تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:44 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:43 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:42 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:40 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:19 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام ، استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز آخرین تمرین خود را قبل از بازی با مس کرمان در ورزشگاه دستگردی برگزار کرد.

در غیاب میشائیل هنکه که به آلمان رفته مظلومی که از نشست خبری به تمرین رفته بود با لباس شخصی به میانه میدان رفت و تیم را تمرین داد.

* اسماعیل شریفات، حمید عزیززاده و توحید غلامی زیر نظر مولایی مربی بدنساز آبی پوشان به تمرینات جداگانه پرداختند.

* گوران یرکوویچ که اندکی از ناحیه کشاله احساس درد می کند امروز نیز همانند روز گذشته سبک تر از سایر بازیکنان تمرین کرد.

* محور اصلی تمرینات امروز مرور کارهای تاکتیکی بود و بازیکنان به سانتر از جناحین و پاس های کوتاه پرداختند. ضمن اینکه برنامه های تاکتیکی آبی پوشان برای دیدار فردا مرور شد.

* پنج نفر از هواداران استقلال از تمرین این تیم دیدن کردند.
بازیکنان استقلال پس از پایان تمرین راهی هتل المپیک شدند. این تیم از ساعت ۱۶:۴۰ فردا به دیدار مس کرمان می رود.



تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:18 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام ، “پرویز مظلومی” در نشست خبری پیش از دیدار فردا با مس کرمان گفت: خاطرات خوبی از مس و مردم خوب کرمان دارم و مجموعه مس و بازیکنان و هواداران این تیم مورد احترام من هستند. با این حال فردا میزبان هستیم و می‌خواهیم از میزبانی خود استفاده کنیم. این تیم در انتهای جدول حضور دارد اما جایگاهش آنجا نیست.

وی افزود: مس از مربی خوبی برخوردار است اما ما با تلاش بازیکنان در پی کسب ۳ امتیاز هستیم. کاملا آنها را می‌شناسیم. در این هفته تنها یک جلسه تمرین تاکتیکی کردیم و بازی در چمن مصنوعی فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد. امروز تمرین سبکی انجام می‌دهیم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

مظلومی با اشاره به مصدومان و محرومان استقلال گفت: شریفات و تیموریان در جمع ما نیستند اما خوشبختانه بقیه مصدومان ما رسیده‌اند و امیدوار هستیم برای این بازی دقایقی از آنها استفاده کنیم. میداودی و حیدری بهبود پیدا کردند و عزیززاده نیز به شرایط بازی رسیده است. جا دارد از کادر پزشکی تشکر کنم که با این فشردگی بازیکنان را به جمع ما رسانده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه خلأ فرهاد مجیدی را پر کرده‌اید، اظهار داشت: بارها در مورد این بازیکن صحبت کرده‌ام. مجیدی بازیکن بزرگی است و کمک زیادی به ما کرد ولی ما تیم را با شرایط نبودن او عادت داده‌ایم و به مرزی رسیده‌ایم که نبود چند مهره تأثیر آنچنانی در تیم ما نخواهد داشت. برای تقویت خط حمله یرکوویچ را اضافه کرده‌ایم که البته دوستان می‌نویسند جورکوویچ. او از این بابت ناراحت است و دوست دارد نامش “یرکوویچ” خطاب شود. از وقتی مجیدی رفته میداودی مصدوم شده و خوشحالم که او حالا بهبود پیدا کرد و می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در صحبتهایی که کرده‌ایم یک مهاجم آسیایی دیگر به جمع ما اضافه می‌شود چون ما در ۳ جام درگیر هستیم.

مظلومی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به حضور رحمتی در تیم ملی به عنوان گلر اول بهتر نبود یک دروازه‌بان دیگر جذب می‌کردید، گفت: رحمتی را آوردیم که از دروازه ما حفاظت کند. او سال گذشته همین کار را برای تیمش انجام داد و به جز ۱۵ دقیقه اول بازی با داماش موقعیتی به حریف ندادیم. رحمتی نیز مثل همه در کار دفاعی خوب کار کرد و روز خوبی داشت و در ۸۰ دقیقه یک موقعیت گل هم به حریف ندادیم. نیم فصل یک گلر به جمع ما اضافه شده و او سابقه حضور در پاس همدان را در لیگ برتر دارد و دروازه‌بان دیگری داریم که در جام ولایت خودش را نشان داده است.

سرمربی استقلال در خصوص فشردگی مسابقات لیگ برتر گفت: ما نگران هستیم اما چاره‌ای نداریم و باید طبق برنامه‌ریزی لیگ عمل کنیم. حتی نشستی برگزار کردیم که فاصله بازیها را بیشتر کنیم و شاید یکی از دلایل آسیب‌دیدگی بازیکنان همین باشد.

وی تاکید کرد: بین استقلال و ذوب‌آهن هر تیمی بالا بیاید باید به مصاف تیم الاتفاق عربستان برود اما ۴ روز بعد باید بازی کنیم. خواهش من این است که بازی قبل از با دیدار الاتفاق عربستان حذف شود چون یک بازی ملی در پیش داریم و بازیکنان‌مان بسیار خسته هستند.

باید برنامه‌ریزی خود را با AFC هماهنگ کنیم چون ما وقتی در اواخر لیگ هستیم تیم‌های شرق آسیا لیگ‌هایشان به پایان رسیده است. طبق محاسبه‌ای که مسئول رسانه‌ای ما انجام داده ۵۴ هفته در سال وجود دارد که ما باید ۵۴ هفته بازی کنیم. این برنامه‌ریزی در فوتبال ما حرفه‌ای نیست.

مظلومی گفت: برای یک بازی معمولی تیم ملی، سرمربی اردوی ۱۲ روزه را تقاضا می‌کند و دست سازمان لیگ را می‌بندد که بازیها را فشرده برگزار کند. همین طور ساعت بازیها باعث شده تماشاگران کمتری به ورزشگاه بیایند. در تمام شهرها نیز استقبال تماشاگران کم شده و هرچه بیشتر بازی برگزار کنیم مردم از فوتبال دلزده می‌شوند. ما همگام با سازمان لیگ قدم برمی‌داریم و مشکلات را درک می‌کنیم اما اینگونه برگزاری مسابقات به صورت فشرده باعث فرسودگی و آسیب‌دیدگی بازیکنان می‌شود.

مظلومی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کوئیروش معتقد است برای تیم ملی با برنامه‌ریزی قبلی کار می‌کند و به قول‌هایی که به مربیان باشگاهها داده عمل کرده، گفت: او خودش می‌داند که اگر بازیکنان آسیب ببیند تیم ملی هم ضرر می‌کند. درست است که ایشان با تیم ملی قرارداد دارد اما این باشگاهها هستند که سازندگی می‌کنند و بازیکنان تاپ خود را در اختیار تیم ملی می‌گذارند. سؤال من از کوئیروش این است که آیا تیمهای دیگر جهان به همین شکل بازیکنان را به اردو می‌برند؟

خبرنگاری پرسید که کوئیروش تیم ملی برزیل را مثال زده که از سال ۲۰۱۱ برای جام جهانی ۲۰۱۴ برنامه‌ریزی کرده و مظلومی در این خصوص گفت: هدف ما هم موفقیت تیم ملی است. اگر حرفی می‌زنم نگرانم که بازیکنان مصدوم شوند. همه تلاشمان موفقیت تیم‌ملی است. ما سد راه کوئیروش نیستیم و کمک حال او بوده‌ایم. هنگامی که ۷ بازیکن ما را گرفتند و ۲ روز بعد به ما تحویل دادند تمام لطمه‌اش را ما دیدیم. هوادار نمی‌گوید که چرا استقلال قهرمان نشد و فقط برایش این مهم است که مظلومی تیم را قهرمان نکرد. آنها نمی‌دانند که ما چه مشکلاتی داریم.

وی تاکید کرد: کوئیروش کیفش را می‌کند و پاداشش را می‌گیرد اما مردم نمی‌دانند که ما چه کشیده‌ایم و می‌گویند مظلومی بهانه آورده است. اصول این نیست که بازیکن ۱۵ روز در اختیار تیم ملی باشد و باشگاهها متضرر شوند. ما همه نوع همکاری را با تیم ملی انجام داده‌ایم و من می‌دانم وقتی کوئیروش بازیکنان را به اردو ببرد مسلم بدانید که می‌خواهد برای آنها صبح و بعدازظهر تمرین بگذارد و این درحالی است که بازیکنان ما بدنسازی خود را انجام داده‌اند.

مظلومی ادامه داد: درست است که کوئیروش در خرداد ماه گرفتار تیم ملی است اما ما می‌گوئیم که تعامل برقرار باشد. چه اشکالی دارد که بازیها یکماه دیرتر تمام شود؟ حتی جلسه خوبی را با مربیان تیم ملی گذاشتیم اما قول‌هایی دادند که عملی نشد. متاسف هستم که عده‌ای از مربیان به جلسه نیامدند اما ما خواستار این هستیم که جلسات بیشتر شود تا تعامل بیشتری میان باشگاه‌ها و تیم ملی باشد. برای موفقیت تیم ملی هر کمکی که بخواهند انجام می‌دهیم.



کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال ازاینکه قرار است بازی این تیم مقابل داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود ناراحت است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار گل در مورد این موضوع می‌گوید:«ما هر روز در چمن طبیعی تمرین می‌کنیم و اکثر مسابقات لیگ برتر هم در چمن طبیعی برگزار می‌شود. حالا اگر قرار باشد در چمن مصنوعی بازی کنیم تمامی برنامه‌های ما به هم می‌ریزد چرا که به این شرایط عادت نداریم و همه چیز به نفع میزبان خواهد بود.»

کیانوش ادامه می‌دهد:« از قبل قرار بود که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در رشت در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود ولی حالا استادیوم مسابقه را تغییر دادند که این بازی در چمن مصنوعی برگزار شود و آنها از ما امتیاز بگیرند. چمن مصنوعی سلامتی بازیکنان را تهدید می‌کند ولی به هر حال ما باید برای پیروزی به رشت برویم.»

خیلی‌ها معتقدند غیبت رحمتی و تیموریان مقابل سپاهان احساس شد و کیانوش در این خصوص می‌گوید:« خیلی‌ها از الونگ انتظار داشتند که بدون اشتباه بازی کند ولی او فقط سه جلسه تمرین کرده بود و شاید خیلی از بازیکنان اگر جای او بودند قبول نمی‌کردند که بازی کنند. به نظر من الونگ تعصب خودش را نشان داد و باید از او تشکر کرد. درضمن معتقدم که اگر استقلال تمامی بازیکنانش را در اختیار داشت می‌توانستیم بهتر بازی کنیم.»



تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:0 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 11:57 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 11:56 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 11:55 | نویسنده : babak

تمامی گلها و خلاصه بازی های استقلال در این فصل برای دانلود در این بخش قرار خواهد گرفت.

 

هفته اول: گلهای دیدار سپاهان اصفهان و استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته دوم: گلهای دیدار استقلال تهران و داماش گیلان ::. کلیک کنید .::

هفته سوم: گلهای دیدار مس کرمان و  استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته چهارم: گلهای دیدار استقلال تهران و فجر سپاسی ::. کلیک کنید .::

هفته پنجم: گلهای دیدار فولاد خوزستان و  استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته ششم: گلهای دیدار استقلال تهران و  تراکتورسازی تبریز ::. کلیک کنید .::

هفته هفتم: گلهای دیدار پرسپولیس تهران و استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته هشتم: گلهای دیدار استقلال تهران و ساپیا کرج ::. کلیک کنید .::

هفته نهم: گلهای دیدار استقلال تهران و راه آهن شهرری ::. کلیک کنید .::

هفته دهم: گلهای دیدار ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران ::. کلیک کنید .

::هفته سیزدهم: گلهای دیدار صبای قم و استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته چهاردهم: گلهای دیدار استقلال تهران و شاهین بوشهر ::. کلیک کنید .::

هفته پانزدهم: گلهای دیدار شهرداری تریز و استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته شانزدهم: گلهای دیدار استقلال تهران و صنعت نفت آبادان ::. کلیک کنید .::

هفته هفدهم: گلهای دیدار نفت تهران و صنعت نفت تهران ::. کلیک کنید .::

هفته هجدهم: گلهای دیدار استقلال تهران و سپاهان اصفهان ::. کلیک کنید .::

هفته نوزدهم: گلهای دیدار داماش گیلان و استقلال تهران  ::. کلیک کنید .::

 



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:51 | نویسنده : babak
تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:اگر صلاح باشد از حیدری و میداوودی مقابل مس استفاده می کنیم.
پرویز مظلومی درباره بازی استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت:شرایط تیم خوب است و بچه ها از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی به سر می برند.برای این مسابقه شریفات را نداریم اما بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.حیدری و میداوودی هم آمده اند و اگر صلاح باشد از آنها استفاده خواهیم کرد.
وی دباره تقابل با مس کرمان،تیم سابقش گفت:با تیمی بازی داریم که من خاطرات فراوانی از آن دارم و هیچوقت دوران حضورم در کرمان را فراموش نخواهم کرد.امیدوارم بازی خوبی شود و با کسب هر ۳ امتیاز برای استقلال همراه باشد.
مظلومی درباره وضعیت بازیکنان خارجی استقلال اظهار داشت:هم گوران و هم ساموئل در شرایط خوبی هستند اما معتقدم از این هم بهتر خواهند شد.الونگ هم همین طور،او هم می تواند کمک کند.



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:45 | نویسنده : babak

سرمربی استقلال در مورد کلاس توجیهی و دانش افزایی مربیان که به مدت دو روز در آکادمی فوتبال برگزار شد، گفت: کلاس خوبی بود. این کلاس‌ها خوب است چون مربیان دور هم جمع می‌شوند و با هم تبادل نظر می‌کنند که بسیار اهمیت دارد. در چنین کلاس‌هایی مربیان بحث‌های زیادی را با هم انجام می‌دهند، ضمن این که مربیان هم از نزدیک همدیگر را می‌بینند و حتما باید سالی یک بار این کار انجام شود.
مظلومی ادامه داد: در فوتبال دنیا مربیان بزرگ نیز دور هم جمع می‌شوند و با هم بحث و تبادل نظر می‌کنند که این مساله نقشی اساسی در پیشرفت فوتبال دارد.سرمربی استقلال در ادامه بیان کرد: البته اصل فوتبال همان چیزهایی است که همیشه گفته می‌شود، اما نکات ریز و جدیدی بود که در این کلاس گفته شد . مظلومی در پاسخ به این سوال که عملکرد فدراسیون فوتبال را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: این سوال را از من نپرسید. من نباید عملکرد فوتبال را ارزیابی کنم. کارشناسان باید کار فدراسیون را ارزیابی کنند و به من مربوط نمی‌شود. من در کار و حرفه خودم اظهارنظر می‌کنم. در مورد فدراسیون فوتبال کارشناسان بهتری می توانند نظر بدهند.

وی افزود: با این حال به کفاشیان و همکارانش خسته نباشید می‌گویم



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:45 | نویسنده : babak

محسن یوسفی در گفت و گو  خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار فردا با مس اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و برای آن که فاصله خود را با تیم‌های پایین جدول زیاد کنیم با تمام وجود در بازی فردا به میدان می‌رویم.

وی افزود: مس تیم بسیار خوبی است ولی آنها خطر سقوط را احساس می‌کنند و برای کسب یک امتیاز به ورزشگاه آزادی می‌آیند. مسی‌ها برای رسیدن به هدف خود یک بازی بسته را ارائه خواهند کرد ولی ما به ۳ امتیاز بازی احتیاج داریم.

هافبک استقلال با اشاره به نتایج رقبای این تیم گفت: رقبا نتایج خوبی می‌گیرند و ما باید فاصله‌مان را حفظ کنیم. اگر در این مسابقه نتیجه نگیریم آنها به ما می‌رسند. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و در نیم فصل دوم جای اشتباه وجود نخواهد داشت.

یوسفی در خصوص آخرین وضعیت خود تصریح کرد: شرایط خوبی دارم و مصدومیتم برطرف شد و در بازی با داماش نیز برای دقایقی بازی کردم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم برای استقلال مفید باشیم.



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:44 | نویسنده : babak

آرش برهانی در گفت و گو با  فارس گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و یک پیروزی خوب در رشت به دست آوردیم. با این حال بازی خوبی انجام ندادیم چون بازیکنان روی چمن مصنوعی بازی می‌کردند ولی تیم دوندگی خوبی داشت.

وی درباره دیدار فردا برابر مس کرمان عنوان کرد: برای این مسابقه انگیزه زیادی داریم ولی بازی سختی در پیش خواهیم داشت. بلاژویچ تحول خوبی در مس به وجود آورده و امیدوارم شرایط ما به گونه‌ای پیش رود که ۳ امتیاز را بگیریم.

مهاجم استقلال در خصوص وضعیت خودش گفت: در بازی قبل استراحت کردم و فکر می‌کنم ریکاوری خوبی داشتم. برای هر بازی انگیزه دارم و با وجود آنکه مقابل تیم‌ شهرم بازی می‌کنم و نسبت به شهرم متعصب هستم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا مفید باشم.



خسرو حیدری پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت شرایط بازی پیدا کرده و می‌تواند در دیدار فردا مقابل مس کرمان به میدان برود.

حیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، به تشریح آخرین وضعیت استقلال و شرایط خودش پرداخت.

شرایطت چگونه است؟

در بازی با سپاهان قصد داشتم وارد زمین شوم که این مسئله نوعی ریسک بود و از کادر فنی نیز تشکر کردم که من را بازی ندادند. در بازی با داماش در آستانه ورود به زمین بودم که متوجه شدم شرایط زمین بسیار بد است و بهتر بود ریسک نکنم. استقلال هم یک بر صفر جلو بود و کادر فنی ترجیح داد به زمین نروم ولی از این بازی مشکلی ندارم و می‌توانم برای استقلال بازی کنم.

مصدومیتت کاملا برطرف شده؟

همینطور است. از لحاظ بدنی نیز تا حدودی کار کرده‌ام و اعتقاد دارم تا زمانی که بازی نکنم از لحاظ بدنی آماده نمی‌شوم. سعی می‌کنم همه چیز را رعایت کنم تا مشکلی پیش نیاید.

تا حالا این گونه مصدوم نشده‌ بودی؟ درست است؟

دقیقا. تاکنون مصدومیت‌هایم بیش از یک هفته طول نکشیده ولی این بار کمی زود شروع می‌کردم. حتی پزشک تیم هم اعلام می‌کرد که نباید زود وارد میادین شوم ولی چون دوست داشتم بازی کنم متاسفانه مصدوم می‌شدم. این بار کمی بیشتر استراحت کردم تا در همه بازی‌ها در خدمت استقلال باشم و نه اینکه یک بازی به میدان بروم و یک ماه نباشم. در این یک ماه کادر پزشکی زحمات زیادی کشید و من هم صبح و بعد از ظهر به کلینیک می‌رفتم. در همان دو نوبت که بازی کردم و مصدوم شدم اصرار خودم بود که به میدان بروم ولی این بار به حرف‌ آنها گوش کردم و تا حدودی خوب شدم.

شرایط استقلال چگونه است؟

در نیم فصل اول که عالی بودیم. در نیم فصل دوم نیز خوب بودیم و حتی مقابل سپاهان می‌توانستیم برنده باشیم. برد مقابل داماش پیروزی شیرینی بود چون بازی کردن در رشت و در آن زمین بسیار سخت است. فردا هم نباید در بازی با مس آنها را دست کم بگیریم. ضمن آنکه هر چه بتوانیم خود را از رقیب‌مان در صدر جدول دور کنیم می‌توانیم با شرایط بهتری کار را ادامه بدهیم.

رقبای استقلال هم نتایج خوبی می‌گیرند.

ما شرایط خوبی داریم و فردا با مس مقابل هواداران‌مان بازی می‌کنیم و باید ۳ امتیاز را از آن خود کنیم. نباید به تیم‌های دیگر کار داشته باشیم که آنها چه نتایجی می‌گیرند.

با این تغییراتی که در نیم فصل رخ داد تیم‌تان قوی شد یا ضعیف؟

در تیم ما که مصدوم وجود دارد. تیموریان که یک بازیکن اثر گذار است نمی‌تواند برای ما بازی کند و نبود او کاملا مشخص است. ۲ بازیکن خوب خارجی به ما اضافه شدند که می‌توانند به ما کمک کنند.

رفتن مجیدی و کرار چقدر اثر گذار است؟

کرار مشخص بود با آن شرایط می‌رود ولی جای مجیدی همیشه خالی است. امیدوارم آخر فصل او دوباره به استقلال برگردد چون جای او را هیچ کس نمی‌تواند پر کند. مجیدی واقعا مشکل داشت که از استقلال رفت و اینکه یک سری می‌گویند به خاطر پول استقلال را ترک کرد درست نیست. من در همه بازی‌ها هم اتاقی مجیدی بودم و مشکلات او را می‌دیدم. برای مجیدی در قطر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر به جمع ما اضافه شود.

فشردگی بازی‌ها به خصوص در بهمن ماه چقدر روی روند بازیکنان اثر گذار است؟

کلا ما در بهمن ما بازی‌های بسیار فشردگی داریم و در اواخر بهمن اردوی تیم ملی هم تشکیل می‌شود. هر چند به بدن بازیکنان فشار می‌آید ولی استقلال بازیکنان خوبی دارد که با جایگزین کردن می‌توان از آنها بهره گرفت.



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:42 | نویسنده : babak

ساموئل بازیکن جدید استقلال بدن فوق العاده آماده ای دارد.
این بازیکن که به تازگی به آبی پوشان پایتخت پیوسته در بازی با داماش به میدان رفت و اتفاقا بازی خوبی نیز از خود ارائه داد.اما جالب است بدانید در رختکن استقلال بازیکنان از بدن آماده او دچار تعجب شده بودند.
یکی از مربیان استقلال به اوج می گوید:”وقتی لباسش را درآورد بازیکنان با تعجب به بدن آماده و سه تیکه اش نگاه می کردند.او چربی نداشت و شکمش ماهیچه بود!”



 

استقلال با یک محروم به مصاف مس کرمان می رود.
اسماعیل شریفات به دلیل دریافت کارت زرد و سه اخطاره شدن مقابل داماش تنها محروم این تیم برای بازی مقابل مس کرمان است. همچنین استقلال به جز تیموریان، مصدوم دیگری برای بازی با مس نخواهد داشت.

* هنکه فردا باز می گردد
میشائیل هنکه مربی آلمانی استقلال که پس از بازی با داماش راهی کشورش شده بود فردا روی نیمکت استقلال مقابل مس خواهد نشست. این مربی که در تعطیلات سال نو میلادی نتوانست به کشورش برود بعد از بازی داماش به کشورش سفر کرد و قرار است فردا به تهران بازگردد.
استقلال از ساعت ۱۶:۴۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان می رود.



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:40 | نویسنده : babak

برای دانلود گل و خلاصه بازی داماش گیلان و استقلال روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین