تاريخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, | 21:7 | نویسنده : babak
چشم هواداران به بازي بافولاد

تاريخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, | 21:1 | نویسنده : babak
ورزشگاه راپركنيد...

تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:39 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:31 | نویسنده : babak

 به نقل از سایت باشگاه استقلال، مهدی امیرآبادی با دریافت کارت زرد از سوی داور دیدار فجرسپاسی و استقلال، سه اخطاره شد تا دیدار بعدی آبی‌پوشان مقابل فولاد خوزستان، در هفته بیست و دوم بازی‌های لیگ را از دست بدهد.
این دیدار چهارشنبه ۵ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.



بازیکنان تیم فوتبال استقلال از شرایط زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز به شدت ناراضی هستند و معتقدند که این زمین یکی از دلایل اصلی شکست آنها مقابل فجر بوده است.
  کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «واقعا نمی‌دانم در مورد کیفیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه چه چیزی بگویم و متأسفم که فینال جام حذفی باید در این استادیوم برگزار شود. من فکر می‌کنم حتی ۵/۲ سهمیه هم برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا زیاد است و وقتی ورزشگاه یک تیم لیگ برتری اینگونه باشد دیگر نمی‌توان هیچ انتظاری از انجام یک فوتبال تاکتیکی داشت. ما نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم ولی کیفیت زمین چمن افتضاح بود.»
استقلال حالا با دو شکست پیاپی در بحران به سر می‌برد و کیانوش در توصیف شرایط فعلی آبی‌ها تأکید می‌کند:«با این دو باخت کار خودمان را سخت کردیم ولی باید همچنان بجنگیم. ما باید همگی دست به دست هم بدهیم تا استقلال از این بحران خارج شود. در ضمن امیدوارم استقلالی‌های واقعی و هواداران واقعی ما دنبال تضعیف روحیه یا قاتل بروسلی نباشند و به ما کمک کنند تا هر چه زودتر از این وضعیت بیرون بیایم. ما باید مشکلات را ریشه‌یابی کنیم و در بازی‌های آینده این نتایج را جبران کنیم. مطمئن هستم که اگر فولاد را ببریم دوباره شرایط ایده‌آل را پیدا خواهیم کرد.»



تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:28 | نویسنده : babak

 

آندرانیک تیموریان هافبک مصدوم استقلال همچنان دوران نقاهت را پشت سر می گذارد و امیدوار است تا دو هفته دیگر برگردد.

آندو مدتی است که تصمیم گرفته خیلی کم مصاحبه کند و این در حالی است که کادر فنی استقلال همچنان در انتظار است تا تیمویریان برگردد.تیموریان درباره وضعیت آسیب دیدگی اش می گوید:« مراحل درمانی ام طبق روال ادامه دارد و امیدوارم از دو هفته دیگر در خدمت تیم باشم.متاسفانه بد موقعی مصدوم شدم ولی امیدوارم دوری ام از میادین بیشتر از دو هفته نباشد.»

تیموریان درباره شکست استقلال مقابل فجر سپاسی تاکید می کند:«دقیقا همزمان با برگزاری این بازی وقت فیزیوتراپی داشتم و نتوانستم مسابقه را تماشا کنم اما نتیجه را که شنیدم خیلی ناراحت شدم.البته دوست ندارم تا زمانیکه شرایط حضور در میدان را پیدا می کنم مصاحبه ای درباره تیم داشته باشم و به طور حتم پس از بازگشتم نظراتم را خواهم گفت.»



تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:28 | نویسنده : babak

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» محمد بلال که سایت باشگاه الغرافه وی را به عنوان یکی از ستارگان این تیم و تیم ملی قطر معرفی کرده در گفت و گویی با سایت این باشگاه در مورد خریدهای جدید الغرافه یعنی فرهاد مجیدی و دیگو تاردلی گفت: هیچ شکی وجود ندارد که فرهاد مجیدی دارای جایگاه بزرگی در فوتبال آسیا است و یک بازیکن ویژه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مجیدی بازیکن مؤثری است و تاکنون مقابل السد و القطر بازی خوبی به نمایش گذاشته است.

محمد بلال در مورد تاردلی نیز خاطرنشان کرد: این بازیکن برزیلی یک خرید ویژه برای الغرافه محسوب می‌شود که می‌تواند در آینده‌ای نزدیک با رسیدن به مرز آمادگی به تیم کمک کند.



تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:27 | نویسنده : babak

 به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محسن یوسفی، هافبک استقلال درخصوص شکست تیم مقابل فجرسپاسی گفت: برای پیروزی مقابل فجر خیلی تلاش کردیم و درست است که در نیمه اول متوسط ظاهر شدیم، اما در نیمه دوم توپ و میدان دست ما بود و هرگز فکر نمی‌کردیم روی یک ضدحمله نتیجه را واگذار کنیم.وی ادامه داد: شرایط بد زمین حافظیه باعث شده بود تا اصلا نتوانیم فوتبال همیشگی‌مان را ارائه دهیم، با این حال حالا ما باخته‌ایم و باید به بازی‌های بعدی‌مان فکر کنیم. مطمئن باشید در سه بازی آینده دوباره امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم و از همین حالا به لحاظ روحی و روانی خودمان را برای این مهم آماده کرده‌ایم.



تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:26 | نویسنده : babak

فرهاد مجیدی چهارمین بازی اش در لیگ قطر را هم بی آنکه گلی بزند پشت سر گذاشت تا تیمش شکستی تلخ را در خانه کسب کند و برونو متسو بیش از قبل تحت فشار باشد.

در سیزدهمین هفته از لیگ قطر ، الغرافه در خانه با دو گل مغلوب تیم الخور شد. در این بازی ماادیسون برزیلی و الکرا برای تیم مهمان گل زدند و این درحالی بود که میزبان چند موقعیت گل را توسط بازیکن ایرانی اش از دست داد. فرهاد مجیدی کاپیتان موفق استقلال که به خاطر دلخوری از بعضی مسئولان این تیم ، در نیم فصل از استقلال جدا شد ، نتوانست باری دیگر بدون پیراهن استقلال در گلزنی موفق باشد تا درست مثل استقلال او هم از این جدایی لطمه خورده باشد. بعد از این بازی ، برونو متسو نتایج تیمش و کسب ۱۵ امتیاز از ۱۳ بازی را فاجعه دانست و گفت:« مشکل ما این است که نمی توانیم گل بزنیم و متاسفانه خریدهای جدیدمان هم هنوز نتوانستند با تیم هماهنگ شوند. » ادامه این روند شاید منجر به جدایی پیش از موعد مجیدی از تیمش شود چون تجربه می گوید عرب ها خیلی تحمل گل نزدن بازیکنان شان را ندارند.



خسرو حیدری می گوید بازی فینال بهتر است برگزار نشود تا در زمین حافظیه شیراز باشد.
خسرو حیدری مدافع راست استقلال در بازی با فجرسپاسی شیراز در ترکیب ثابت آبی‌ها قرار گرفت. او از که به تازگی یک مصدومیت سخت را پشت سر گذاشته است، در زمین نامساعد ورزشگاه حافظیه به میدان رفت و همراه با هم تیمی‌هایش خوش‌شانس بود که در این استادیوم مصدوم نشد. خسرو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین به سوالات پاسخ می‌دهد.
نظرت در مورد بازی با فجرسپاسی چیست؟
ما اصلا خوب شروع نکردیم ولی بعد از اینکه گل خوردیم جبران کردیم. در نیمه دوم هم مدام حمله کردیم و مثل بازی با مس کرمان از روی یک ضدحمله گل خوردیم.
در مورد زمین مسابقه چه صحبتی داری؟
همه چیز مشخص بود و اصلا احتیاجی نیست در این مورد حرفی بزنم. واقعا جای تأسف دارد که چنین شهر بزرگی یک زمین فوتبال ندارد و جالب اینجاست که بازی جام حذفی هم قرار است در این استادیوم برگزار شود. با این شرایط بهتر است فینال را در حافظیه برگزار نکنند تا قهرمان جام حذفی با شیر یا خط مشخص شود.
مثل اینکه اوضاع رختکن هم چندان خوب نبود؟
رختکن ورزشگاه بسیار کوچک بود و حتی دوش هم نداشت. من نمی‌دانم چه اصراری وجود دارد که فینال در این ورزشگاه برگزار شود. همین کارها باعث پسرفت فوتبال ما می‌شود چون به هیچ چیز ارزش قائل نیستیم. ما نه توپ درست و حسابی داریم، نه زمین درست و حسابی داریم و با این شرایط هیچ وقت فوتبال ایران درست نمی‌شود. زمین حافظیه افتضاح‌ترین زمین فوتبال ایران است.
فکر نمی‌کنی استقلال وارد بحران شده است؟
فکر نمی‌کنم اینطور باشد و بازی کردن جلوی چنین تیم‌هایی همیشه سخت است. ما همیشه مقابل تیم‌های قوی‌تر نتایج بهتری می‌گیریم ولی برای تیم‌های پایین جدول این بازی‌ها مثل مرگ و زندگی است و کارمان خیلی سخت می‌شود. ما باید گذشته را فراموش کنیم و هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. استقلال فعلا صدرنشین است و فقط فاصله ما با تراکتور یا سپاهان کمتر شده است.
فکر نمی‌کنی امیر قلعه‌نویی یک تهدید جدی برای استقلال باشد؟
به هر حال ما چند رقیب داریم که می‌توان از تراکتور، سپاهان، نفت، صبا و … نام برد.
در بازی با فجر از عملکرد خودت راضی بودی؟
تمام تلاش خودم را انجام دادم و اصلا با احتیاط بازی نکردم. فقط در سانتر کردن با پای چپ کمی احتیاط کردم چون شرایط زمین بسیار بد بود.
در مورد انتقادهایی که از پرویز مظلومی صورت می‌گیرد نظرت چیست؟
مظلومی امسال خیلی خوب نتیجه گرفت و نباید به خاطر این دو بازی از او انتقاد کرد و بردهای قبلی را فراموش کنیم. ما باید تلاش کنیم تا در این فصل قهرمان شویم.



عضو هیات مدیره و مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:غلامحسین فرزامی خودش باید درباره اظهاراتش پاسخگو باشد.
جواد زرینچه درباره این شایعه که او گزینه سرمربیگری استقلال در صورت جدایی پرویز مظلومی است اظهار داشت:این مساله اصلا صحت ندارد و قرار نیست به عنوان سرمربی استقلال مشغول به کار شوم.کادر فنی استقلال مورد حمایت کامل اعضا هیات مدیره قرار دارند و معتقدیم آنها می توانند استقلال را به روزهای خوب برگردانند.
وی درباره دلیل حضور مداومش در تمرین استقلال طی روزهای اخیر توضیح داد:حضور من در تمرین به این دلیل است که بر اساس وظیفه ای که به عنوان مشاور فنی مدیر عامل باشگاه دارم به تمرین می روم تا چگونگی تمرین،نظم و انضباط تیمی و کلا تمام مسائلی که از آغاز تا پایان تمرین صورت می پذیرد را یادداشت کنم و گزارش خودم را به اطلاع فتح الله زاده برسانم.
زرینچه درباره اظهار نظر غلامحسین فرزامی،عضو هیات مدیره استقلال که گفته بود شرایط نامطلوب زمین حافظیه نمی تواند دلیلی بر باخت این تیم باشد و حتی از ضرب المثل عروس نمی توانست برقصد می گفت زمین کج است در این باره استفاده کرده بود گفت:من نمی توانم حرف دیگران را تفسیر کنم و نظری بدهم و قطعا خود ایشان درباره حرفی که زده اندپاسخگو هستند.
وی ادامه داد:البته به نظر من از آنجا که استقلال بیشتر فوتبال خود را روی زمین انجام می دهد و زمین حافظیه هم از شرایط مطلوبی برخوردار نبود ،بازیکنان در برابر فجر با مشکل روبرو شدند.با این حال شرایط بد زمین دلیلی نمی شود که استقلال قافیه را ببازد.
زرینچه افزود:از دید من مهم ترین دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در دو بازی گذشته غیبت آندرانیک تیموریان بوده است که به دلیل مصدومیت در این مساقات حضور نداشت.اطمینان دارم استقلال با بازگشت آندو شرایط مطلوب خود را دوباره به دست خواهد آورد.



بعد از دومین شکست پیاپی استقلال، فتح الله زاده با گروهی از هواداران ناراضی استقلال مواجه شد که هرکدام از آنها علت افت تیم را به موضوعی خاص ارتباط می دادند. در این لحظات مدیرعامل آبی ها با آرامش به صحبت های آنها پاسخ داد و سعی کرد تا به نوعی این هواداران ناراضی را آرام و متقاعد کند. اما موضوع وقتی جالب شد که یک هوادار استقلال دلیل ناکامی های اخیر تیم را به جدایی فرهاد مجیدی نسبت داد و با عصبانیت از فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه سوال کرد که چرا اجازه دادید فرهاد مجیدی از تیم جدا شود؟ پاسخ فتح الله زاده به این سوال هوادار استقلال نکته ای بود که تعجب بسیاری از حاضران را برانگیخت. مدیرعامل استقلال به این هوادار عصبانی لبخندی زد و گفت: «نگران نباشید سال آینده هم جواد نکونام را به خدمت می گیریم و هم مجیدی را به تیم برمی گردانیم.» در شرایط سنگین موجود در جمع هواداران و مدیرعامل استقلال، مطرح شدن چنین موضوع و وعده ای تنها چیزی بود که حداقل برای دقایقی آنها را آرام می کرد. هرچند پس از خداحافظی فتح الله زاده از هواداران، عده ای از آنها معتقد بودند که با ادامه پیداکردن چنین شرایطی، شاید تا فصل آینده خود فتح الله زاده هم در بین استقلالی ها نباشد چه برسد که بخواهد وعده حضور بازیکن جدیدی هم به هواداران بدهد! البته این وعده درحالی است که ادامه حضور علی فتح الله زاده روی صندلی مدیرعاملی استقلال قطعی نیست. او خودش به همشهری جوان گفته: «وقتی می بینم کسی به تلاش هایمان اهمیت نمی دهد ترجیح می دهم بروم یک حوزه دیگر کار کنم. شاید بشود گفت امسال دیگر پایان کار من در استقلال است. فکر می کنم کارم را برای استقلال کرده ام و باید افراد جدید با ایده های جدید بیایند. البته اگر استقلال خصوصی شود. من سهامدارش می شوم».



تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:23 | نویسنده : babak

فرهاد مجیدی که در استقلال به گلزنی مادرزاد تبدیل شده بود این روزها در لیگ قطر گلزنی را از یاد برده تا همراه با برونو متسو روزهای کابوس واری را تجربه کند. گویی ” گل فرهاد ” که بارها در ورزشگاه آزادی هر وقت اراده کرد بیرون امد این روزها در قطر در حال خشک شدن است.
الغرافه در هفته سیزدهم لیگ قطر در خانه مغلوب الخور شد و فرهاد مجیدی در چهارمین بازی پیاپی برای الغرافه بدون اینکه گلی به ثمر برساند میدان را ترک کرد.
او که در استقلال محبوب هواداران بود با جدایی از این تیم حاشیه های زیادی پیرامون جدایی اش به وجود  آمد که البته هیچگاه دلیل اصلی این جدایی روشن نشد. این روزها استقلال و فرهاد مجیدی درد مشترکی را تجربه می کنند.به نظر می رسد روزهای آفتابی برای ان ها در حال به سرامدن باشد.
استقلال با دو شکست متوالی در لیگ دیگر از حاشیه امنیتی برخوردار نیست و فرهاد مجیدی نیز این روزها در قطر بی آزار تر از همیشه به نظر می رسد. کسی چه می داند. شاید به قول آن هوادار استقلالی آه هواداران فرهاد را گرفته. فرهاد با رفتنش از استقلال دل خیلی از هوادارانش را شکست.
تجربه نشان داده عرب ها انسان های صبوری نیستند. فرهاد اگر نتواند آن ها را به سر شوق بیاورد شاید خیلی زودتر از انچه انتظارش را داشتیم به آغوش هواداران استقلال برگردد!



تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:22 | نویسنده : babak

مهدی امیرآبادی، ‌مدافع تیم استقلال در بازی این تیم در مقابل فجر سپاسی بصورت ثابت به میدان رفت و بازو بند کاپیتانی را از مجتبی جباری پس گرفت اما این بازیکن بلافاصله پس از بازگشت به ترتیب اصلی دیدار بعدی آبی ها را از دست داد.
این بازیکن بدلیل دریافت کارت دیدار استقلال در مقابل فولاد خوزستانه را در هفته بیست و چهارم لیگ از دست داد از طرفی در این بازی با دریافت کارتهای زرد به تعداد بازیکنانی که در خط محرومیت از دیدارهای آینده تیم قرار دارند، افزوده شد.گفتنی است: علاوه بر صدر امیرآبادی که از بازی آینده محروم است در آستانه برگزاری چند دیدار مهم استقلال در بهمن ماه پژمان منتظری، مجتبی اجباری، و خسرو حیدری،‌سه بازیکن اصلی و مهم تیم استقلال نیز دو اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت در بازی با فولاد با محرومیت روبرو می شود.



ایمان مبعلی هافبک تیم الشارجه امارات با مصدومیتی که دو هفته پیش از ناحیه کمر دچار آن شد عملا تا ۲ ماه دیگر نمی‌تواند در میادین فوتبال حاضر شود.

این بازیکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه ۲ هفته پیش از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم و نتوانستم برای الشارجه به میدان بروم.

وی افزود: در همین شرایط به مداوای کمر آسیب دیده‌ام زیر نظر پزشک تیم پرداختم ولی متاسفانه شرایطم بهتر نشد تا این که تصمیم گرفتم زودتر به ایران برگردم تا مداوایم را زیر نظر پزشکان ایرانی انجام دهم.
متاسفانه مسوولان الشارجه از من خواستند با توجه به شرایط نامساعد تیم با همین مصدومیت برای آن‌ها بازی کنم اما من با این موضوع مخالفت کردم.

مبعلی در ادامه گفت و گو با فارس گفت: به مسوولان الشارجه گفتم که با این آسیب‌دیدگی نمی‌توانم تا یکی دو ماه دیگر بازی کنم و اگر شما چنین درخواستی از من دارید با جدایی من موافقت کنید. به نظر می‌رسد که آن‌ها با توجه به شرایطم مشکلی با این قضیه نداشته باشند و رضایت‌نامه‌ام را صادر کنند.

وی در خصوص اینکه چه تصمیمی برای ادامه فوتبال خود گرفته و آیا در لیگ ایران بازی خواهد کرد گفت: فعلا که قصد دارم به ایران بیایم و به مداوای خود بپردازم ولی به احتمال فراوان تا دو هفته دیگر برای انتخاب تیم جدیدم تصمیم‌گیری خواهم کرد.



تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, | 17:21 | نویسنده : babak

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که مصدومان استقلال و کیفیت زمین‌های مسابقه در نتیجه‌های استقلال تاثیرگذار بوده، اما این مسایل دلیلی نمی‌شود که استقلال نتیجه‌ نگیرد.

جواد زرینچه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل دوم اظهار کرد: اگر نیم فصل دوم را نگاه کنیم، متوجه می شویم که شرایط خوبی برای استقلال وجود نداشته است. استقلال از چهار بازی دو شکست، یک پیروزی و یک مساوی به دست آورده که این نتیجه‌ برای تیمی که صدر جدول است شروع خوبی در نیم فصل دوم نبوده است.

زرینچه درباره علت عملکرد ضعیف استقلال در نیم فصل دوم اظهار کرد: علت این عملکرد استقلال بیشتر به دلیل مصدومیت‌هایی است که سراع بازیکنان این تیم آمده است. اگر مسی و ژاوی هم از بارسلونا کنار بمانند ۳۰ ـ ۴۰ درصد این تیم افت می‌کند. استقلال هم همین طور است، بازیکنان آسیب دیده بودند و تعدادی از آن‌ها را با شرایط کامل در اختیار نداشتند.

وی افزود: به دلیل این که استقلال در تعطیلات نیم فصل درگیر بازی‌های جام حذفی بود، نتوانست بدنسازی کند و ریکاوری انجام بدهد. این مساله در عملکرد استقلال کاملا مشخص است. به هر حال در نیم فصل نخست فشاری روی تیم آورده شده و نتایجی هم به دست آمده است. ضمن این که برای نیم فصل دوم هم باید این آمادگی جسمانی را افزایش داد، اما زمانی وجود نداشت و بدون اضافه کردن این آمادگی جسمانی همین وضعیت پیش می‌آید و مصدومیت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: با توجه به تمام این موضوعات، دلیل نمی‌شود که استقلال نتیجه‌ نگیرد، هر چند که این عوامل تاثیر گذار هستند. به هر حال استقلال تیمی است که دوست دارد روی زمین فوتبال بازی کند، اما زمین شیراز شرایط مناسبی نداشت و سفت بود. اما با تمام این شرایط استقلال تیمی نیست که به این سادگی بازنده باشد و با تلاشی که کادر فنی و بازیکنان انجام می‌دهند، در بازی‌های بعدی این نتایج را جبران می‌کنند.

مشاور فنی مدیرعامل استقلال، با اشاره به این که از این پس به نحوه بازی حریفان استقلال توجه بیشتری می‌شود، گفت: کادر فنی باید به همه مسایل اشراف داشته باشد، اما با صحبت‌هایی که انجام شد، مقرر گردید که نحوه بازی تیم‌هایی که با آن‌ها مسابقه داریم را بسنجند و بر اساس آن تصمیم بگیرند که چه نوع بازی را در تهران یا خارج از خانه برابر حریفان ارائه بدهند. بنا شد که به این موضوع توجه جدی‌تری شود.

وی در مورد بسته بازی کردن بعضی از تیم‌ها برابر استقلال گفت: در نیم فصل دوم تیم‌های ضعیف‌تر بسته بازی می‌کنند که برای این موضوع باید راهکاری را پیدا کرد. البته من نمی‌توانم در مورد این موضوع نظر بدهم. ولی در آخر جلسه کادر فنی اذعان کرد که روی این مساله باید توجه جدی‌تری داشته باشند و برای نوع بازی حریفان برنامه‌ریزی خاصی داشته باشند تا بتوانند بدل آن را در زمین اجرا کنند.

وی درباره بازیکنان خارجی استقلال گفت: اینها تا بخواهند با جو فوتبال ما و شرایط تیم آشنا شوند و همچنین از نظر بدنی آماده شوند کمی زمان می برد .

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه تعداد تیم برای لیگ برتر مناسب است، گفت: تا زمانی که تیم‌های ما دولتی هستند کم و زیاد آن‌ها تفاوتی ندارد، زمانی می توانیم در مورد این موضوع تصمیم گیری کنیم که تیم‌های ما به صورت خصوصی اداره شوند، آن زمان است که می توانیم بگوییم اگر لیگ ما با ۱۴ یا ۱۶ تیم برگزار شود کیفیت بالاتری دارد.

وی افزود: اگر تیم‌ها می‌گویند که به دلیل ۱۸ تیم بودن لیگ اذیت می‌شوند به دلیل امکانات، کیفیت نامناسب زمین‌ها و شرایط آب و هوایی است که وقتی برف می‌آید، یک تیم نمی‌تواند تمرین کند. فکر می‌کنم این مسایل مهم‌تر از باقی موارد باشند.

مسئول کمیته‌ استعدادیابی باشگاه استقلال در مورد برنامه‌های این کمیته‌ گفت: قرار شده بود که در این مرحله مدیریت تیم‌های پایه ما حاجیلو باشد. فتح‌الله‌زاده با او صحبت‌هایی انجام داد تا از حضور حاجیلو استفاده کنیم. البته در شرایط گفت و گو نبودم و نمی‌توانم به طور قطعی بگویم که حاجیلو این مسئولیت را قبول کرده است. اما دنبال این هستیم که از حاجیلو استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در تیم‌های پایه مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود و باید حق بازیکنان را به خودشان بدهیم. اولین اصل این است که هر بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را دارد به آن برسد و نگاه نکنیم که پدر او پولدار است یا فقیر و یا این که در بالای شهر زندگی می‌کند یا پایین شهر. همچنین تیم‌های پایه باید استقلال داشته باشند و مسایل مالی شان جدا باشد.

زرینچه در پایان گفت: در تهران بازیکنان با استعداد زیادی داریم و به دلیل این که به خاطر شرایط استقلال بازیکنان شهرستانی نمی‌توانند به راحتی جذب شوند، ابتدا باید از تهران آغاز کنیم و استعدادها را جذب کنیم. با این قراردادهای چند صد میلیونی که وجود دارد باید نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه شود و اگر هر سال دو بازیکن هم از تیم‌های پایه به تیم اصلی‌ تزریق شوند، کمک بزرگی برای باشگاه محسوب می‌شود.



سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد دو روز آینده تمرینات پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
منصور پورحیدری در پایان تمرین امروز اعلام کرد تمرینات آبی پوشان دوشنبه و سه شنبه پشت درهای بسته برگزار می شود و خبرنگاران و تماشاگران نمی توانند در این تمرین شرکت کنند.
تیم استقلال خود را برای بازی با فولاد خوزستان آماده می کند.
این مسابقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.



تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

سخنان پرویز مظلومی در جمع فوتبال‌نویسان حاضر در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت، گویای اهمیت کار بازیکنان و دشواری مسابقه‌ای بود که با پیروزی صدرنشین تمام شد. 

مظلومی، از عبارت «گلادیاتور» استفاده می‌کند تا مراتب سختی بازی در زمین سفت و سنگی مفروش با چمن مصنوعی را بیان کند.استقلال، در مهار حریف و وادار کردن صاحبخانه به انجام نوعی از بازی که دلخواه آبی‌پوشان تهران بود، بسیار ماهرانه استفاده کرد.باز کردن فضای بازی و استفاده از تمام عرض زمین در زمان حمله و محدود کردن محل حرکت توپ حریف، در زمان دفاع، اصلی‌ترین خواست استقلال بود که به نحو بارز به اجرا درآمد.
استقلال در رشت، هم دانست که بضاعت دفاعی‌اش به بهترین شکل افزایش داده و هم دانست که در خط حمله ترکیبش جورتر و مکمل‌تر می‌شود.داماش، با استقلالی مواجه شد که به خوبی بازی را تند و کند می‌کرد و «باز و بسته» بازی کردن، به اراده مردانش بستگی داشت.
استقلال، در روز نوزدهم با وجود غیبت چند مرد درجه اول و ستاره‌های بزرگ تیمش، نشان داد که یک تیم بزرگ است و لایق‌ترین تیم برای قهرمانی. در رشت بسیاری از بزرگان خواهند باخت. بدون شک، استقلال قوی‌تر و کامل‌تر را، از این پس باید دید. در روزهایی که خسرو، امیرآبادی، آندو، آرش و میداودی به تیمی که دیروز داماش را بدون «زورورزی» برد، اضافه خواهند شد.

تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

تمرین امروز استقلال پشت درهای بسته انجام گرفت.

به گزارش اوج نیوز، در این تمرین که از ساعت 13 تا 14/30 برگزار شد هیچ خبرنگار، عکاس و هواداری حضور نداشت.

امیرآبادی و میداوودی همانند روز قبل به صورت انفرادی دور زمین تمرین کردند.

* جباری، رحمتی و شریفات که در روزهای قبل به طور اختصاصی تمرین کرده بودند امروز همرا با تیم، تمرینات خود را پیگیری کردند.

* تمرین با چند دقیقه دویدن و سپس انجام کارهای سرعتی آغاز شده و پس از آن، بازیکنان به مدت 50 دقیقه کارهای تاکتیکی روزهای قبل را مرور کردند.

*با منتفي شدن حضور ساموئل در استقلال،يك مدافع خارجي ديگر امروز با آبي پوشان تمرين كرد.



تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

مجتبی جباری، هافبک استقلال که در بازی با سپاهان از ناحیه کتف دچار مشکل شد و نزد پزشکان تیم رفت تا تحت درمان قرار بگیرد.

میلاد میداودی، مهاجم تیم استقلال قرار بود در مقابل داماش گیلان استقلال را همراهی کند و برای این تیم به میدان برود اما سرمربی آبی ها قصد ندارد با استفاده از وی شرایط را در آینده با مشکل روبرو سازد زیرا احتمال ریسک برای بازی دادن به میداودی وجود دارد.
میداوودی که اعلام شده بود از 2 هفته بعد آماده بازی می شود بدلیل عدم حضور آرش برهانی در ترکیب استقلال برای حضور در ترکیب تیم فراخوانده شد اما سرمربی آبی ها در دقایق پایانی قبل از آغاز بازی این شرایط را تغییر داد و از وی استفاده نکرد و نام میداوودی را حذف کرد.
میداوودی برای بازی در ترکیب استقلال در هفته آینده و مقابل مس کرمان آماده می شود . او با رفع کامل مصدومیت این مهاجم می تواند آرش برهانی یا ژرکوویچ را در خط حمله همراهی کند.
شایان ذکر است، مجتبی جباری، هافبک استقلال که در بازی با سپاهان از ناحیه کتف دچار مشکل شد و نزد پزشکان تیم رفت تا تحت درمان قرار بگیرد در جریان دیدار با داماش نیز دچار مصدومیت شد و درد شدیدی را از ناحیه دست احساس کرد.وی قرار است در بیمارستان حاضر شود و تحت درمان قرار بگیرد



صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین