تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 17:12 | نویسنده : babak
کادر فنی تیم فوتبال استقلال یازده بازیکن اصلی این تیم برای دیدار عصر پنجشنبه با پرسپولیس را مشخص کرد. تیم فوتبال استقلال که اردوی شبانه روزی خود برای دیدار هفته بیست و چهارم برابر پرسپولیس را در هتل آکادمی فوتبال برپا کرده است، ظهر امروز تمرین سبکی را در محوطه بیرونی هتل انجام داد. در این تمرین یازده بازیکنی که قرار است ساعت ۱۸ برابر پرسپولیس به میدان بروند تمرین سبکی را پشت سرگذاشتند. در جمع یازده مرد پروز مظلومی برای دیدار با پرسپولیس سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، الونگ الونگ، فریدون زندی، اسماعیل شریفات ، میلاد میداودی و آرش برهانی حضور دارند. مجتبی جباری که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و حرف و حدیث های زیادی در مورد رسیدنش به بازی با پرسپولیس مطرح شده بود، در فهرست ۱۸ نفره تیم فوتبال استقلال قرار دارد اما ظاهرا کادر فنی به توصیه های پزشکان معالج او توجه کرده اند و جباری را در ترکیب اصلی قرار ندهند. با این حال هنوز مشخص نیست که پرویز مظلومی قصد دارد در این دیدار از کاپیتان تاثیرگذار خود استفاده کند یا حضور او در فهرست براي بالابردن روحيه ي بازيكنان است

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 17:7 | نویسنده : babak
هواداران استقلال به شدت علی دایی سرمربی پیشین پرسپولیس را تشویق کردند و همچنین با شعار " پرویز سوبله چوبله" سرمربی خود را مورد تشویق قرار دادند. * در فاصله چهار ساعت و نیم به بازی مانده کمتر از ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کرده اند. * به مناسبت دهه مبارک فجر بنری از امام خمینی(ره) در ورزشگاه نصب شده است. * آهنگی از محسن یگانه برای هواداران پخش شد. * حراست ورزشگاه آزادی کنترل دقیقی روی رفتار هواداران دارد و از ورود بطری آب و نوشابه به ورزشگاه جلوگیری می شود. * اکثر هواداران حاضر در ورزشگاه از سازمان لیگ به دلیل برگزاری بازی در ساعت ۱۸ گلایه دارند و می گویند هوا خیلی سرد است و از همین حالا دچار سرمازدگی شده اند. * شبکه خبر برای پخش تصاویر مستقیم از آزادی تصویربرداران خود را به ورزشگاه اعزام کرده است. دربی ۷۴ ساعت ۱۸ آغاز می شود.

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 12:7 | نویسنده : babak
به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی اردشیر درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: ورزشگاه آزادی به مانند تمام دیدارهای پیشین استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل را برای برگزاری این دیدار دارد. زمین چمن، امکانات جانبی زمین شماره یک و... مهیاست تا به خوبی پذیرای دو تیم و هواداران آنها باشد. وی با اشاره به نشست هایی که روزهای گذشته با تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو داشته اند، خاطرنشان کرد: تنها مشکل ما در حال حاضر بارندگی در شهر تهران است که اگر همزمان با برگزاری مسابقه نباشد، تا پیش از آغاز بازی سکوها را برای حضور تماشاگران خشک و پاکسازی خواهیم کرد. مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اعلام اینکه درهای ورزشگاه به مانند سال های گذشته از اولین ساعات صبح روز برگزاری دربی باز خواهد بود، اظهار داشت: پرسنل ورزشگاه آزادی دو تا سه روز است که بصورت شبانه روزی در حال آماده سازی این ورزشگاه برای برگزاری دربی هستند. امیدوارم این بار هم بدون مشکل میزبان مسابقه استقلال و پرسپولیس باشیم.

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 9:3 | نویسنده : babak
رحمتی در گفتگو با خبرنگاران ورزشی ، اظهار داشت: استقلال نمی تواند با تمام قوای خود مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم که نبودشان کار را سخت میکند. این دربی با بازیهای گذشته فرق دارد و کار ما دشوارتر شده است. وی ادامه داد: همه از استقلال در این بازی توقع برد دارند. هواداران انتظارشان بالا رفته و اهالی فوتبال شانس استقلال را برای پیروزی بیشتر می دانند اما کسی به این موضوع توجه نمی کند که ما غایبان زیادی در این بازی داریم البته این موضوع توجیهی برای پیروز نشدن استقلال در دربی نیست. ما برای کسب پنجمین برد پیدرپی به میدان می رویم و برای حفظ صدرنشینی به ۳ امتیاز دربی نیاز داریم. رحمتی درباره اینکه توانسته در ۲ دربی گذشته دروازه استقلال را بسته نگه دارد، گفت: گل نخوردن استقلال در دربیهای گذشته ناشی از زحمات همه بازیکنان است. من تلاش می کنم باز هم دروازه را بسته نگه دارم تا استقلال در گل نخوردن در دربی هم رکورد دار شود.

تاريخ : پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, | 8:57 | نویسنده : babak
آرش برهانی مهاجم استقلال یکی از امیدهای گلزنی این تیم در دربی فردا محسوب میشود.این درست است که او در رقابتهای این فصل از لحاظ گلزنی آمار عـالی نداشته ولی به هر حال آرش یک مهاجم خطرناک است. او که در سالهای گذشته به خوبی نشان داده که راه گل زدن به پرسپولیس را خوب بلد است در مصاحبه با خبرآنلاین در مورد دربی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ میدهد. آرش، شرایط فعلی استقلال را چطور ارزیابی میکنی؟ خدا را شکر بازیکنان ما روحیه بسیار بالایی دارند و از لحاظ آمادگی بدنی هم در شرایط مطلوبی هستند. ما کاملا آماده این بازی هستیم هر چند که تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداریم. فکر نمیکنی غیبت چند بازیکن تأثیرگذار استقلال در نهایت به ضرر شما تمام شود؟ آنهایی که غایب هستند واقعا بازیکنان تأثیرگذاری به شمار میروند ولی ما باید تحت هر شرایطی مقابل پرسپولیس برنده از زمین بیرون بیایم. ما باید به آن چیزی که الان داریم فکر کنیم.

تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, | 21:40 | نویسنده : babak
حنيف ميتواند به من گل بزند

تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, | 15:59 | نویسنده : babak
گوران یرکوویچ مهاجم استقلال خیلی دوست دارد که بازی در دربی تهران را تجربه کند و خودش می گوید که بی صبرانه منتظر شروع این بازی است. یرکوویچ در گفت وگو با خبرنگار سایت گل حرف هایش را در مورد دربی روز پنجشنبه اینگونه آغاز می کند:«من می دانم که دربی چقدر برای هواداران ما مهم است و وقتی حرف های بازیکنان استقلال را می شنوم به خوبی متوجه اهمیت این دیدار می شوم. پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین تیم های ایران هستند و من خیلی دوست دارم هر چه زودتر بازی کردن در چنین مسابقه ای را تجربه کنم.» یرکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنی در بازی فردا در ترکیب ثابت قرار بگیری خاطرنشان می کند:«در این مورد باید از کادرفنی سوال کنید ولی من آماده بازی هستم. البته فکر می کنم موضوع مهم این باشد که هر وقت وارد زمین شدم کیفیت خوبی داشته باشم، حالا چه در اول مسابقه باشد یا در نیمه دوم. من کاملا آماده هستم و خیلی دوست دارم بازی کردن در چنین مسابقه ای را تجربه کنم.»

تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, | 15:59 | نویسنده : babak
حنیف عمران زاده"اظهار داشت: استقلالی ها هنوز انگیزه زیادی برای برد در دربی دارند. پیروزی در این بازی هنوز برای استقلالی ها مزه دارد و ما می خواهیم پنجمین برد پی در پی در دربی را کسب کنیم تا رکورد خوبی از خودمان به جای بگذاریم. وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال با غرور پا به این بازی می گذارند گفت: اصلا اینطور نیست. چرا باید مغرور باشیم؟ ما هنوز قهرمان نشده ایم و ۲ تعقیب کننده جدی داریم که منتظر کوچکترین غفلت ما هستند تا جای استقلال را در صدر جدول بگیرند. درست است که ما در ۴ دربی برنده بوده ایم اما پرسپولیس هم تیم قابل احترامی است و ما نباید آنها را دست کم بگیریم. بازی دربی به مسایل روحی روانی ارتباط زیادی د ارد و تنها تفاوت ما با پرسپولیسی ها در این است که ما با روحیه بهتری وارد زمین می شوبم. عمران زاده درباره گل نخوردن استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور و بسته ماندن دروازه این تیم در ۲ دربی گذشته گفت: در بازی مقابل تراکتورسازی که هوشیارانه عمل کردیم و توانستیم دروازه را بسته نگه داریم. در ۲ دربی گذشته هم بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا دروازه استقلال بسته بماند.

تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, | 15:59 | نویسنده : babak
مهدی امیر آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در آستانه دربی ۷۴ به تشریح آخرین وضعیت استقلال پرداخت. شرایط استقلال چگونه است؟ همه بازیکنان سرحال و آماده هستند ولی متاسفانه حیدری و تیموریان در ترکیب ما حضور ندارند ضمن آنکه شنیده ام مجتبی جباری به این بازی نمی رسد. امیدوارم بقیه بازیکنان تلاش خود را انجام دهند و به ۳ امتیاز برسیم. جباری بازیکن بزرگی است که نقش محوری در تیم ما دارد اما بازیکنان دیگر می توانند جای او را پر کنند. برخی می گویند پرسپولیس با دنیزلی می تواند استقلال را شکست دهد. این تیم با مربی جدیدش تغییر و دنیزلی پرسپولیس را جمع و جور کرده است. آنها انگیزه بسیار بالایی دارند اما ما هم ۴ پیروزی پیاپی داشته ایم و اگر بازی را نبریم آنها مدعی می شوند که استقلال را بعد از ۴ بازی برده اند. ما این بازی را هم می بریم. در دربی های قبل پاس گل دادی این بار همین کار را انجام می دهی؟ انگیزه بالایی دارم و از زمانی که مجیدی از استقلال رفته مسئولیتم به عنوان کاپیتان بیشتر شده است. امیدوارم در صورتی که در ترکیب تیم بودم برای استقلال مفید باشم و در نهایت دل هواداران را شاد کنيم.

تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, | 15:59 | نویسنده : babak
خسرو حیدری در گفتگو با خبرنگاران ورزشی در این باره گفت: حساسیت بازی با تراکتورسازی باعث شد برای دقایقی فراموش کنم ۲ اخطاره هستم و اگر یک کارت زرد دیگر بگیرم دربی را از دست میدهم. وی ادامه داد: بازیکنان تراکتور سازی خیلی خشن بازی می کردند و من تعجب کردم که چرا داور به خاطر خطاهای خشنی که آنها مرتکب می شدند کارت زردهای بیشتری نشان نمی داد. من اصلا فکر نمی کردم به خاطر خطایی که روی اکرامی مرتکب شدم داور کارت زرد نشان بدهد. خیلی دوست داشتم برای استقلال در دربی بازی کنم اما متاسفانه محروم شدم. حیدری در پایان گفت: من نگران جای خالی ام در دربی نیستم. وقتی مصدوم بودم بقیه بازیکنان به خوبی جای من را پر کردند. استقلال بدون من هم می تواند دربی را ببرد زیرا در بازی جام حذفی مه مصدوم بودم بچه ها در جناح راست خیلی خوب کار کردند. خودم دوست داشتم در این بازی حاضر باشم اما با بدشانسی محروم شدم.

تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, | 15:52 | نویسنده : babak
حنیف عمران زاده با بیان این مطلب افزود: دیدار قرمز و آبی در طول تاریخ مسابقات این دو تیم همیشه برای تماشاگران از یک حساسیت ویژه برخوردار بوده و حتی برای بازیکنان دو تیم نیز این چنین است. عمران زاده شرایط خود و تیم استقلال را مطلوب توصیف کرد و افزود: با توجه به پیروزی مقابل تراکتورسازی من و سایر بازیکنان از شرایط روحی خوبی سود می بریم و با کسب چند پیروزی اخیر مقابل پرسپولیس با روحیه ای خوب به مصاف قرمزها خواهیم رفت. مدافع استقلال، تیم پرسپولیس را یک تیم بزرگ و خطرناک دانست و ادامه داد: درست است که شرایط پرسپولیس در جدول چندان مناسب نیست ولی این دیدار به جایگاه این تیم در جدول ارتباطی ندارد و هر تیمی که از موقعیت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرد در پایان موفق خواهد بود. عمران زاده در پایان پیش بینی نتیجه بازی را بسیار مشکل دانست و گفت: هیچ وقت نمی توان نتیجه دیدار را از قبل پیش بینی کرد ولی تلاش خواهیم کرد تا در پایان این بازی هواداران استقلال خوشحال ورزشگاه را ترک کنند.

تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 18:47 | نویسنده : babak
ال كلاسيكو ايران را استقلال برد...

تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:50 | نویسنده : babak

هواداران تراکتورسازی پس از شکست ۲ بر صفر برابر استقلال شعارهایی علیه فدراسیون فوتبال سر دادند. آنها معتقد بودند فدراسیون نمی خواهد تراکتورسازی موفق باشد. هواداران تراکتورسازی همچنین شعار می دادند” ترکی – استقلال پیوندتان مبارک”

* فرزاد آشوبی که به عنوان یار تعویضی برای تراکتورسازی به میدان آمده بود با مصدومیت روبرو شد اما به دلیل اینکه تراکتورسازی سه تعویض خود را انجام داده بود مجبور شد به بازی ادامه دهد.

* استقلال برای شروع نیمه دوم با تاخیر وارد زمین شد و در همین حین بازیکنان تراکتورسازی بار دیگر داور را برای اعتراض به اعلام پنالتی دوره کرده بودند.

* هواداران تراکتورسازی هرگاه ترکی سوت می زد با شعار” پنالتی پنالتی” اعتراض می کردند.

* دقیقه ۶۱ جباری قصد داشت کرنر بزند اما هواداران تبریزی به سمت وی برف پرتاب می کردند.

* از دقیقه ۸۰ به بعد نیمی از هواداران تراکتورسازی ورزشگاه را ترک کردند.

* بعد از اینکه داور اعلام پنالتی دوم کرد تمامی هواداران تراکتورسازی برای او دست زدند.

* پس از گل شدن پنالتی دوم هواداران تراکتورسازی اکثر صندلی های ورزشگاه را از جا و به زمین پرتاب کردند. به طوری که بعد از پایان مسابقه بازیکنان به سختی به سمت رختکن رفتند.

* علیزاده مهاجم تراکتورسازی بعد از خوشحالی جباری که پنالتی دوم را گل کرده بود با او به دلیل طولانی شدن خوشحالی اش درگیر شد.



تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:40 | نویسنده : babak

حنیف عمران‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به دو شکست برابر مس و فجرسپاسی، از نظر روحی شرایط مناسبی نداشتیم اما با برتری برابر فولاد، توانستیم به شرایط مطلوب و آرمانی بازگشته و آماده ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند مقابل تیم پرمهره و قدرتمند تراکتورسازی باشیم.

وی تراکتورسازی را تیمی قابل احترام دانست و خاطرنشان کرد: نتایج تیم تراکتورسازی تبریز در هفته‌های اخیر موید آن است که این تیم به قهرمانی فکر می‌کند و ما باید به چنین تیم‌هایی احترام بگذاریم و حواسمان باشد یک لحظه غفلت مقابل این تیم باعث از دست دادن سه امتیاز بازی می‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: قلعه‌نویی بدرستی می‌داند چگونه از بازیکنانش استفاده کند که همین مسئله باعث می‌شود بازیکنانش در هر دیداری که به میدان می‌روند، عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی با اشاره به این موضوع که فاصله اندک بین مسابقات، باعث شد تنها تمرینات سبکی را در این چند روز انجام داده تا خود را آماده دیدار با تراکتورسازی کنیم، اضافه کرد: با توجه به اینکه تنها یک امتیاز بیشتر از تراکتورسازی داریم، هم قسم شده‌ایم با پیروزی در این بازی مهم، فاصله امتیازی را با این تیم تبریزی بیشتر کرده و شانس قهرمانی خود را افزایش دهیم.

عمران‌زاده در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه این بازی می‌تواند در بازی روز پنجشنبه برابر پرسپولیس تاثیر داشته باشد، گفت: مطمئنا پیروزی برابر تراکتورسازی می‌تواند گامی بلند برای شکست دادن پرسپولیس در شهرآورد ۷۴ باشد.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود



در آستانه دربی یک جریان رسانه ای هوادار پرسپولیس تحرکات خود را علیه استقلال آغاز کرده است.

این جریان قصد دارد با طرح خبر جابه جایی رحمتی به پرسپولیس یک جو رسانه ای راه انداخته و باشگاه استقلال را در آستانه دربی به حاشیه ببرد.

آنها قصد دارند اعلام کنند که دنیزلی قصد خرید رحمتی برای فصل آینده را دارد در حالی که خود رحمتی اعلام کرده می خواهد با استقلال فوتبال خود را به پایان ببرد.

باید دید باشگاه استقلال چه برنامه ای برای دربی دارد.



تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:38 | نویسنده : babak

بازگشت آرش برهانی در شرایطی که فرهاد مجیدی به دلایل نامعلوم استقلال را تنها گذاشت و به لیگ قطر رفت بهترین خبر ممکن برای پرویز مظلومی و همکارانش بود. برهانی که هفته‌ها گل نزده بود و انتقادهای فراوانی را هم طی هفته‌های گذشته تحمل می‌کرد با ۲ گل ارزشمندی که وارد دروازه فولاد کرد بازگشتی باشکوه داشت.
عملکرد آرش در هفته‌های اخیر طوری بود که بسیاری گمان می‌کردند او در سن ۲۸ سالگی اشباع شده است اما برهانی در هفته بیست و دوم نشان داد انگیزه‌های فراوانی دارد و همچنان می‌توان به عنوان یک گلزن سیری‌ناپذیر روی او حساب کرد. اظهارات برهانی پس از بازی با فولاد نشان می‌داد خودش هم از گلزنی‌اش شوکه شده است، آنجا که آرش گفت: «احساس می‌کردم نیم‌فصل است گل نزدم!»
مشخص شد آرش هم آخرین گل خود را از یاد برده است! شاید بخشی از این عملکرد حاصل حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال بود. مجیدی به خاطر برخورداری از آمادگی بیشتر همواره از سوی مظلومی به عنوان مهاجم اول راهی میدان می‌شد که این سیاست منجر به نیمکت‌نشینی بازیکنی مثل آرش شده بود. حال با رفتن فرهاد از استقلال جا برای عرض‌اندام برهانی باز شده و او نیز در بازی با فولاد به خوبی توانست از این موقعیت استفاده کند. ۲ گلی که آرش برابر فولاد زد از جهاتی بسیار پراهمیت بود. اول اینکه او توانست رکورد گلزنی‌های فرهاد مجیدی برای استقلال را بکشند. فرهاد تا قبل از ترک استقلال ۵۴ گل برای استقلال زده بود که ۲ گل برهانی باعث شد او با ۵۵ گل در صدر گلزنان همه ادوار استقلال قرار بگیرد. برهانی اما در آستانه یک رکورد ماندگار هم قرار دارد. او تاکنون در لیگ برتر ۹۴ گل زده که این تعداد گل با احتساب گل‌هایی که در پاس می‌زد به ثبت رسیده است. چنانچه آرش موفق شود ۶ گل دیگر برای استقلال بزند احتمالا پس از رضا عنایتی اولین ۱۰۰ گله لیگ برتر لقب خواهد گرفت. اکنون عنایتی با ۹۸ گل زده در لیگ برتر با پیراهن تیم‌های گوناگون در صدر جدول گلزنان همه ادوار لیگ برتر قرار دارد و به احتمال فراوان زودتر از آرش به ۱۰۰ گل زده در لیگ خواهد رسید اما این عدد می‌تواند برای برهانی هم انگیزه خاصی را ایجاد کند. آرش ۹۴ گله تنها ۶ گل تا ۱۰۰ گل در لیگ برتر فاصله دارد که این عدد چندان دست نیافتنی و بزرگی نیست. اگر آرش این ۶ گل را بزند در جدول گلزنان لیگ برتر فصل یازدهم در موقعیت خوبی قرار خواهد گرفت. البته استقلال بازی‌های دشواری پیش‌رو دارد؛ هفته بیست و سوم در تبریز مقابل تراکتورسازی و هفته بیست و چهارم مقابل پرسپولیس. چنانچه آرش در این بازی‌ها موفق به گلزنی بشود از محبوبیت بیشتری هم میان هواداران تیمش برخوردار خواهد شد چرا که آنگاه تماشاگران آبی او را با فرهاد مجیدی که وسط فصل استقلال را تنها گذاشت قیاس خواهند کرد.



تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:37 | نویسنده : babak

درحالی که نزدیک به یک ساعت دیگر دیدار تیمهای تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار میشود هوای شهر تبریز همچنان سرد است و برف زیادی باریده اما تماشاگران طرفدار تراکتورسازی با در دست داشتن پرچمهای قرمز و ووووزلا به سمت ورزشگاه حرکت میکنند تا به تشویق تیم محبوب خود بپردازند. هر چه به زمان آغاز دیدار دو تیم نزدیک میشویم شهر تبریز خلوتتر و تردد خودروها در خیابانها کمتر میشود.

رانندگان وسایل نقلیه عمومی و تاکسی‌ها به صورت متحدالشکل قصد دارند کار را تعطیل کرده و برای تماشای بازی دو تیم راهی ورزشگاه شوند.

بیشتر پروازهای تهران به تبریز به دلیل بارش سنگین برف از شب گذشته لغو شد ولی صبح امروز با فراهم شدن شرایط دو پرواز از تهران به این شهر صورت گرفت که هر دو پرواز با تأخیری ۴ ساعته تؤام بود. به دلیل تأخیر در پروازها ۶ نفر از لیدرهای استقلال که قصد حضور در تبریز را داشتند پس از نامشخص بودن وضعیت پرواز به منازل خود برگشته و عازم تبریز نشدند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیر باشگاه استقلال که شایعاتی مبنی بر حضورش در تبریز شنیده می‌شد در تهران باقی ماند. او قصد دارد برای انجام امور شخصی راهی باکو شود.

با هماهنگی هلال احمر و اورژانس تبریز یکی از هواداران قدیمی تراکتورسازی که دچار سکته قلبی شده بود امروز تحت مراقبت‌های ویژه توسط آمبولانس‌ها وارد ورزشگاه خواهد شد و دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال را تماشا خواهد کرد.

در اتوبان منتهی به ورزشگاه یادگار امام هجوم طرفداران تراکتورسازی کاملا مشخص است و هواداران این تیم با پرچم‌های قرمز و بوق‌های ممتد حمایت خود را از تیم خود نشان می‌دهند.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز آغاز می‌شود.



تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:36 | نویسنده : babak

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.

در نیمه اول دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند تا اینکه ۴۲ در جدی ترین حمله آبی پوشان داور با تشخیص اینکه توپ به دستان احسان حاج صفی برخورد کرده اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال کرد. این ضربه را مجتبی جباری در دقیقه ۴۳ تبدیل به گل کرد. این تصمیم جنجالی محسن ترکی اعتراض شدید تیم میزبان را در پی داشت.

تراکتورسازی در نیمه دوم برای جبران نتیجه تلاش کرد اما این شاگردان مظلومی بودند که در دقیقه ۵+۹۰ بار دیگر توسط جباری از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی از تراکتورسازی به فرزاد حاتمی، سید محسن حسینی، محمد ابراهیمی و آشوبی و از استقلال به حیدری و ساموئل کارت زرد نشان داد.

این برد باعث شد استقلال ۴۶ امتیازی شود و جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند و تراکتورسازی ۴۲ امتیازی باقی بماند.

بازیکنان تراکتورسازی:

محسن فروزان، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، سید محسن حسینی، میلاد فخرالدینی(۵۵- فرزاد آشوبی)، مرتضی اسدی، لوپز(۴۶- مصطفی اکرامی)، سیاوش اکبرپور، توزی، محمد ابراهیمی(۵۸- علی علیزاده)، فرزاد حاتم

سرمربی: امیر قلعه نویی

بازیکنان استقلال:

سید مهدی رحمتی، ساموئل( ۹۰ – الونگ الونگ)، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، پژمان منتظری، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری( اسماعیل شریفات- ۷۳)، علی حمودی، مجتبی جباری، فریدون زندی، آرش برهانی(۷۵- یرکوویچ)

سرمربی: پرویز مظلومی



تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, | 17:35 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام ، جی لوئید ساموئل  که دو اخطاره بود در نیمه دوم بازی استقلال با تراکتورسازی از محسن ترکی کارت زرد گرفت تا او نیز همانند حیدری دربی ۷۴ را از دست بدهد.

منتظری و حمودی دو بازیکن دیگر استقلال هستند که دو اخطاره اند.

دربی پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.



تاريخ : شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, | 18:54 | نویسنده : babak
سربازها ژنرال را مي برند؟

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین