند، شاید اگر مجتبی کمی خوش شانس بود توپ به درون دروازه سپاهان می‌رفت.

حمودی در پاسخ به این سئوال که “آیا نبود چند بازیکن تاثیری بر نتیجه این دیدار داشت؟”، خاطر نشان کرد: مطمئنا بی‌تاثیر نبوده و حضور بازیکنانی چون میداوودی و تیموریان می‌توانست زمینه‌ساز یک پیروزی ارزشمندی برای ما باشد، البته سایر بازیکنان تلاش بسیار زیادی کردند تا استقلال در این بازی پیروز شود ولی فکر می‌کنم بدشانسی عامل اصل تساوی ما در این دیدار بود.

وی در مورد صحبت‌های بازیکنان سپاهان که تیم خود را شایسته پیروزی می‌دانستند، خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم سپاهانی‌ها چنین صحبتی را عنوان می‌کنند، اگر پنالتی مجتبی جباری تبدیل به گل می‌شد آیا باز هم آنها حرفی برای گفتن داشتند؟

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که “آیا مقابل داماش به پیروزی خواهید رسید؟”، گفت: داماش تیم بسیار خوبی است و اگرچه در مقابل نفت آبادان شکست خورد اما مطمئن باشید با توجه به اینکه در شهر خودشان بازی می‌کنند و میزبان ما هستند تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند پیروزی را از آن خود کنند.



تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 10:58 | نویسنده : babak

 

به گزارش آبیته دات کام به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، مجوز بازی (ITC) ساموئل مدافع ترینیداد و توباگویی تیم استقلال، جمعه شب صادر شد تا این بازیکن بتواند با صلاحدید کادر فنی در دیدار بعدی تیم استقلال به میدان برود.

بر این اساس، ساموئل می‌ تواند تیم فوتبال استقلال تهران را در دیدار مقابل داماش گیلان در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران همراهی کند.



تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 10:57 | نویسنده : babak

مهدی امیر آبادی درباره کاپیتان شدن خود اظهار داشت: تمایلی به بستن بازو بند کاپیتانی استقلال نداشتم زیرا از نظر من هنوز کاپیتان واقعی استقلال فرهاد مجیدی است.
وی ادامه داد: اینکه من کاپیتان شدم نظر اعضای کادر فنی و انتخاب بازیکنان تیم بوده است بچه ها به من لطف داشته اند و از من خواسته اند کاپیتان اول تیم باشم با اینکه می دانم جای خالی مجیدی در استقلال پر نمی شود اما همه تلاشم را به کار می گیرم تا کاپیتان خوبی برای استقلال باشم و بتوانم به خوبی تیم را در زمین هدایت کنم در واقع بازیکنان استقلال به زور بازوبند را به دستان من بستند.

امیر آبادی درباره بهبود مصدومیت خود گفت: بعد از دربی جام حذفی عضله دوقلوی پایم پاره شد و ۳ هفته طول کشید تا مصدومیتم بهبود پیدا کند در دیدار مقابل سپاهان هم روی نیمکت نشستم و می توانستم بازی کنم اما ریسک نکردم و به میدان نرفتم برای بازی با داماش شرایط خوبی دارم و در صورتی که کادر فنی صلاح بداند می توانم در این بازی به میدان بروم.

کاپیتان استقلال درباره اینکه این تیم حتی برای انتخاب بایکن روی نیمکت هم با مشکل روبرو است اظهار داشت: تیمی که به آن لقب کهکشانی داده بودند الان بازیکن برای نیمکت ذخیره کم دارد متاسفانه مصدومیت های پی در پی برای ما دردسر ساز شده و امیدوارم زودتر بلاها از استقلال دور شوند.



تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, | 10:56 | نویسنده : babak

جی لوید ساموئل مدافع خوش استیل تریندادتوباگویی دیشب با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد رسمی خود را با آبی پوشان به امضا رساند ، بازیکنی که آندرانیک تیموریان “همبازی سابق جی لوید” درباره این انتقال گفته بود ” او عمرا به ایران بیاید ” !

اما حاجی او را آورد و با او قرار داد هم بست تا نشان دهد واقعا متخصص نقل و انتقالات است ، جی لوید  سابقه طولانی در لیگ برتر انگلیس را با خود یدک می کشد و اگر همان جی لوید باشد می تواند یکی از بهترین خریدهای خارجی لیگ برتر ایران لقب گیرد.

جی لوید ساموئل نام کامل اوست ، جی لوید در روز ۲۹ مارس ۱۹۸۱  در کشور تریندادتوباگو و شهر سن فرناندو چشم به جهان گشود . او در شهر لندن و در آکادمی جوسف فوتبال را شروع کرد ، در سال ۱۹۹۰ به مدرسه فوتبال لندن رفت  و مدتی در آنجا توپ زد !

پس از آن به تیم جوانان چارلتون اتلتیک رفت و مدتی نیز در آنجا حضور داشت سپس با پیوستن به تیم بزرگ آستون ویلا چالشی جدید در زندگی ورزشی او به وجود آمد ! اما جان گرگوری سرمربی مشهور وقت آستون ویلا در تیم اصلی به او میدان نداد .

جی لوید با منچستر یونایتد قراردادی امضا کرد و تحت حمایت باشگاه به تیم های آماتوری رفت تا تجربه بیشتری کسب کند ، جی لوید تیمهای مختلفی از جمله وستهام یونایتد و اِست لندن را در رده های جوانان تجربه کرد تا سر انجام به آستون ویلا بازگشت .

۲۱ سپتامبر سال ۱۹۹۹ در سن هجده سالگی ، جی لوید اولین بازی خود را با پیراهن آستون ویلا در جام حذفی انگلیس انجام داد که در آن آستون ویلا ۵ بر صفر پیروز میدان شد .

سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۲ را به طور قرضی در تیم گیلینگهام گذراند و ۸ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت ! پس از آن دوباره به آستون ویلا بازگشت و تا سال ۲۰۰۷ را در این تیم توپ زد . جی لوید ۱۶۹ بار پیراهن آستون ویلا را در لیگ جزیره به تن کرد و دو بار نیز برای این تیم موفق به گلزنی شد .

سال ۲۰۰۷ به تیم بولتون پیوست ، تیمی که آندرانیک تیموریان در آن با وی همبازی شد . جی لوید تا سال ۲۰۱۱ را در تیم بولتون گذراند و ۷۱ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت .

گفتنیست ساموئل از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ نیز در تیم جوانان انگلیس حضور داشته و ۷ بار با پیراهن این تیم به میدان رفته ! البته در رده بزرگسالان جی لوید ۲ بار با پیراهن تیم ترینداد توباگو بازی کرده است .

امروز هم  جی لوید ساموئل به تیم استقلال تهران پیوسته و این بازیکن با تجربه برای تیم آبی پوش توپ خواهد زد . برای وی در تیم محبوبمان آرزوی موفقیت داریم .



تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:, | 15:55 | نویسنده : babak

هرچند بازي نيمه نهايي جام حذفي بين استقلال و شهرداري ياسوج، بيشتر از يك گل نداشت اما بازي زيبا و ديدني شاگردان مظلومي و مخصوصاً گل زيباي حنيف عمران‌زاده باعث شد تا هواداران استقلال شاهد يك بازي ديدني باشند. محسن يوسفي توانست عملكرد قابل قبولي را در اين بازي به نمايش بگذارد و موقعيت‌هايي را ايجاد كند. شايد بازي‌هاي آينده توپ‌هاي او راهي دروازه تيم‌ها شود. 



تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:, | 15:55 | نویسنده : babak

حنیف عمران‌زاده، مدافع گلزن استقلال درخصوص پیروزی استقلال در بازی نیمه نهایی جام حذفی و صعود تیم به فینال این مسابقات گفت:



تاريخ : جمعه 16 دی 1390برچسب:, | 15:55 | نویسنده : babak

حنیف عمران زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر شهرداری یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوب بازی کردیم اما مانند دیدار با نفت آبادان توپ‌هایمان گل نمی‌شد و خدا را شکر که ما یک گل زدیم و پیروز شدیم.



صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین